JAM
Bekijk alle reviews over JAM

JAM

Review over JAM van een medewerker

Aardige contactpersoon, behulpzaam bedrijf.

De contactpersoon is aardig en geïnteresseerd. Het bedrijf probeert zo goed mogelijk te helpen en er zijn meer dan voldoende mogelijkheden om aan een nieuwe baan te komen.

Pluspunten

Uren invullen

Fijne en leuke werkomgeving met leuke collegas

Fijne werkomgeving met super collegas voel me er helemaal thuis. Als je een keer moet afmelden gaat dat super kwa communicatie en dingen doorgeven gaat ook heel makkelijk

Pluspunten

Rijkosten vergoeding

Minpunten

Soms lange dagen werken

Hele fijne werksfeer met een jong team

Ik werk bij JAMwerkt als Junior HR medewerker naast mijn studie HRM. Ik leer hier super veel over de praktijk omdat ik mee mag kijken met verschillende facetten van het HR-werkveld. Ik kwam terecht in een gezellig team en voelde me al snel thuis. Het hele team denkt met je mee en luistert naar je ideeën waardoor je jezelf echt kan ontwikkelen.

Jong, gezellig en ambitieus bedrijf!

JAM is een jong, ambitieus maar gezellig bedrijf wat volop aan het groeien is. Ze geven hun werknemers de vrijheid om zich te ontwikkelen. Ik vind het fijn om te werken met leeftijdsgenoten. De sfeer is ontspannen en gezellig tijdens het werk. Ze werken veel met doelen waardoor het een uitdaging blijft het beste uit jezelf te halen. Het is een ideale baan om als starter op de arbeidsmarkt werkervaring en kennis op te doen!

Pluspunten

Klein bedrijf, leuke collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JAM. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JAM met

Meer informatie over JAM in populaire locaties

• JAM
  • Aardige contactpersoon, behulpzaam bedrijf.