Joinuz

21: Joinuz reviews van werknemers

Persoonlijk & behulpzaam

Ik ben nu een maand werkzaam via Joinuz bij een gemeente.Het proces van de intake tot m'n eerste dag bij de gemeente is soepel verlopen. Het contact met Joinuz is informeel en laagdrempelig. Ze houden zich aan de afspraken en zijn oprecht geïnteresseerd in jou als persoon. Kortom, een fijne werkgever.

Heel persoonlijk, behulpzaam team!

Ik werk nu 3 maanden via Joinuz bij een gemeente. Ik ben ontzettend goed geholpen bij de sollicitatieprocedures. Ook nu ik dus al een opdracht heb, word ik nog steeds fantastisch geholpen. Er wordt zo nu en dan persoonlijk contact opgenomen. Ik voel me dan ook absoluut geen nummertje. Ik voel me gewaardeerd bij Joinuz en zou het iedereen aanraden!

Pluspunten

Persoonlijk contact (geen nummertje), Goede hulp, Pure interesse in de persoon die solliciteert

Fijne werkgever die oog heeft voor de professional

Fijne werksfeerDenken in mogelijkheden Bieden juiste begeleiding en coaching aan

Betrokken en laagdrempelig

Fijne werkgever! Meteen vanaf het eerste gesprek een goed gevoel. Behulpzaam en meedenkend in wat een passende vervolgplek voor mijn loopbaan zou zijn. Korte lijntjes en persoonlijk contact, ze weten wie je bent en helpen waar ze kunnen

Pluspunten

Vriendelijke, behulpzame en aardige recruiters/accountmanagers

Minpunten

Mensgerichte organisatie met persoonlijk contact

Het fijne aan Joinuz is dat ze echt met je begaan zijn. Dat betekent dat ze waarde hechten aan een goede match tussen jou en de opdracht. Het is een niet al te grote club en er is veel persoonlijk contact. Ik kan altijd aankloppen met vragen of als ik ergens behoefte aan heb. Ik ben nu 3 maanden via Joinuz aan de slag bij een gemeente waar ik een projectleidersrol heb. De klus is een behoorlijke uitdaging waardoor werk/prive soms uit balans zijn. Maar dat hoeft niet kenmerkend te zijn voor alle detacheringsklussen van Joinuz. Het is maar net wat voor werk je doet en wat je zoekt. Wellicht voor sommigen niet onbelangrijk: mocht de opdrachtgever je in dienst willen nemen (en jij wil dat ook) dan kan dat contractueel.

Pluspunten

Veel persoonlijk contact, goed contract.

Beste detacheerder voor het Sociale Domein

Leuk en niet al te grote detacheerder voor o.a. het Sociale Domein. De sfeer is informeel, afspraken worden nagekomen en ze gaan echt voor de gedetacheerde en niet alleen voor eigen gewin. Ik kan ze oprecht aanbevelen.

Pluspunten

Uitstekende recruiter en accountmanager voor interssante opdrachten, prima lease auto en gratis sportabonnement

Ervaring met JoinUz

Erg fijne gesprekspartners, denken mee en doen wat ze beloven. Daarom heb ik een prettige samenwerking met JoinUz ervaren.

Pluspunten

Dynamisch en positief

Leuk bedrijf, join-us 😜

Leuk bedrijf met leuke, positieve en gezellige medewerkers die altijd voor je klaar staan.

Pluspunten

Bepaal zelf mijn werktijden.

Minpunten

Nog niet gevonden, maar ben ook niet opzoek!!

Service op afstand

NU in deze Coronatijd is alles lastig en dus ook de waarde van deze review. Maar het kennismakingsgesprek en de verdere hulp bij het vinden van een detachering, werkproces en administratie was uitstekend. B.v. ik zou 2x een tijdbrief moeten indienen. Een bij Yaught en een bij Joinuz. Joinuz heeft aan de hand van de eigen tijdbrieven die van Yaught voor mij ingevuld. Daar staat tegenover dat ik wek 2x een VOG nodig had, maar dat heeft te maken met de wetgeving.

Pluspunten

Hulp bij administratie en de attente bij de start

Minpunten

Snel, betrouwbaar, motiverende en hulpvaardig

Fantastische werkgever. Oog voor menselijkheid.Biedt perspectief. Volop ontwikkelingsmogelijkheden oa door aanbieden van gerichte scholing en een scholingsbudget.

Pluspunten

Flexibiliteit

Een topwerkgever

Joinuz is voor mij een top werkgever. Je kan er terecht met je vragen en krijgt snel antwoord. Het is relax werken. Ze zoeken een opdracht wat bij je past. Er is goede communicatie over en bij problemen staan ze je goed bij.Ik kan iedereen aanraden om bij Joinuz te komen werken.Voor mij is het een top werkgever.

Pluspunten

Leaseauto

Minpunten

Topbureau, ik zou iedereen aanraden om met Joinuz in zee te gaan

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Joinuz. De medewerkers zijn heel betrokken en supervriendelijk. Voor je werkomstandigheden is alles bespreekbaar: dienstauto, tankpas, laptop, extra opleidingen. Leuke bedrijfsuitjes zoals zomerbbq, hele relaxte sfeer. Ze zetten zich ook in voor goede doelen. Duizend keer beter dan de grotere detacheringsbureaus. Zware aanrader

Joinuz kijkt naar mogelijkheden!

Na een open en spontaan sollicitatiegesprek, waarin geluisterd werd naar mijn wensen, vond Joinuz binnen korte tijd een leuke en uitdagende functie/werkplek. Waar ik nog steeds met plezier werk!

