Logo van Jumbo Supermarkten
Jumbo Supermarkten

Jumbo Supermarkten Reviews

1.503 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.522 reviews

Leuke sfeer

Er was een leuke en gezellige werksfeer. Alleen jammer dat er niet naar me geluisterd werd toen ik vroeg of ik overmacht van dkw naar kassa.

Pluspunten

Leuke sfeer

Minpunten

Niet gehoord voelen

Heel slecht

De leidinggevende zijn onbeleefd en neerbuigend, ze comminuceren niet goed met werknemers en vergeten dat je niet 24/7 kan werken. Ook krijg je geen personeelskorting en reiskostenvergoeding. Collega's waren vriendelijk en ervaarde dezelfde problemen. Collega's die er langer werken kijken op je neer en geven je hun vieze klusjes om te doen. Ook kan je niet veel doen en is het erg saai. Je moet verplicht overwerken als je tot sluitingtijd werkt en word daar niet voor betaald. GA HIER NIET WERKEN.

Pluspunten

Vergoedde maaltijden na 18:00

Minpunten

Alles. Was. Slecht.

leuke werkomgeving, geen goede salaris

je krijgt veel werkervaring en kan ook veel leren, alleen het salaris is heel naar

Pluspunten

leuke colegas

Minpunten

rare uren

Geen commentaar

Ik heb een redelijke tijd bij de jumbo gehad het was om bij te verdienen

Bedrijf is in ontwikkeling, relatief veel vrijheid

Bedrijf groeit hard, veel veranderingen, systemen functioneren niet altijd, veel opleidingsmogelijkheden. Sfeer in supermarkt goed.

Flink doorwerken in een gezellige werkomgeving

Veel gezellige collega’s, maar er moet wel flink doorgewerkt worden. Hoewel het salaris niet het hoogste was, heb ik wel veel geleerd op sociaal vlak met collega’s en klanten waar ik dankvol voor ben.

Pluspunten

Vrij flexibel

Minpunten

Vrij stressvol

Niet personeel vriendelijk

Goed voor de klanten slecht voor het personeel helemaal als je ziek wordt!

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alleen maar zeuren

Genoeg werk maar onbetaalde overuren.

Er is zeker genoeg werk te doen maar je krijgt je overuren die je werkt niet uitbetaald. Ook laten ze je zonder pardon en zonder overleg overwerken. Ik heb er zelf niet zo een fijne en goede ervaring gehad.

Pluspunten

Aardige collega’s

Minpunten

Slecht betaald, alles gaat zonder overleg, je moet zelf alles regelen als je iets wilt.

Werk is oké, salaris valt tegen

Het werk zelf is op zich prima, er wordt wel verwacht dat je op een vrij hoog tempo werkt maar dat is begrijpelijk. Enige minpuntje is dat je (iig bij mijn locatie) geen stanleymes oid krijgt om de dozen mee te openen, dus verwacht wat gebroken nagels en zere vingersūüėÖ Ondanks de nadruk op werktempo is de werksfeer prima, met mijn collega‚Äôs en de meeste leidinggevenden is het heel gezellig. Ik ben ook nooit gevraagd om onbetaald over te werken oid. Ik ben wel een paar keer ingedeeld op dagen waarop ik eerder door had gegeven niet te kunnen werken, maar dat was met een mailtje naar mijn leidinggevende gefixt, en werd verder niet lastig over gedaan.Wel echt een nadeel is voor mij het salaris. Ik ben 18 jaar en uitwonend student in Amsterdam, dus van ‚ā¨5,30 netto per uur kom ik gewoon lang niet rond. Er zijn genoeg andere werkplekken die je ‚ā¨7-10 betalen voor ongeveer even zwaar werk.

Pluspunten

Leuke werksfeer

Minpunten

Laag salaris

vullers gezellig maar de baas niet

het is daar super gezellig maar de baas is zo irritant.hij zeurt als je 5 min over je vultijd bent. en ook ging hij zeuren tegen iemand dat diegene niet ik de winkel mag zijn als hen niet werkt want hen leiden de vullers af.de salaris is ook best laag 4,22 voor 16 jarige. zou hier niet werken !

Pluspunten

gezellig vulploeg

Minpunten

salaris, baas

Vacatures van Jumbo Supermarkten

Meer vacatures

Gezellige groep collega’s, leuk werk, goed salaris.

Gewerkt op de Jumbo bezorgdienst. Leuke werkzaamheden en lekker je route rijden langs de klanten. Bus inladen, route bekijken en rijden maar. Je moet wel een beetje stressbestendig zijn voor dit werk en onder tijdsdruk kunnen werken, maar dit maakt het werkt leuk en zorgt ervoor dat de tijd lekker snel gaat omdat je constant bezig bent.

