Jumbo Supermarkten

Jumbo Supermarkten Reviews

1.481 reviews gevonden voor de zoekopdracht.
Vond het heel leuk om daar te werken hele leuke mensen maar het is tijd voor een andere baan
Pluspunten
Lange pauze
Minpunten
Weinig uitbetaald
dobra organizacja pracy. Na wyższych poziomach zarządzania występuje dbałość o klienta. Jednak skutecznie jest sabotowana na poziomie niżej. Ważne żeby towar został wysłany. nieważne jak i w jakim stanie.
Pluspunten
darmowe posiłki
Minpunten
OTTO
te weinig tijd om alles tijdig te bezorgen, te weinig pauze, geen goede navigatie, functie komt niet overeen met vacature, onbeschofte en onbekwame leidinggevenden, je bent een nummer en je kan maar beter niet te veel commentaar hebben want dan kan je vertrekken.
Pluspunten
collega's, fijne werkbus
Minpunten
navigatie, werkdruk, te weinig tijd daarom te weinig pauze, vriendjespolitiek
Ga nooit werken bij Jumbo stadhouderskade Amsterdam geen goede filiaalWanneer ze je niet meer nodig hebben vlieg ze je eruit. En komen ze met een vage smoes ja de groep wordt groter maar jij bent wel de enigste die eruit moet en ze nemen toch mensen aan. Dus dat is complete onzin. Nou is het dat.ik zelf al met ontslag wilde maar laat staan als het iemand was die echt nog wilde blijven dan was het echt een trap in je gezicht. De filiaal manager die er was toen ik begon was veel aardiger en vriendelijker en die varken van een nick die zegt je niet eens gedag kijkt je droog aan en hij loopt scheef. Dus mensen doe het niet je wordt er gewoon uit gemikt. Je had een paar collega's die wel oke waren maar je had leidinggevende van de kassas die echt uit de hoogte deden gaan lekker naar buiten doen geen knal en wel.jou opdr8en geven. Kortom Dont go!
Pluspunten
5.50 aan maaltijdvergoeding
Minpunten
Rare mensen.
In het begin dat ik daar kwam werken (15 jaar) was het leuk en gezellig, maar elke x de vraag “wanneer word je nou 16?” (Zodat ik meer kon werken etc.) uiteinden werd ik dus 16 en werd steeds minder en minder ingepland
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Weinig uren
Het is leuk werk en het is vooral goed te doen naast een studie.
Ik heb gewerkt op een van de mindere locaties, heel gevaarlijk. Dat was een groot minpunt. Zelf het werk is leuk. Mijn manager was niet motiverend dat was een grote reden waarom ik weg ben gegaan.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Chaotische werkvloer, weinig management in beeld
Bij de Jumbo bezorging nemen ze het niet zo nauw met de regels. Ik kreeg een contract waarbij ik mijn uren nooit haalde deze compenseert de Jumbo dan met je vakantiedagen en mocht je die niet meer hebben word je gekort op je loon. Creatief zijn ze wel bij de Jumbo maar dan vooral met je urenregistratie.Je rijdt rond in een bus die is geladen met trolleys waar op de bovenste tray koelboxen/kratten staan van 10+ kilo op 1.80 hoogte. Het leuke aan deze trolleys is dat ze ook geregeld omvallen. De planning is een drama waarbij je vaak achterloopt op schema. Gelukkig heb je nog de support van je teamleiders die geen benul hebben hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat tijdens een rit laat staan dat ze ooit zelf een kratje hebben vast gehouden. Kritiek word er niet getolereerd want waarom zouden ze hun weten het altijd beter en jij bent toch vervangbaar.
Minpunten
Onregelmatige uren, zwaar werk . . . . .
Als hulpmedewerker wordt veel van je verwacht. Overuren worden niet gewaardeerd en contact met leidinggevenden is slecht. Werkdruk is hoog en onder collega’s mist de gezellige sfeer.
Pluspunten
Gratis fruit en koffie in de kantine
Minpunten
Hoge werkdruk en minimum loon
Ik heb bij de jumbo op de amsterdamseweg gewerkt en ik werd zonder overleg gekort op mijn uren omdat ik volgens de afdelingsleider niet goed genoeg schoonmaakte. Ook was er veel werkdruk omdat je om 21:00 ging sluiten maar dan moest de hele afdeling ook schoon zijn, en dat is niet te doen, maar daar hebben ze geen begrip voor als je dat aangeeft. Dan zeggen ze dat je het maar anders moet aanpakken
altijd wel gezellig, leuke collega's, ging met plezier naar werk.
