JAM
Bekijk alle reviews over JAM

JAM

Review over JAM van een medewerker

Hele fijne werksfeer met een jong team

Ik werk bij JAMwerkt als Junior HR medewerker naast mijn studie HRM. Ik leer hier super veel over de praktijk omdat ik mee mag kijken met verschillende facetten van het HR-werkveld. Ik kwam terecht in een gezellig team en voelde me al snel thuis. Het hele team denkt met je mee en luistert naar je ideeën waardoor je jezelf echt kan ontwikkelen.

Jong, gezellig en ambitieus bedrijf!

JAM is een jong, ambitieus maar gezellig bedrijf wat volop aan het groeien is. Ze geven hun werknemers de vrijheid om zich te ontwikkelen. Ik vind het fijn om te werken met leeftijdsgenoten. De sfeer is ontspannen en gezellig tijdens het werk. Ze werken veel met doelen waardoor het een uitdaging blijft het beste uit jezelf te halen. Het is een ideale baan om als starter op de arbeidsmarkt werkervaring en kennis op te doen!

Pluspunten

Klein bedrijf, leuke collega's

Jong en ambitieus bedrijf met een fijne werksfeer

JAM is een leuk, jong en ondernemend bedrijf waar ik graag werk. Dit komt ook door de fijne werksfeer die er hangt en natuurlijk de ruimte die gegeven wordt voor eigen inbreng en eigen ideeën! Tevens zijn ze ook erg flexibel, wat binnen mijn vakgebied erg fijn is.

Pluspunten

Flexibiliteit en ruimte voor eigen inbreng

Perfecte werkplek voor starters

JAM is een ambitieuze organisatie met een bijpassend ambitieus, uitdagend en professioneel team. De combinatie van een professionele werkomgeving en een informele, laagdrempelige onderlinge sfeer maakt het een perfecte werkomgeving voor een starter. Het feit dat het team relatief jong is, maakt dat ze precies in kunnen spelen op de wensen van de doelgroep.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JAM. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JAM met

Meer informatie over JAM in populaire locaties

• JAM
  • Hele fijne werksfeer met een jong team