Jumbo Supermarkten
Review over Jumbo Supermarkten van een medewerker

Dagelijkse werkdagen

24 september 2013
Kwaliteit en klantvriendelijkheid leveren aan de klanten, het bijhouden van de vleeswaren in verband met verkoopaantallen, restanten bijvullen, datum en verkleuring controles. Het moeilijkste is het bijhouden van de vleeswaren, je weet niet wat verkocht kan worden en je mag op maandag dinsdag en woensdag maar 1 pakje van elke soort snijden dus dat kan soms moeilijk zijn als er ineens veel lege vakken zijn. Het leukste aan de baan is dat klanten die je helpen je ook wekelijks een praatje met je houden hoe het met je gaat enzovoort. Daarnaast helpen collega's me goed met dingen als ik iets niet snap en andersom dus ook, een echt team op de afdeling.
Pluspunten
Je krijgt maaltijdvergoeding als je na 17:00 werkt.
22 oktober 2020
Versmedewerker (voormalige medewerker) - Arnhem
Ik heb bij de jumbo op de amsterdamseweg gewerkt en ik werd zonder overleg gekort op mijn uren omdat ik volgens de afdelingsleider niet goed genoeg schoonmaakte. Ook was er veel werkdruk omdat je om 21:00 ging sluiten maar dan moest de hele afdeling ook schoon zijn, en dat is niet te doen, maar daar hebben ze geen begrip voor als je dat aangeeft. Dan zeggen ze dat je het maar anders moet aanpakken
29 juni 2020
Versmedewerker (voormalige medewerker) - Nieuwegein
De jumbo is gezellig alleen luisteren ze niet wanneer je niet kan werken
27 maart 2019
Kassamedewerker (voormalige medewerker) - Emmen
als je hier gaat werken is het opzich best prima, maar de filiaal managers laten wat te wensen over