Jongerenuitzendbureau JAM

Reviews over Management bij Jongerenuitzendbureau JAM

Ik werk bij JAMwerkt als Junior HR medewerker naast mijn studie HRM. Ik leer hier super veel over de praktijk omdat ik mee mag kijken met verschillende facetten van het HR-werkveld. Ik kwam terecht in een gezellig team en voelde me al snel thuis. Het hele team denkt met je mee en luistert naar je ideeën waardoor je jezelf echt kan ontwikkelen.
Binnen JAM heerst er een zeer open en gezellige sfeer. Het team is jong waardoor communicatie erg soepel verloopt en afspraken makkelijk te maken zijn.
Een leuk, jong, ambitieus en groeiend bedrijf die hun werknemers de vrijheid geeft. Zelfontwikkeling en groei staan voorop en kenmerkt de organisatie. Ideale baan om als starter op de arbeidsmarkt werkervaring en kennis op te doen! De tafeltennisskills van de collega's mogen wel wat beter, maar er moet ruimte zijn voor ontwikkeling!
Pluspunten
Innovatief, vrijheid voor medewerkers, ontwikkeling staat voorop
Werken bij JAM bevalt me prima. De sfeer onderling is erg prettig, er is volop ruimte voor ontwikkeling, en je leert veel verschillende aspecten van de uitzendbranche kennen.
Pluspunten
Open bedrijfscultuur
In februari 2018 bij JAM gestart als afstudeerstagiair voor de functie supportmedewerker in de regio Best / Oirschot. Bij JAM hangt een informele werksfeer met super collega's! Na een aantal weken heb ik het erg goed naar mijn zin met in een korte tijd veel verantwoordelijkheden. Er is ruimte om door te groeien dus zeker een aanrader!
Pluspunten
JAM is een fantastisch bedrijf dat ik zeker aanraadt bij vrienden. De snelle reactie op mijn sollicitatie was heel erg fijn, vooral omdat het bij andere bedrijven zo lang duurde.
Pluspunten
Personeelskorting
Fijne werkomgeving met super collegas voel me er helemaal thuis. Als je een keer moet afmelden gaat dat super kwa communicatie en dingen doorgeven gaat ook heel makkelijk
Pluspunten
Rijkosten vergoeding
Minpunten
Soms lange dagen werken
JAM biedt precies aan wat elke jongere graag wil hebben: - Mogelijkheden om werkervaring op te doen in de buurt binnen verschillende vakgebieden. - Gebruiksgemak door middel van een duidelijke website en app. - Gunstige arbeidsvoorwaarden ten opzichte van reguliere uitzendbureaus. Persoonlijk ben ik erg tevreden met de werkwijze van JAM. Ze zijn zeer flexibel en denken actief mee in het vinden van werk wat bij jouw interesses en mogelijkheden past.
Pluspunten
Flexibel. Gebruiksgemak website/app. Denken actief mee.
Ik werk als Junior Marketing Manager bij JAM op kantoor in Bladel, dus niet vanuit JAM ergens anders! Ik vind het fijn om te werken met leeftijdsgenoten, iedere mening telt en ik heb voldoende vrijheid in mijn werk. De sfeer is ontspannen en gezellig, terwijl iedereen toch hard doorwerkt om zijn doelen te behalen. Werken met deze doelen is fijn, omdat je elke maand weet waar je naar toe werkt. De arbeidsvoorwaarden zijn goed, er is voldoende kans om mezelf te ontwikkelen en het bedrijf blijft alsmaar groeien met dus hopelijk een mooi toekomstperspectief!
Pluspunten
Weten waar je aan toe bent, jonge collega's, klein bedrijf
Minpunten
Bekijk meer reviews over Jongerenuitzendbureau JAM