Jumbo Supermarkten
Review over Jumbo Supermarkten van een medewerker

27 januari 2021
je wordt gewoon ingepland op dagen dat je aangeeft niet te kunnen, teamleiders maken misbruik van hun functie. er is totaal geen doorgroeimogelijkheid. als je te oud en dus te duur bent, wordt je ontslagen. er wordt niks overlegd met de werknemers.
Pluspunten
Minpunten
teamleider overlegt niks en probeert je heel de tijd te stangen, je wordt gewoon ingepland ookal kan je niet, geen doorgroeimogelijkheid, je wordt gewoon gebruikt, er wordt niks overlegd
23 mei 2021
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Zoetermeer
het is daar super gezellig maar de baas is zo irritant.hij zeurt als je 5 min over je vultijd bent. en ook ging hij zeuren tegen iemand dat diegene niet ik de winkel mag zijn als hen niet werkt want hen leiden de vullers af.de salaris is ook best laag 4,22 voor 16 jarige. zou hier niet werken !
Pluspunten
gezellig vulploeg
Minpunten
salaris, baas
12 november 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Enschede
In het begin dat ik daar kwam werken (15 jaar) was het leuk en gezellig, maar elke x de vraag “wanneer word je nou 16?” (Zodat ik meer kon werken etc.) uiteinden werd ik dus 16 en werd steeds minder en minder ingepland
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Weinig uren
18 februari 2021
Logistiekmedewerker (voormalige medewerker) - Breda
Te veel druk en verwachtingen zijn onrealistisch en spannen je voor het karretje wat salaris betreft.
  1. jumbo is vriendelijk voor hun klanten, maar verschrikkelijk voor hun medewerkers.