Bij Joinuz voelde ik me meteen thuis!

Nooit gedacht dat ik de stap naar detachering zou durven nemen, maar bij Joinuz voelde ik me meteen thuis. Veel persoonlijke aandacht en een relaxte sfeer...geen dag spijt van deze overstap gehad!

Pluspunten

Betrokkenheid en oprechte belangstelling voor de medewerkers.

Minpunten

Nog niet zo bekend bij opdrachtgevers maar kleinschaligheid is absoluut ook een pluspunt!

Fijne en eerlijke samenwerking

Ik werk nu bijna een jaar via Joinuz als jeugdconsulent bij een gemeente. Mijn ervaring met Joinuz is dat ze heel helder zijn in de communicatie en snel reageren. Ik kan altijd bij ze terecht als ik vragen heb en dan is het heel snel opgelost. Daarnaast vind ik het fijn dat de samenwerking gelijkwaardig en eerlijk is. Er is veel mogelijk en de sfeer is positief en open. Kortom een fijn detacheringsbureau!

Super!

Na net afgestudeerd te zijn als verpleegkundige ben ik aan de slag gegaan bij Joinuz. Ik werd vriendelijk ontvangen en heb mijn wensen toegelicht. Zij hebben een profiel voor mij aangemaakt en heel snel een opdracht voor mij gevonden. Toen bleek dat dit niet mijn ding was, hebben zij mij snel aan een nieuwe opdracht geholpen. Ze geven je een prettig en veilig gevoel. Ook bieden ze een goed salaris en kan je een leaseauto krijgen. Ik raad het zeker aan om bij joinuz te solliciteren!

Leuke uitjes, persoonlijke ontwikkeling én een leuke baan!

Ik werk nu iets meer dan een jaar via Joinuz als jeugdzorgwerker en ik had van te voren nooit gedacht dat het mij zo goed zou bevallen! In eerste instantie dacht ik: Waarom detachering? Maar ik vind het nu fantastisch. Ik had een vrijblijvend en heel informeel kennismakingsgesprek met de recruiter van Joinuz. Toch wist de recruiter de juiste vragen te stellen waardoor het heel professioneel overkwam. Er werd ook goed uitgelegd wie Joinuz was en wat zij allemaal voor mij konden betekenen. De recruiter wist mijn wensen en kwaliteiten goed in kaart te brengen en nog geen 2 weken later werd mij een hele leuke vacature voorgedragen. Ik ben toen op sollicitatie gesprek geweest bij deze betreffende jeugdzorg organisatie, samen met een adviseur van Joinuz. Dit vond ik eigenlijk heel prettig, ik kon goed mezelf zijn tijdens het gesprek. Gelukkig werd ik aangenomen en ik ben nog steeds helemaal gelukkig met mijn baan en Joinuz. Regelmatig zijn er evaluaties, dan komt de recruiter naar mijn woonplaats en gaan we ergens koffiedrinken en mijn verjaardag wordt ook niet vergeten. En laatst was ik een jaar in dienst en toen kreeg ik een bioscoopbon. Hierdoor voel je je gewoon erg gezien en gewaardeerd! En binnenkort doe ik mee aan een Werkgeluk Workshop wat door Joinuz wordt georganiseerd. Ik ben erg benieuwd:-)

Pluspunten

Goed salaris, persoonlijke begeleiding, persoonlijke ontwikkeling

Minpunten

Geen idee?

Dankzij de persoonlijke aandacht ben ik erg tevreden over Joinuz

De persoonlijke aandacht die Joinuz geeft aan de kandidaten zorgt ervoor dat er een goede match kan plaatsvinden tussen de opdrachtgever en de werknemer door goed te luisteren naar de wensen van beide partijen.

Pluspunten

Persoonlijke aandacht, goede arbeidsvoorwaarden

Eneverend en belangstellend bedrijf!

Joinuz is werkelijk een frisse start. Ik heb een leuke recuiter en ze zijn zeer attent. Ze begeleiden je tijdens de sollicitatieprocedure en geven feedback. Ze appen je op de eerste werkdag en wensen je succes, eens per zoveel tijd nodigen ze je uit voor een bakje koffie. Even bijkletsen om te vragen hoe het met je gaat en of je het nog naar je zin hebt. Ik heb nu een leuk team en zie al uit naar de volgende opdracht. Leuk, jong en dynamisch bedrijf.

Joinuz in haar medewerkers!

Als WMO-Consulent toon ik altijd oprechte interesse in mijn klant. Want een klant die zich gehoord en begrepen voelt, is een tevreden klant. Vanuit dit principe investeert Joinuz in haar medewerkers. En ik ben zeer tevreden!

Als verpleegkundige krijg ik genoeg uitdagingen!

Ik ben bij Joinuz via een klasgenoot terecht gekomen. Bij het eerste kennismakingsgesprek kreeg ik direct al een goed gevoel bij Joinuz. Ze luisteren duidelijk naar wat ik echt wil en waar ik mezelf wil ontwikkelen. Ik heb een jaarcontract gekregen en op dit moment zit ik in mijn 2e opdracht. Via Joinuz krijg ik de kans om bij verschillende zorginstellingen mijn ervaring op te doen en zal daarna een keus maken waar ik in dienst zal treden. Ik heb veel contact met mijn recruiter en accountmanager en kan altijd goed terecht met mijn vragen. Ik raad Joinuz dan ook zeker aan!

Pluspunten

Goed salaris, leaseauto, opleidingsmogelijkheden

Minpunten

Geen eindejaarsuitkering

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Joinuz. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Joinuz