Jelle

39: Jelle reviews van werknemers

Gesprek was leuk, ambiance van locatie was gezellig.

Via Jelle een leuke baan verkregen, alleen wat jammer was dat de opdrachtgever van inlener de opdracht terug trok en ik mijn werk helaas verloor, waarna ik tot op heden geen ander werk heb verkregen van Jelle.Wat het leukste aan mijn baan via Jelle was dat de sfeer gezellig was ookal moest je hard werken het was gewoon gezellig, Je kreeg hulp als je dat nodig had en elke dag deed je weer wat anders zo leerde je elk onderdeel van het bedrijf kennen.

Pluspunten

Gratis koffie, thee

Minpunten

Moeilijk bereikbaar met ov.

12 januari 2022
Hi! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent door een van onze recruiters en wat jammer dat de opdracht is beeïndigd. Hopelijk slagen onze recruiters er weer in om weer zo'n fijne baan te vinden zodat jij weer een prettige werkweek kan beleven. Aarzel ook zeker niet om zo nu en dan contact op te nemen met jouw contactpersoon binnen Jelle bij vragen, wij helpen je namelijk graag.

Micromanagement | geen beleid aanwezig

Na het ontvangen en akkoord te zijn gegaan met een voorstel word er 3 keer toe erop terug gekomen?! Algemeen directeur geeft commercieel directeur niet de benodigde beslissingsbevoegdheid! Maar zelf onderhandelen en even collegiaal bellen zit er niet in! Erg respectloos en onprofessioneel! 2 maanden proeftijd voor 7 maanden contract?! Uit voorzorg ik heb me terug getrokken uit de sollicitatieprocedure voor de functie van senior sales/accountmanager. Beloofd eerder strijd dan groei en vooruitgang.

Pluspunten

Corporate recruiter & commerciële directeur

Minpunten

Algemeen directeur| gebrek aan vertrouwen | respectloos

Fijn uitzendbureau

Jelle is een fijn uitzendbureau met professionele mensen. Altijd opzoek voor jou om de perfecte match te vinden!

Contract en opleiding

Overgeschakeld van 3 ploegen naar 5 ploegen speciaal voor opleiding na 2 maand nog steeds geen opleiding gezien

Pluspunten

Minpunten

De beloftes die gemaakt worden en niet nagekomen worden

Wat een goed uitzendbureau!

Dit is het beste uitzendbureau waar ik tot nu toe ben geweest. Ze luisteren echt naar je wensen en gaan op zoek naar iets dat bij je past. Soms hebben ze niet direct iets, maar ze komen hier altijd weer bij je over op terug. Ik heb nu een super toffe baan gekregen waar ik het heel erg naar mijn zin heb. Dank jullie wel!

Pluspunten

Luisteren naar je wensen en denken met je mee.

Minpunten

Geen!

9 februari 2022
Wat goed om te lezen dat je zo enthousiast bent en dankjewel voor je leuke review! We wensen je heel veel werkplezier toe bij je nieuwe baan! :-)

Geweldige sfeer met een hoge drive

Werken bij Jelle is fantastisch. Wellicht niet voor iedereen, aangezien je wel een harde werker moet zijn. Wat ik heb ervaren is dat je veel krijgt als je veel geeft. Ik werk hard wanneer het nodig is, waardoor ik het ervan kan nemen als het rustiger is. Mijn team is super leuk en betrokken. Tuurlijk, soms heerst er stress en vraag je je af hoe je je uitdagingen kunt overwinnen.. Maar puntje bij paaltje ben je 1 groot team en zo bereiken we altijd onze doelen. Samen!

Pluspunten

Veel vrijheid en vertrouwen!

Minpunten

Soms heerst er veel stress op de werkvloer, hier moet je tegen kunnen

20 september 2021
Hi!Wat een leuke review en wat goed om te lezen dat je de werkdrive als een uitdaging ziet. Fijn dat je zelf je timemanagement kunt bepalen, dit vinden we erg belangrijk. Wat goed om te lezen dat je je zo thuisvoelt in het team! Teamwork makes the dream work!

We moeten het nog zien

Leuk en gezellig bedrijf. Stage vergoeding is erg laag. Jelle werkt met bonussen, hoe dat werkt is nog onbekend.

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

Stage vergoeding

Top bedrijf

Een super gezellig bedrijf! Top sfeer tijdens het werken.

1 september 2021
Hi,Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Dankjewel voor je leuke review.

Fijne werkomgeving met leuke collega's en goede arbeidsvoorwaarden

Sinds ik hier begonnen ben, ben ik super leuk opgevangen. De collega's zijn allen heel vriendelijk en helpen je graag met zaken als je ergens tegenaan loopt. Ook met het management heb ik goed en fijn contact. Er wordt de tijd voor je genomen en er wordt waardering uitgesproken. Dit ervaar ik als zeer prettig. Daarnaast zijn de arbeidsvoorwaarden top, met een thuiswerkvergoeding als je een dag thuis werkt. Ook zie ik mooie doorgroeimogelijkheden binnen Jelle. Al met al is de sfeer heel erg fijn. De omgeving is erg inspirerend en hier is zeker over nagedacht. Dit maakt het voor mij extra leuk om naar kantoor te komen.

Pluspunten

Arbeidsvoorwaarden

Best

Jelle is de best Uitzenburreau ik ben echt blij jelle uit

Pluspunten

Heel Aardig mensen

Minpunten

Er zijn geen min punten

1 september 2021
Hi,Wat fijn dat je zo goed geholpen bent door onze medewerkers. Wij wensen je een hele fijne werkweek!

