Jongerenuitzendbureau JAM

Reviews over Doorgroei en promotie bij Jongerenuitzendbureau JAM

JAM is een jong, ambitieus maar gezellig bedrijf wat volop aan het groeien is. Ze geven hun werknemers de vrijheid om zich te ontwikkelen. Ik vind het fijn om te werken met leeftijdsgenoten. De sfeer is ontspannen en gezellig tijdens het werk. Ze werken veel met doelen waardoor het een uitdaging blijft het beste uit jezelf te halen. Het is een ideale baan om als starter op de arbeidsmarkt werkervaring en kennis op te doen!
Pluspunten
Klein bedrijf, leuke collega's
De komende zeven maanden kom ik mijn stage lopen bij JAM op Eindhoven Airport. Sinds de eerste dag voelde ik mij meteen welkom binnen de organisatie en werd ik meteen opgenomen in het team! Er hangt een prettige sfeer. Ik zal mij de komende periode ook zeker kunnen ontwikkelen bij JAM.
Een leuk, jong, ambitieus en groeiend bedrijf die hun werknemers de vrijheid geeft. Zelfontwikkeling en groei staan voorop en kenmerkt de organisatie. Ideale baan om als starter op de arbeidsmarkt werkervaring en kennis op te doen! De tafeltennisskills van de collega's mogen wel wat beter, maar er moet ruimte zijn voor ontwikkeling!
Pluspunten
Innovatief, vrijheid voor medewerkers, ontwikkeling staat voorop
JAM is een jong en ambitieus team met een informele werksfeer. We zijn een challenger op de markt, waarbij we ons richten op het lokale aspect, de jeugd en het online verkeer. Het werk geeft je tevens de mogelijkheid om met een divers publiek in aanraking te komen en een netwerk op te bouwen. Verder zit je niet alleen maar op kantoor achter een laptop, maar ben je ook veel onderweg naar bedrijven en heb je veel kennismakingsgesprekken met jongeren om hun beter te leren kennen.
Pluspunten
Tafeltennis in de pauze, leuke sfeer op de werkvloer
Minpunten
Locatie van het bedrijf
In februari 2018 bij JAM gestart als afstudeerstagiair voor de functie supportmedewerker in de regio Best / Oirschot. Bij JAM hangt een informele werksfeer met super collega's! Na een aantal weken heb ik het erg goed naar mijn zin met in een korte tijd veel verantwoordelijkheden. Er is ruimte om door te groeien dus zeker een aanrader!
Pluspunten
JAM is een fantastisch bedrijf dat ik zeker aanraadt bij vrienden. De snelle reactie op mijn sollicitatie was heel erg fijn, vooral omdat het bij andere bedrijven zo lang duurde.
Pluspunten
Personeelskorting
Ik werk als Junior Marketing Manager bij JAM op kantoor in Bladel, dus niet vanuit JAM ergens anders! Ik vind het fijn om te werken met leeftijdsgenoten, iedere mening telt en ik heb voldoende vrijheid in mijn werk. De sfeer is ontspannen en gezellig, terwijl iedereen toch hard doorwerkt om zijn doelen te behalen. Werken met deze doelen is fijn, omdat je elke maand weet waar je naar toe werkt. De arbeidsvoorwaarden zijn goed, er is voldoende kans om mezelf te ontwikkelen en het bedrijf blijft alsmaar groeien met dus hopelijk een mooi toekomstperspectief!
Pluspunten
Weten waar je aan toe bent, jonge collega's, klein bedrijf
Minpunten
Bekijk meer reviews over Jongerenuitzendbureau JAM