Jumbo Supermarkten
Review over Jumbo Supermarkten van een medewerker

Werk bij de Jumbo

26 mei 2015
Ik heb een half jaar bij de jumbo gewerkt. Een typische dag op het werk was eigenlijk alleen maar achter de kassa zitten. In de avonden werd er altijd schoongemaakt( de kassa banden, prullenbakken geleegd, geveegd/gedweild enz). Ik heb geleerd om met de kassa om te gaan, om meer contact te zoeken met de klanten en om goed te communiceren met mijn collega's. In oktober heb ik een ongeluk gehad en daar werd helaas niet heel veel rekening mee gehouden. Door het ongeluk kon ik niet lang meer in dezelfde houding zitten en omdat het wel moest tijdens werk duurde mijn herstel veel langer. Mijn leidinggevende was een aardige vrouw die goed en gezellig contact met iedereen had. Ik kon ook goed over mijn slechte thuissituatie vertellen en daar had ze gelukkig wel begrip voor. Bij de jumbo worden er vaak mensen ontslagen en aangenomen dus het team veranderde veel waardoor er niet echt een heel sterk team gevoel is. We hadden wel een jumbo groeps app waar belangrijke punten in werden besproken. Het moeilijkste van de baan was dat je soms 6u lang op een stoel moest zitten en hetzelfde moest doen. Het leukste van de baan was om klanten met een goed gevoel de winkel uit te laten gaan.
Pluspunten
gezellig communiceren met mensen
Minpunten
eentonig werk
26 maart 2021
Vakkenvuller en kassamedewerker (voormalige medewerker) - Stationsweg
Ontzettend energiek zijn, je aan de regels houden. En een flexibele rooster hebben dan fa je het naar je zin daar hebben.
Pluspunten
Gratis avondeten als je tot de avond moet doorwerken.
1 februari 2021
Kassamedewerker en vakkenvuller (voormalige medewerker) - Leek
Deze supermarkt verwacht serieus werk voor een eerlijke prijs, redelijk goede werksfeer en gratis lunch etc.
Pluspunten
gratis lunch etc
27 maart 2019
Kassamedewerker (voormalige medewerker) - Emmen
als je hier gaat werken is het opzich best prima, maar de filiaal managers laten wat te wensen over