Prima

goed en professioneel bedrijf, zeker aan te raden.

Leuk bedrijf met doorgroeimogelijkheden

Zelf ben ik nu een half jaar werkzaam bij Jelle en heb het nog erg naar mijn zin. Naar mijn mening wordt er goed geluisterd naar de medewerkers en krijg je hulp wanneer dit nodig is. Daarnaast wordt er gekeken naar de capaciteiten van de medewerker en word er samen met jou een plan uitgestippeld voor je toekomst binnen Jelle. Kan je meer dan wat je huidige functie inhoudt? Dan staan ze open voor een gesprek en denken mee met de mogelijkheden. Daarnaast is het een team met leuke medewerkers die elkaar ook proberen helpen waar dat nodig is

17 augustus 2021
Hi,Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt bij Jelle! We werken er hard aan om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken op de werkvloer! :-)

Fijne werkgever!

Binnen Jelle is er enorm veel mogelijk. Als jij laat zien dat je wilt, en het ook kan, kan je hier enorm veel mooie stappen maken. Jelle geeft je kansen, en laat je leren van je fouten.Juist omdat het een kleine club is, kan je hier een grote impact maken en kansen pakken.Daarnaast heb je nergens zulke leuke collega's als bij Jelle. Er hangt een informele sfeer en vanaf dag 1 zal je je welkom voelen binnen de "Jelle Family".

17 augustus 2021
Hi,Wat leuk dat je zo enthousiast bent! De optie tot doorgroeien binnen je baan vinden wij erg belangrijk, zeker als je hierdoor beter op je plek zit.

Fijne werkgever

Ontzettend warm ontvangst door vriendelijke collega's, er wordt een duidelijk beeld geschept van de verwachtingen en wat mij de komende tijd te wachten staat. Hiernaast vind ik het een fijne werkomgeving in een mooi kantoor in het prachtige Rotterdam!

Pluspunten

Collega's

Begin er niet aan!!

Ze hebben targets waar je U tegen zegt.Vaak zijn de targets niet eens haalbaar in een week tijd, als je dit vergelijkt met andere uitzendbureau's waar je als recruiter aan de slag kan. Zou ik zeker voor de andere kiezen! Bij andere bureau's heb je als team een target, waar ze het woord: samen werken, wel kennen. - Ze vragen te veel van je- Management schreeuwt graag naar je- Kennen niet het woord: nee- Kleineren je graag- Willen ze je weg hebben? Dan moet je zelf een ontslagbrief schrijven, i.p.v. dat ze jou zelf ontslaan- Geen samenwerking

17 augustus 2021
Hi,Wat vervelend dat je werken bij Jelle zo hebt ervaren. Het is uiteraard niet de bedoeling dat er een negatieve werksfeer hangt. Bij Jelle vinden we het namelijk uiterst belangrijk dat iedereen een prettige werkweek ervaart. Ook teambuilding is daar een onderdeel van. Hiervoor worden vaak leuke teamuitjes georganiseerd en zijn de vrijmibo's altijd een feestje. Daarnaast staat het management altijd open voor een gesprek om te kijken hoe we jouw werk nog fijner en stressvrij kunnen houden. Ook kan je bij Jelle altijd terecht bij de vertrouwenspersoon, Annemiek. Wanneer je hier graag nog je verhaal over doet, kan dit nog steeds. We willen natuurlijk niet dat je er een naar gevoel aan over hebt gehouden. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Erg gezellig werk en aardig mensen

Erg leuke werk en de mensen zijn aardig je krijgt hulp aangeboden als het nodig is

Snel werk

Erg fijn bureau nemen de tijd voor je en maken het echt persoonlijk.

Pluspunten

Mooie contactpersonen die ook nog lief en vakkundig zijn

Minpunten

Kan niks bedenken op dit moment

17 augustus 2021
Hi,Wat goed om te lezen dat we je aan een baan konden helpen. Door echt met iemand te kijken naar wat zij belangrijk en leuk vinden op het werk, vinden we uiteindelijk de passende match! Nog veel werkplezier toegewenst!

Alles voor een prettige werkweek

De medewerker en flexkrachten staan centraal, om zo voor iedereen een fijne werkweek te realiseren

Pluspunten

Gameroom, leuke uitjes, goede koffie, genoeg uitdaging

Minpunten

jong team

Slecht onprofessioneel bedrijf,

2 keer nadenken voordat je hier wilt komen werken, komen afspraken niet na !

17 augustus 2021
Hi,Wat vervelend om te lezen dat je niet op je plek zat bij Jelle. Mocht je hier nog contact met ons over willen opnemen, dan kan je altijd terecht bij de vertrouwenspersoon Annemiek. We willen namelijk dat iedereen een prettige werkweek heeft.

Productieve en leerzame werkomgeving

Binnen Jelle heerst een super sterke werkmentaliteit. Hoge targets zorgen ervoor dat de medewerkers optimaal presteren. Samen zorgen zij ervoor dat alles in goede banen wordt geleid. Een goede leerschool, om op hoog niveau succesvol te kunnen zijn. Jelle is een uitzendbureau, met oog voor mensen.

Pluspunten

Fijne werktijden en goede begeleiding

Goede werkomgeving

Een gezellige dag op het werk dagelijks.Leuke collega's.

Pluspunten

Centraal punt in Rotterdam

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jelle. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Jelle met

Meer informatie over Jelle in populaire locaties

• Jelle