Jola Mode

Jola Mode Reviews

83 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 87 reviews

Leuke tijd

Er zijn veel Leuke klanten en collega’s! Wordt wel steeds moeilijker om een vast team te houden.

Fijne werksfeer

Ik werk 4 jaar bij Jola met veel plezier. Elke dag is anders. Wij hebben gezellige (vaste) klanten en je bent constant bezig met de leuke kleding, de winkel en de klanten. Voor mij een fijn bedrijf.

Meiden, zoek iets anders!

Ik heb eigenlijk geen goed woord meer over voor dit bedrijf. Ongelofelijk wat hier allemaal gebeurd. Ze werken hier niet eens met targets/budgets (hoe weet je dan in hemelsnaam wat je moet halen voor de dag?) Als je ziek bent, ook al is het voor de eerste keer, wordt er meteen achterdochtig gedaan en vragen ze waar je last van hebt etc, dit mag je als bedrijf niet eens doen. Over het salaris al niet te beginnen, dit is al helemaal dramatisch. Kleding gaat na een paar dagen al kapot, is van enorm slechte kwaliteit. Als je in de retail wil werken raad ik vooral aan om dit bedrijf over te slaan en iets ‘normaals’ te zoeken.

Pluspunten

Niks.

Minpunten

Slecht salaris, slechte communicatie

Jola verdient een kans

Vindt het jammer dat mensen altijd alleen de negatieve ervaringen delen, bijdeze een positieve ervaring vanuit mijn Een verhaal heeft altijd twee kanten, een negatieve review zal dus een reden hebben waarom een bedrijf je zo behandeld heeft.( 9 van de 10 gevallen )Mijn ervaring na een tiental leuke jaren werkzaam te zijn bij de jola is je krijgt wat je verdient. Zwanger geen probleem, blessures geen probleem, privé problemen geen probleem, maar hoe ga je zelf om met deze problemen naar het bedrijf toe… Mijn ervaring is dus 👍 zou dus zeker de jola een kans geven en solliciteer en ervaar zelf Wie weet tot snel Groetjes trouwe gedreven verkoopster

Leuke werkomgeving en leuke collega's

Leuke winkels, leuke collega's, veel te doen, gezellig.

Zolang je kinderloos blijft prima

Word er maar niet zwanger. En blijft fulltime werken

Weet waar je aan begint

Heb een leuke tijd gehad maar ook een hele slechte ervaringen gehad, als je zelf niet goed in je vel mocht je daar voor die reden niet ziek melden en over je contract beginnen dan (dus sommige dingen kan je beter voor je zelf houden )een paar maanden in het jaar mag geen vrij vragen en ga zo maar door,Ik blij dat ik een keus heb kunnen maken dat ik weg ben gegaan maar wat mij in het begin tegen hield was me collega’s en de vaste klanten maar uiteindelijk doe je het voor je zelf

Pluspunten

Fijne collega’s en me vaste klanten

Minpunten

Teveel om op te noemen

Denk aub na

Oei oei.. in totaal 4 jaar gewerkt te hebben bij Jola kan ik maar 1 ding doen; waarschuwen. Doe het niet. De rayonleidster had duidelijk geen klik met me. Dat kan gebeuren, maar dan kan ze nog respectvol met je omgaan. Dat werd nagelaten. Ondanks dat kon er altijd op mij gerekend worden, reed deze dame overal naar toe om te vervangen. Het salaris, OMG, ik heb nog nooit zo slecht betaald gekregen en ook nog geen reiskosten. Ze doen alsof er rijen dik staan om bij Jola te komen werken. Ik mag hopen dat ze die wake up call gekregen hebben. Na alle ellende kwamen ze aanhuppen met een contract voor 1,5 jaar. Ik moest me bewijzen als ik een vast contract wilde. Bewijzen? Heb ik dat afgelopen jaren dan nog niet gedaan? Ik heb een filiaal weer erbovenop gekregen met mijn collega’s! Bewijzen?! Gekke kronkel in het hoofd hebben ze daar. Het enige leuke? De collega’s. Oh ja: de directeur een mail sturen waar in je laat blijken dat je een hart voor de zaak had is ook onnodig. Blijkbaar mist hij datzelfde hart voor zijn eigen zaak.

Pluspunten

Collega’s

Minpunten

Salaris, geen reiskosten, tijdens eerste pauze moet je in de kantine blijven, mismanagement, respectloze toon

Het was leuk en leerzaam

Je moet wel houden van werken in een winkel. Als je een bezige bij bent dan kan je beter iets anders zoeken

Fijne werkomgeving

Ik werk nu 2 maanden bij Jola in Made, en ik heb nog nooit in zo'n fijne winkel gewerkt. Jola is een fijne werkgever, die het waardeert dat personeel meedenkt. Voor mij is Jola een goede match, hopelijk komen er meer collega's die ook dit gaan ervaren.

Fabrieks werk uiteindelijk

Slecht betaald , hoge eisen. De klanten zijn wel erg leuk vaste klanten en toerisme altijd vrolijk.

Leuk familiebedrijf

Ik heb met plezier voor Jola gewerkt. Ikzelf heb destijds de keus gemaakt om Jola te verlaten, om een totaal andere uitdaging aan te gaan.

