Jongerenuitzendbureau JAM

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Jongerenuitzendbureau JAM

Ik vind het fijn om bij JAM te werken omdat je veel met mensen van je leeftijd werkt
Pluspunten
App voor je rooster
Het is een jong en enthousiast team die weten van aanpakken. Binnen deze organisatie leer je veel over de verschillende aspecten van de uitzendbranche. Daarnaast krijg je binnen deze organisatie ook veel verantwoordelijkheid, waardoor je jezelf verder kunt ontwikkelen
JAM is een jong en ambitieus team met een informele werksfeer. We zijn een challenger op de markt, waarbij we ons richten op het lokale aspect, de jeugd en het online verkeer. Het werk geeft je tevens de mogelijkheid om met een divers publiek in aanraking te komen en een netwerk op te bouwen. Verder zit je niet alleen maar op kantoor achter een laptop, maar ben je ook veel onderweg naar bedrijven en heb je veel kennismakingsgesprekken met jongeren om hun beter te leren kennen.
Pluspunten
Tafeltennis in de pauze, leuke sfeer op de werkvloer
Minpunten
Locatie van het bedrijf
Ik zou de werkkleding comfortabeler maken, zoals bij airside: zwart shirt, zwarte broek, zwarte schoenen en een schortje. Ook zou ik voor wanneer je veel mensen tekort komt een backup-team opstellen. Deze zou dan bestaan uit mensen die hebben aangegeven altijd te kunnen werken ongeacht wat.
Pluspunten
Korting tijdens de pauze op eten.
Minpunten
Je maakt vaak dagen van 8 uur
Omdat je met leeftijdsgenoten werkt hangt er een prettige werksfeer. Ook de kun je altijd terecht met je vragen en opmerkingen bij JAM ze geven me het gevoel dat ze altijd voor me klaar staan en dat is prettig.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Soms erg vroege diensten.
Fijne werkomgeving met super collegas voel me er helemaal thuis. Als je een keer moet afmelden gaat dat super kwa communicatie en dingen doorgeven gaat ook heel makkelijk
Pluspunten
Rijkosten vergoeding
Minpunten
Soms lange dagen werken
JAM biedt precies aan wat elke jongere graag wil hebben: - Mogelijkheden om werkervaring op te doen in de buurt binnen verschillende vakgebieden. - Gebruiksgemak door middel van een duidelijke website en app. - Gunstige arbeidsvoorwaarden ten opzichte van reguliere uitzendbureaus. Persoonlijk ben ik erg tevreden met de werkwijze van JAM. Ze zijn zeer flexibel en denken actief mee in het vinden van werk wat bij jouw interesses en mogelijkheden past.
Pluspunten
Flexibel. Gebruiksgemak website/app. Denken actief mee.
Ik werk als Junior Marketing Manager bij JAM op kantoor in Bladel, dus niet vanuit JAM ergens anders! Ik vind het fijn om te werken met leeftijdsgenoten, iedere mening telt en ik heb voldoende vrijheid in mijn werk. De sfeer is ontspannen en gezellig, terwijl iedereen toch hard doorwerkt om zijn doelen te behalen. Werken met deze doelen is fijn, omdat je elke maand weet waar je naar toe werkt. De arbeidsvoorwaarden zijn goed, er is voldoende kans om mezelf te ontwikkelen en het bedrijf blijft alsmaar groeien met dus hopelijk een mooi toekomstperspectief!
Pluspunten
Weten waar je aan toe bent, jonge collega's, klein bedrijf
Bekijk meer reviews over Jongerenuitzendbureau JAM