JAM

Reviews voor Regiomanager (m/v) bij JAM

Regiomanager (m/v)5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 21 reviews

Jong, gezellig en ambitieus bedrijf!

JAM is een jong, ambitieus maar gezellig bedrijf wat volop aan het groeien is. Ze geven hun werknemers de vrijheid om zich te ontwikkelen. