Jumbo Supermarkten
Review over Jumbo Supermarkten van een medewerker

Jumbo supermarkten

19 juni 2020
Het is een prettig bedrijf om in te werken zolang je meegaat in het beleid van de mensen die boven je staan , Waneer je dit niet doet , maken ze het je erg lastig
Pluspunten
Leuk team
Minpunten
Geen eigen mening
26 mei 2020
Afdelingsmanager (voormalige medewerker) - Helmond
Altijd met plezier gewerkt. Leuke collega´s en het werk is nooit saai.
8 februari 2020
Afdelingsmanager vers (voormalige medewerker) - Diverse filialen
Ik heb ongeveer 15 jaar bij dit bedrijf gewerkt en ben in meerdere filialen werkzaam geweest. Ik ben begonnen als vulploegmedewerker op zowel de KW als de verschillende versafdelingen. Later ben ik doorgegroeid naar eerste medewerker vers. Alhoewel de werkdruk in de loop der jaren steeds hoger werd, zag ik dit altijd als een uitdaging en heb ik mijn werk jarenlang met plezier gedaan. De sfeer in een filiaal is zeer afhankelijk van de samenwerking met collega's en leidinggevenden. Hier heb ik veel goede ervaringen mee gehad en slechts enkele negatieve. Dit zal voor ieder persoon verschillend zijn, maar ik kan over het algemeen zeggen dat ik in alle filialen in leuke teams heb gewerkt. Hierna ben ik nog in twee filialen werkzaam geweest als afdelingsmanager Vers. De hoge werkdruk, de targets die steeds lastiger werden om te halen, vele ziekmeldingen van collega's waarvoor soms geen vervanging geregeld kon worden, de hierdoor vele onbetaalde overuren, de in mijn ogen steeds minder ruimte voor eigen inbreng en het ambachtelijke werk dat steeds meer verdween zorgden ervoor dat ik het steeds minder naar mijn zin kreeg. Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar iets anders.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, leuke sfeer
Minpunten
Onbetaalde overuren, laag salaris in combinatie met werkdruk
5 februari 2020
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
toen ik daar werkte werd ik als 16 jarige jongen vrijwel niet serieus genomen, ik mocht maar 2 uur per week werken en ik werd altijd afgekraakt door de teamleiders maar mijn medewerkers en sommige teamleiders maakte het nog zowat dragelijk mijn tip naar jumbo is wat meer mensen met een positive sfeer om hun heen