Denk er 2 keer over na

Ik heb een tijd bij Jola gewerkt. De reden dat ik het 1,5 jaar heb volgehouden komt door de collega’s. Er wordt steeds meer van je verwacht door het structureel personeel te kort. Het salaris blijft slecht en er zal nooit eens een bedankje vanaf komen. Ze beloven doorgroei mogelijkheden, maar je komt er al snel achter dat ze dat aan iedere stoeptegel aanbieden. Met andere woorden, zo speciaal is het niet. Ze draaien het bijna zo dat je onderhand dankbaar moet zijn dat je daar mag werken. Wil je graag in de retail werken, dan raad ik aan om ergens anders te zoeken en je tijd hier niet aan te besteden.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Slecht salaris. Je bent overduidelijk een nummertje.

Fijne werkgever

Ik werk inmiddels bijna 5 jaar lang bij Jola Mode met veel plezier. Ik vind het een fijn bedrijf om bij te werken, omdat je veel vrijheid hebt om de winkel eigen te maken, maar ook door activiteiten te bedenken en de taken van de dag te bepalen. De klanten zijn vriendelijk en ik help ze met alle plezier. Bij de Jola mode verkopen we kleding voor het hele gezin dus de doelgroep is heel breed en divers. Voor jong en oud is er altijd wel iets te vinden. De werkdruk is goed te doen en afhankelijk van de dag is het vaak relaxt en heb je geen stress. De sfeer is gezellig en ongedwongen. Je werkt vaak met één of twee andere collega’s, maar dit is per winkel verschillend. De rayonleidster komt regelmatig langs om een praatje te maken, naar de winkel te kijken en te helpen waar nodig. Als je ideeën hebt dan zijn ze altijd welkom. Met het hoofdkantoor zijn er korte lijnen waardoor je snel bij ze terecht kan.Als je zelf de motivatie hebt en je doet je best dan zijn er ook doorgroeimogelijkheden. Als je iets wilt dan wordt je daarin verder geholpen, zolang er maar wederzijds respect is. Kortom een prima werkgever om voor te werken!

Pluspunten

Eetvergoeding voor avondeten, gezelligheid met collega’s en klanten en mogelijkheden voor part time werken.

Minpunten

Verdoe je tijd hier niet en zoek een normaal bedrijf.

Geen goede woorden meer over dit bedrijf. Ik vraag mij af of het management weet wat hij aan het doen is. Kleding is van een bizar slechte kwaliteit. Ziek zijn of een overlijden is echt een no-go. Al niet te beginnen over het bizar lage salaris zowel als verkoop medewerker als filiaal leidster. Mijn aanraden: verdoe hier niet je tijd en zoek een bedrijf wat wel goed betaald en waar het er normaal aan toe gaat.

Doorgroeimogelijkheden en gezellige werksfeer

In de 2 jaar dat ik voor Jola Mode werk, heb ik tot nu toe als prettig mogen ervaren. Het fijnste is dat alles besproken kan worden en dat ze altijd met je mee denken. Ze proberen waar kan, de beste oplossing met je te vinden. In de afgelopen 2 jaar een hoop mogen leren en daarbij mooie mogelijkheden gekregen. Rayonmaneger is erg aardig en luistert naar je. Ze komt regelmatig langs, waardoor je veel kan bespreken. Het contact tussen medewerkers van de winkel en hoofdkantoor is zeer goed. Ik hoop er nog veel te mogen leren en met veel plezier te mogen werken.

Pluspunten

Eetvergoeding, Fijne werksfeer

Gezellig onderling, management laat te wensen over.

Zodra je begint, lijkt alles leuk. De directe collega's en de klanten zijn dat ook daadwerkelijk. Al vrij gauw liet men doorschemeren dat je na 3 tijdelijke contracten vrijwel zeker geen vast contract krijgt. Leidinggevenden en rayon zijn bij ziekmelding/overmacht/overlijden niet vies van een beetje intimidatie om je alsnog aanwezig te laten zijn. Vreselijk jammer maar de inzet die van je geeist wordt, weegt niet op tegen het slechte salaris, de verziekte bedrijfscultuur en de minderwaardige manier waarop er met de mensen op de vloer wordt omgegaan. Dit komt zeker niet bij iedereen vandaan maar aangezien dit een familiebedrijf is waar men hogerop graag elkaar de hand boven het hoofd houdt, gaat dit ten koste van het winkelpersoneel. Blij dat ik weg ben en inmiddels bij een bedrijf werk dat laat zien dat de detailhandel wél leuk kan zijn en dat niet alle bedrijven wanbeleid voeren.

Pluspunten

Gezellige collega's op de vloer, leuke klanten

Minpunten

Salaris, vrije dagen, management

Weinig betaald

Dit wil je niet voor zo ontzettend weinig salaris.

Niet doen

Ga ergens anders werken, waar je wel gewaardeerd wordt

Gezellig team

Fijn bedrijf, hecht team, goede uitleg tijdens inwerkperiode, veel vrijheid binnen de winkel

Pluspunten

Personeelskorting, personeelsfeesten

Net nieuw

Prettig sollicitatiegesprek gehad en kon de week erop al beginnen. Wij werken nu met een inwerkschema en dit werkt overzichtelijk. Ook al kennis gemaakt met de rayon leidster. Leuk team en winkel.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jola Mode. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Jola Mode met

Meer informatie over Jola Mode in populaire locaties