Jumbo Supermarkten
Review over Jumbo Supermarkten van een medewerker

Gedrag op de werkvloer

17 mei 2017
Er hangt een geweldige zweer op de werkvloer en dat is merkbaar in het gedrag van de collega's. Hierdoor was ik meer gemotiveerd om naar me werk te gaan.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Soms te weinig overleg
8 februari 2021
Bezorger (huidige medewerker) - Utrecht
De leukste en gezelligste collega's werken hier! Tijdens het bezorgen heb je veel vrijheid en kom je in veel verschillende gebieden, hierdoor genoeg afwisseling qua bezorglocaties en klanten. Helaas propt Jumbo tegenwoordig steeds meer klanten in een tijdsblok, waardoor je geregeld op je tenen loopt en later moet verantwoorden waarom je laat terug ben. Jumbo neemt het niet zo nauw met pauzes.. pauzes worden vaak ingepland op momenten dat dit onmogelijk is of dat je in the middle of nowhere staat. Het management is in orde, de ene teamleider net iets meer betrokken dan de ander. Naar feedback wordt zelden geluisterd. Salaris inc. vakantiegeld is hoger dan bij gemiddelde bezorgdienst.
Pluspunten
Onderweg veel vrijheid en leuke collega's
Minpunten
Hoge werkdruk en niet kloppende planning
4 november 2020
Bezorger Jumbo Online (voormalige medewerker) - Den Bosch
Bij de Jumbo bezorging nemen ze het niet zo nauw met de regels. Ik kreeg een contract waarbij ik mijn uren nooit haalde deze compenseert de Jumbo dan met je vakantiedagen en mocht je die niet meer hebben word je gekort op je loon. Creatief zijn ze wel bij de Jumbo maar dan vooral met je urenregistratie.Je rijdt rond in een bus die is geladen met trolleys waar op de bovenste tray koelboxen/kratten staan van 10+ kilo op 1.80 hoogte. Het leuke aan deze trolleys is dat ze ook geregeld omvallen. De planning is een drama waarbij je vaak achterloopt op schema. Gelukkig heb je nog de support van je teamleiders die geen benul hebben hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat tijdens een rit laat staan dat ze ooit zelf een kratje hebben vast gehouden. Kritiek word er niet getolereerd want waarom zouden ze hun weten het altijd beter en jij bent toch vervangbaar.
Minpunten
Onregelmatige uren, zwaar werk . . . . .
5 februari 2019
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Emmeloord
Van klein onzeker meisje naar een sociaal en vrolijke meid gegroeid. Dankzij mijn praktijkopleider bij de Jumbo Odink heb ik mijn opleiding hier kunnen volgen.