Pluspunten

Salaris, collega’s

Leuke collega's, slecht beleid

Als werknemer ben je maar een nummer. Dat is ook de reden dat veel mensen dit bedrijf verlaten. Ondernemer heeft een slechte naam in de omgeving omdat hij niet zuinig is op zijn personeel. Collega's zijn leuk. Rooster is vaak maar 2 weken van te voren bekend. Je hoort vaak op het laatste moment of verlof is goedgekeurd. Niet iedereen krijgt reiskostenvergoeding.

Pluspunten

Minpunten

Rooster laat bekend. Weinig maaltijdvergoeding. Geen reiskostenvergoeding voor iedereen.

Geweldig werk, heel leuke sfeer

Ontzettend energiek zijn, je aan de regels houden. En een flexibele rooster hebben dan fa je het naar je zin daar hebben.

Pluspunten

Gratis avondeten als je tot de avond moet doorwerken.

Afdelingshoofd

De afdelingshoofd was onredelijk en onrealistisch. Hij verwachtte na 2 weken al dat ik net zo veel wist en daardoor net zo snel kon werken als iemand die er al jaren werkt. Geen reiskostenvergoeding, het bedrijfscultuur voelde als één vaste kliek, het bruto uurloon was waardeloos en word geen rekening gehouden met privé werk balans.

Pluspunten

In de kantine lag gebak wat op datum was, dat mocht je zo pakken.

Minpunten

Loon, geen reiskostenvergoeding, werksfeer en management.

Stressvol werk

Te veel druk en verwachtingen zijn onrealistisch en spannen je voor het karretje wat salaris betreft.

Gezellige collega's maar hoge werkdruk

De leukste en gezelligste collega's werken hier! Tijdens het bezorgen heb je veel vrijheid en kom je in veel verschillende gebieden, hierdoor genoeg afwisseling qua bezorglocaties en klanten. Helaas propt Jumbo tegenwoordig steeds meer klanten in een tijdsblok, waardoor je geregeld op je tenen loopt en later moet verantwoorden waarom je laat terug ben. Jumbo neemt het niet zo nauw met pauzes.. pauzes worden vaak ingepland op momenten dat dit onmogelijk is of dat je in the middle of nowhere staat. Het management is in orde, de ene teamleider net iets meer betrokken dan de ander. Naar feedback wordt zelden geluisterd. Salaris inc. vakantiegeld is hoger dan bij gemiddelde bezorgdienst.

Pluspunten

Onderweg veel vrijheid en leuke collega's

Minpunten

Hoge werkdruk en niet kloppende planning

fijne collega's

Het werk was leuk doordat ik de juiste mobiel niet had, dan kun je niet alles zelf lezen, ben je afhankelijk wat ze tegen je zeggenMeerdere personen, kunnen iets zeggen, waardoor het soms mis kan gaan.collega's goed.40 uur schoonmaak is te zwaar

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

soms vermoeiend te weinig energie over.

Prima

Deze supermarkt verwacht serieus werk voor een eerlijke prijs, redelijk goede werksfeer en gratis lunch etc.

Pluspunten

gratis lunch etc

jumbo is vriendelijk voor hun klanten, maar verschrikkelijk voor hun medewerkers.

je wordt gewoon ingepland op dagen dat je aangeeft niet te kunnen, teamleiders maken misbruik van hun functie. er is totaal geen doorgroeimogelijkheid. als je te oud en dus te duur bent, wordt je ontslagen. er wordt niks overlegd met de werknemers.

Pluspunten

Minpunten

teamleider overlegt niks en probeert je heel de tijd te stangen, je wordt gewoon ingepland ookal kan je niet, geen doorgroeimogelijkheid, je wordt gewoon gebruikt, er wordt niks overlegd

Hard werken voor weinig salaris

Vaak erg druk en vooral een half uur tot 5 minuten voor sluitingstijd, omdat klanten dan hun grote boodschappen nog willen gaan doen.

Pluspunten

Gratis naar de toppers en efteling

Minpunten

Drukke dagen met weinig pauze voor weinig salaris.

gezellige werkomgeving

je bevindt je tussen verschillende mensen.het is leuk om met de kassa medewerkers een wedstrijd te houden welke kassa medewerker het snelste is. klant vriendelijkheid is erg belangrijk.wat ik vervelend vond is de locatie waar ik werkte. Daar kwamen veel mensen met een vervelende verleden boodschappen doen zoals alcoholisten en andere mensen met een vervelende situatie. daar moet je vaak rekening mee houden op diefstal en hun gedrag naar andere klanten. vaak verzorgde deze mensen zich niet en dat ruik ik heel erg. ik vindt het dan lastig dat andere klanten in de rij hier moeite mee hebben en achter af gaan klagen over deze klant als hij/zij weg is.

Pluspunten

gezelligheid tussen de collega's en klanten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jumbo Supermarkten. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,6

• Jumbo Supermarkten