Jelle
Bekijk alle reviews over Jelle

Jelle

Review over Jelle van een medewerker

Fijn uitzendbureau

Jelle is een fijn uitzendbureau met professionele mensen. Altijd opzoek voor jou om de perfecte match te vinden!

Niet aan beginnen

Jammer dat je valse hoop krijgt van de recruiters. Zij benaderen jou of jij voor hen wilt werken. Er wordt aangegeven dat zij het salaris moet bespreken met de collega’s en daarna hoor je nooit meer wat. Vervolgens zelf gebeld na 2 weken. Er was geen registratie van ons gesprek en de persoon in kwestie wist zich ook niets meer te herinneren. Na het opnieuw benoemen van mijn salaris wens was de reactie direct ‘nee dat kunnen wij niet betalen’. Het was netter geweest als ze dit direct bij het eerste telefoongesprek benoemd had in plaats van mij te ghosten.

Pluspunten

Minpunten

Slechte communicatie

Micromanagement | geen beleid aanwezig

Na het ontvangen en akkoord te zijn gegaan met een voorstel word er 3 keer toe erop terug gekomen?! Algemeen directeur geeft commercieel directeur niet de benodigde beslissingsbevoegdheid! Maar zelf onderhandelen en even collegiaal bellen zit er niet in! Erg respectloos en onprofessioneel! 2 maanden proeftijd voor 7 maanden contract?! Uit voorzorg ik heb me terug getrokken uit de sollicitatieprocedure voor de functie van senior sales/accountmanager. Beloofd eerder strijd dan groei en vooruitgang.

Pluspunten

Corporate recruiter & commerciële directeur

Minpunten

Algemeen directeur| gebrek aan vertrouwen | respectloos

Wat een goed uitzendbureau!

Dit is het beste uitzendbureau waar ik tot nu toe ben geweest. Ze luisteren echt naar je wensen en gaan op zoek naar iets dat bij je past. Soms hebben ze niet direct iets, maar ze komen hier altijd weer bij je over op terug. Ik heb nu een super toffe baan gekregen waar ik het heel erg naar mijn zin heb. Dank jullie wel!

Pluspunten

Luisteren naar je wensen en denken met je mee.

Minpunten

Geen!

Officiële reactie van Jelle

9 februari 2022
Wat goed om te lezen dat je zo enthousiast bent en dankjewel voor je leuke review! We wensen je heel veel werkplezier toe bij je nieuwe baan! :-)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jelle. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Jelle met

Meer informatie over Jelle in populaire locaties

• Jelle
  • Fijn uitzendbureau