Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Alphen aan den Rijn

Het werk was hier goed er was altijd wel wat te doen soms moest je wel overwerken. De sfeer was ook goed. Alleen vond ik het na een tijdje toch niet zo leuk meer het vakkenvullen dus toen ben ik gestopt toen mijn contract was verlopen.
Elke ochtend begin je de dag met alle spullen buiten te zetten (borden / speeltoestellen). Wanneer alles buiten staat en iedereen er is gaan de deuren open en begint de dag. Op de dag is er afwisseling tussen achter de normale kassa en de zelfscan kassa. Ook moeten af en toe de mandjes en de zelf scanners naar de ingang gebracht worden. Wanneer het even wat rustiger is kon je even op een andere afdeling helpen met vullen bijvoorbeeld.
Prettige winkel en personeel met kennis van zaken.
Ik ben 2 jaar lang kassiére geweest bij Jumbo ten Brink Food. Als ik binnen kwam op werk klokte ik mij in, en nam ik mensen over achter de kassa die naar huis moesten of met pauze moesten. Ook heb ik ervaring achter de servicebalie, waar ik klachten van klanten in ontvangst nam en sigaretten verkocht. Ook heb ik een cursus Klanttevredenheid en klantgerichtheid gehad. Zelf stond ook ook elke zaterdag bij de verkoop van de bloemen. Het leukste van deze baan vond ik het contact met de klanten, en het gezellige team.