Jumbo Supermarkten
Review over Jumbo Supermarkten van een medewerker

22 april 2014
Een typische werkdag is altijd productief en gezellig. Als je ergens niet uitkomt of iets niet snapt wordt je altijd geholpen door collega's. Omdat de Jumbo mijn eerste baan is heb ik geleerd om in groepsverband te werken, om te gaan met klanten en precies te zijn. De Jumbo heeft een hele jonge eigenaar. Met mijn collega's kan ik heel goed samenwerken. Als er iets is waar iemand niet uitkomt wordt diegene gelijk geholpen. Het moeilijkste van mijn baan is om er voor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt en dat de producten voorradig zijn. Het leukste van mijn baan is het tevreden houden van de klanten en nieuwe medewerkers in te werken.
Pluspunten
variabele werktijden.
Minpunten
soms moet ik mijn pauze opgeven als het druk is.
31 maart 2019
Vulploeg medewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
was mijn eerste echte bijbaan. ontzettend van genoten.
28 mei 2018
vulploeg medewerker (voormalige medewerker) - Stramproy
je komt hier vaak met klanten in contact, waar je netwerk steeds groter van wordt.
Pluspunten
gratis avondeten
Minpunten
vroeg beginnen
5 november 2015
bijbaantje (voormalige medewerker) - Ouddorp
Hier heb ik leuke werkervaring opgedaan. Leuk werk en leuke collega's. Het leukste van deze baan vond ik het contact met de klanten. Ik vind het leuk om contact met mensen te maken.
  1. Het is altijd een productieve dag en er heerst een gezellige en leuke werksfeer. Je leert altijd wel weer iets nieuws.