Pluspunten
korting/bonus
Minpunten
weinig uren
Filiaal: Burgemeester v Veenlaan in EnschedeIk word niet meer ingepland, omdat ik weiger een mondkapje te dragen, terwijl er filialen zijn waar dat optioneel is en het alleen advies is vanuit de overheid. Binnenkort zal ik ontslag nemen.Ik heb een jaar lang minstens 25 uur per week gemaakt en zo word ik behandeld. Ik deed alles wat een leidinggevende deed, maar ze wilden niet dat ik er een werd.Leidinggevenden doen alleen maar aan vriendjespolitiek.Laag uurloon, ze doen net of het vakantiegeld als een toeslag bovenop je uurloon chill is ofzo.Weinig mensen worden ingepland, waardoor er lange avonden komen met ongemotiveerde mensen.Sinds die DC uit Nieuwegein er is zijn de karren niet meer gesorteerd op gangpad. Laat me ook niet beginnen over de karren met die grijze kratjes, verschrikkelijk.Bedrijfscultuur is gewoon veruit belachelijk. 7 zekerheden kunnen mijn rug op. Klanten maken elke dag weer misbruik van de regels voor gratis boodschappen. Als een klant problemen zoekt krijg jij de schuld en het maakt niet uit wat de klant deed, want je moet altijd een neppe lach opzetten, ook al word je beledigd.Niet aan beginnen, zoek maar wat anders.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding tot 5, 50 als je van de middag tot in de avond werkt
Minpunten
Werkdruk, Slechte leidinggevenden, Lage loon, Geen doorgroeimogelijkheden
You work hard for a low income, the ones that are above you want to constantly tell you what and how to do things without them doing a lot themselves. Would not recommend!!!
Pluspunten
None
Minpunten
Hard work, low income
Leuk, verantwoordelijk en leerzame baan. Werken in teamverband en samen met jouw team goede resultaten halen is een pre.
Pluspunten
Samenwerking in teamverband
Minpunten
Stressvol en hoge druk
Team is leuk, hard werken is wel een must. Stressvol op drukke momenten. Prima salaris, bonussen op de salarissen en in de avond maaltijdvergoeding.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Lange werkdagen
Vreselijk, ze houden geen rekening met je beschikbare dagen en zijn absoluut niet flexibel. Ik werk als vakken vuller, en elke dag staat er iemand super kinderachtig met een timer naast je. Als je het niet snel genoeg doet volgens hun norm dan krijg je dat elke dag wel 10x te horen. Als je dan aangeeft je nog moet leren en je het al zo snel doet als je kunt. Negeren ze je en gaan ze gewoon door met tergen. En kijken ze niet naar een oplossing. Het is dus erg stressvol en niet motiverend. Wat ik wel leuk vond was de klanten helpen.
Pluspunten
vergoeding voor avond eten na een aantal uren
Minpunten
Slechte werk sfeer
Ik heb gewerkt als schoonmaakster het werk en collega's vindt ik super .Maar dat is het dan ook want als 49 jarige krijg je niet de kans om verder te komen en een vast contract bieden ze je al helemaal niet ze werken liever met 16 jarige terwijl klanten juist dit helemaal niet willen vooral als het in een dorp is waar je elke dag echt vaste klanten hebt
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Wisselend personeel en te jong
Mooie groeiende organisatie waar je alle kansen krijgt om verder te groeien.
Pluspunten
Gezellig en leerzaam
Minpunten
Werktijden in t weekend
Je moet er hard werken wil je je norm halen. De loon is niet super maar is te doen.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding na aantal uur werken
Minpunten
Hard werken
Ik vind het geen fijn bijbaantje. De roosters zijn ronduit 💩 en worden al een maand van tevoren gemaakt zonder naar beschikbaarheid te vragen. als ik zeg dat ik elke vrijdag standaard een afspraak om 20 uur heb lopen ze mij nog in te roosteren voor 19.30. Ik voel geen band met mijn collega’s en moet vaak 4 overvolle karren in mijn eentje in 3 uurtjes af hebben + spiegelen. Word hier zo gestresst van. ga binnenkort ontslag nemen.
Pluspunten
geld
Minpunten
te veel werk af moeten hebben in weinig tijd, SLECHTE roosters
Had er langer willen blijven sommigen gewoon vast aan nemen
Pluspunten
Collegeaal
Minpunten
Korte dienstverband