Logo van Jumbo Supermarkten
Bekijk alle reviews over Jumbo Supermarkten

Jumbo Supermarkten

Review over Jumbo Supermarkten van een medewerker

Leuke collega's, slecht beleid

Als werknemer ben je maar een nummer. Dat is ook de reden dat veel mensen dit bedrijf verlaten. Ondernemer heeft een slechte naam in de omgeving omdat hij niet zuinig is op zijn personeel. Collega's zijn leuk. Rooster is vaak maar 2 weken van te voren bekend. Je hoort vaak op het laatste moment of verlof is goedgekeurd. Niet iedereen krijgt reiskostenvergoeding.

Pluspunten

Minpunten

Rooster laat bekend. Weinig maaltijdvergoeding. Geen reiskostenvergoeding voor iedereen.

Bekijk alle reviews over 1.518

Gezellige werkomgeving

Ik heb bij de jumbo zeer leuke tijden gehad, met veel plezier mogen groeien

Heel gezellig team, met veel plezier er 4 jaar gewerkt

Het is best stressvol als kassiere werken bij de jumbo, vooral de vierde wachtende regel is soms erg lastig om bij te houden. De prioriteit ligt bij klantvriendelijkheid en dat is erg fijn. Het is een enorm flexibele werkgever en zolang jij meedenkt met hun denken zij ook met jou mee. Qua salaris moet je niet meer dan minimum verwachten maar als bijbaan is het perfect.

Pluspunten

4, 50 aan maaltijdvergoeding voor de avonduren

Minpunten

Soms wel 9, 5-10 uur aan het werk en soms tot half 11 nog aan het werk

Niet werken bij Jumbo

Ga nooit werken bij Jumbo stadhouderskade Amsterdam geen goede filiaalWanneer ze je niet meer nodig hebben vlieg ze je eruit. En komen ze met een vage smoes ja de groep wordt groter maar jij bent wel de enigste die eruit moet en ze nemen toch mensen aan. Dus dat is complete onzin. Nou is het dat.ik zelf al met ontslag wilde maar laat staan als het iemand was die echt nog wilde blijven dan was het echt een trap in je gezicht. De filiaal manager die er was toen ik begon was veel aardiger en vriendelijker en die varken van een nick die zegt je niet eens gedag kijkt je droog aan en hij loopt scheef. Dus mensen doe het niet je wordt er gewoon uit gemikt. Je had een paar collega's die wel oke waren maar je had leidinggevende van de kassas die echt uit de hoogte deden gaan lekker naar buiten doen geen knal en wel.jou opdr8en geven. Kortom Dont go!

Pluspunten

5.50 aan maaltijdvergoeding

Minpunten

Rare mensen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jumbo Supermarkten. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,6