Jelle
Bekijk alle reviews over Jelle

Jelle

Review over Jelle van een medewerker

Micromanagement | geen beleid aanwezig

Na het ontvangen en akkoord te zijn gegaan met een voorstel word er 3 keer toe erop terug gekomen?! Algemeen directeur geeft commercieel directeur niet de benodigde beslissingsbevoegdheid! Maar zelf onderhandelen en even collegiaal bellen zit er niet in! Erg respectloos en onprofessioneel! 2 maanden proeftijd voor 7 maanden contract?! Uit voorzorg ik heb me terug getrokken uit de sollicitatieprocedure voor de functie van senior sales/accountmanager. Beloofd eerder strijd dan groei en vooruitgang.

Pluspunten

Corporate recruiter & commerciële directeur

Minpunten

Algemeen directeur| gebrek aan vertrouwen | respectloos

Zelfde functieZelfde locatie

Geweldige sfeer met een hoge drive

Werken bij Jelle is fantastisch. Wellicht niet voor iedereen, aangezien je wel een harde werker moet zijn. Wat ik heb ervaren is dat je veel krijgt als je veel geeft. Ik werk hard wanneer het nodig is, waardoor ik het ervan kan nemen als het rustiger is. Mijn team is super leuk en betrokken. Tuurlijk, soms heerst er stress en vraag je je af hoe je je uitdagingen kunt overwinnen.. Maar puntje bij paaltje ben je 1 groot team en zo bereiken we altijd onze doelen. Samen!

Pluspunten

Veel vrijheid en vertrouwen!

Minpunten

Soms heerst er veel stress op de werkvloer, hier moet je tegen kunnen

Officiële reactie van Jelle

20 september 2021
Hi!Wat een leuke review en wat goed om te lezen dat je de werkdrive als een uitdaging ziet. Fijn dat je zelf je timemanagement kunt bepalen, dit vinden we erg belangrijk. Wat goed om te lezen dat je je zo thuisvoelt in het team! Teamwork makes the dream work!

Niet aan beginnen

Jammer dat je valse hoop krijgt van de recruiters. Zij benaderen jou of jij voor hen wilt werken. Er wordt aangegeven dat zij het salaris moet bespreken met de collega’s en daarna hoor je nooit meer wat. Vervolgens zelf gebeld na 2 weken. Er was geen registratie van ons gesprek en de persoon in kwestie wist zich ook niets meer te herinneren. Na het opnieuw benoemen van mijn salaris wens was de reactie direct ‘nee dat kunnen wij niet betalen’. Het was netter geweest als ze dit direct bij het eerste telefoongesprek benoemd had in plaats van mij te ghosten.

Pluspunten

Minpunten

Slechte communicatie

Fijn uitzendbureau

Jelle is een fijn uitzendbureau met professionele mensen. Altijd opzoek voor jou om de perfecte match te vinden!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jelle. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Jelle met

Meer informatie over Jelle in populaire locaties

• Jelle
  • Micromanagement | geen beleid aanwezig