Job Invest

11: Job Invest reviews van werknemers

Marketeer

Ik was al een hele lange periode zelfstandig op zoek naar een baan in mijn werkveld. Maar elke keer zag ik de bomen door het bos niet meer. Dankzij JobInvest werden de opties voor mij duidelijker en kon ik gerichter op zoek naar mijn ideale baan.

Ontzettend leuke en gezellige werkomgeving!

De dagen zijn altijd anders en er is veel uitdaging op het werk. Er liggen veel kansen om jezelf te ontwikkelen echter is het hierbij wel van belang dat je deze kansen zelf ziet en pakt! De cultuur is super relaxed en er worden echt unieke activiteiten georganiseerd! Ik zou werken bij Jobinvest aan iedereen aanbevelen die hands on is en graag plezier maakt op zijn werk!

Pluspunten

Vette uitjes, veel uitdaging, mooie ontwikkel kansen, je wordt gewaardeerd om wie je bent en wat je kunt!

Informeel bedrijf met meedenkende werknemers

Dankzij Job Invest heb ik een baan gevonden. Ik ben twee keer op locatie/kantoor geweest waarbij ik goed ben ontvangen en op mijn gemak werd gesteld. De medewerkers hebben kennis van zaken, persoonlijke aandacht voor je en weten precies welke baan het beste bij jouw vaardigheden past. Niets anders dan lof voor deze organisatie!

Pluspunten

Informele sfeer, betrokken medewerkers, persoonlijke aandacht

Minpunten

Gezellige en informele werksfeer

Een werkdag bij JobInvest is nooit hetzelfde behalve als je het hebt over plezier en de gedrevenheid van collega's. Dagelijks variëren de werkzaamheden en elke dag is een nieuwe uitdaging.

Pluspunten

Gezellige werksfeer

Gezellig en leuk bedrijf

Job Invest heeft mij aan een leuke baan geholpen waar ik het echt naar mijn zin heb. Ik heb de communicatie met Job Invest altijd als prettig ervaren en heb het gevoel dat zij er echt zijn om mij te helpen!

Gezellige werkomgeving met een zeer goede sfeer.

Job Invest heeft mij snel aan een baan geholpen toen ik deze nodig had. zeer vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan.

Open en informele werksfeer met prestatiedrang

Werken bij Job Invest betekent hard en prestatiegericht werken. Echter is er veel ruimte voor eigen inbreng, veel verantwoordelijkheid en een gezellige informele werksfeer.

Pluspunten

Ping pong tafel, dartbord, open kantoor, leuke uitjes, gezellig team

Gezellig bedrijf met perfecte werk/privé balans

Werken bij Job Invest is gezellig en je krijgt de vrijheid om jezelf te ontwikkelen.

Job Invest heeft me aan een goede baan geholpen

Job Invest heeft me aan een goede baan geholpen. Het contact verliep altijd prettig en er was veel wederzijds respect. Er werd meegedacht, wat al snel resulteerde in een leuke en uitdagende baan die past bij mijn eigenschappen en kwaliteiten.

Pluspunten

Fijn en open contact & kundige medewerkers

- Gezellig, leuk bedrijf. - Leuke collega, informele sfeer - Prettige werkomgeving en ontzettend mooi gebouw (tafeltennis, gym, arena, mooie keuken) - Leuke uitjes - Hoge werkdruk. - Soms rare management beslissingen, te veel gericht op geld en te weinig op mens. - Weinig doorgroeimogelijkheden. - Minder goede arbeidsvoorwaarden.

Pluspunten

Zie omschrijving

Minpunten

Zie omschrijving

Veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling

Ik heb Job Invest ervaren als een informeel bedrijf waar je de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen. Ook is het erg fijn dat je vaak zelf het initiatief kan nemen en dat er veel ruimte is voor eigen inbreng.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Job Invest. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Job Invest gesorteerd op locatie

• Job Invest