Jumbo Supermarkten
Review over Jumbo Supermarkten van een medewerker

Een gezellige en productieve werkomgeving

9 juni 2015
Een typische dag bij jumbo Kooistra is gezellig, en druk Er is altijd wat de doen, en je hebt super collega's, deze helpen je waar nodig en geven je een echt team gevoel. Het moeilijkste van deze baan is om alle klanten tevreden te houden en te maken. Dit vind ik dan ook gelijk het leukste want het is een uitdaging om dit elke dag weer voor mekaar te krijgen. De bloemenafdeling vind ik ook erg mooi om te doen, hier heb ik ook mijn opleiding voor gedaan, en kwam hier goed tot mijn recht.
Pluspunten
Een hecht team van collega's
Minpunten
Het wisselen van de uuren
25 februari 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Veendam
De afdelingshoofd was onredelijk en onrealistisch. Hij verwachtte na 2 weken al dat ik net zo veel wist en daardoor net zo snel kon werken als iemand die er al jaren werkt. Geen reiskostenvergoeding, het bedrijfscultuur voelde als één vaste kliek, het bruto uurloon was waardeloos en word geen rekening gehouden met privé werk balans.
Pluspunten
In de kantine lag gebak wat op datum was, dat mocht je zo pakken.
Minpunten
Loon, geen reiskostenvergoeding, werksfeer en management.
7 december 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Kerkrade
Leuke collega's maar je wordt echt gezien als een nummertje. 15 jaar gewerkt voor dit bedrijf en nauwelijks ziek geweest. Meld je je 1x ziek wordt je er meteen uitgeknikkert
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Weinig loon, geen inspraak
16 september 2016
Vulploegleider (voormalige medewerker) - Makkum
Zelf heb ik vier jaar gewerkt bij de Jumbo, met plezier. Helaas moest ik weg na 4 contracten. Zelf vond ik elke dag weer een bijzondere dag, aangezien er elke keer weer wat anders gebeurd. Bovendien heb je meestal leuke collega's, waar je na het werk ook gezellig een drankje mee kunt doen! Het leukste van het werk was natuurlijk je eigen inzet en je klantvriendelijkheid!
Pluspunten
Maaltijd vergoeding
  1. Een gezellige en productieve werkomgeving