Jelling

Werken bij Jelling: 6 Jelling Reviews

Uitstekend.

Via Jelling heb ik in korte tijd in mijn directe omgeving een leuke baan gevonden. De communicatie was snel en duidelijk. Uitstekend, een aanrader.

Pluspunten

Communicatie

Sollicitatiegesprek

Beste, ik zou vanmiddag een online sollicatie hebben , dus ik me gehaast uit me huidige werk, zat mooi op tijd klaar . Toen was er niemand aan de andere kant , ik denk bel ze even op .Ik zeg sorry maar hadden we geen sollicitatiegesprek, zegt de meneer in kwestie nee geen tijd, kan het morgen dan stuur ik je een bevestiging via de mail . Die had ik ook voor dit gesprek. Ik ga morgen niet op gesprek , hij deed heel laconiek. Echt helemaal klaar met dit bedrijf .

Fijne samenwerking en goede begeleiding

Samen met Jelling heb ik binnen een korte tijd een erg leuke baan gevonden bij mij in de buurt.

Goed voor hun werknemers

Heb jellings benaderd omdat hun vacature mij aantrok. Werd goed naar mij geluisterd en hun systeem van uren schrijven beviel mij. Ik kan altijd mijn contactpersoon benaderen bij jelling en er word altijd naar mij geluisterd. Vind het een fijn bedrijf.

De perfecte match

Ik ben een van de zeer kritische mensen, maar nu viel alles mooi op zijn plek. Er wordt goed naar je geluisterd en met je meegedacht. Gewoon heel persoonlijk en geïnteresseerd. En ook de nazorg mag er wezen!

Beste detacheringsbureau van Nederland.

Jelling is een geweldige bedrijf, hele vriendelijke medewerkers ik heb lange tijd contact gehad met Sjoerd Bielsma hij heeft heel veel ervaring en weet hoe die te werk moet gaan, zeer vriendelijk, professioneel. Jelling doet er alles voor om jou aan een baan te helpen... sterke aanrader dus!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jelling. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.3

4.2
4.2
3.8
4.0
4.0

Reviews over Jelling gesorteerd op locatie

• Jelling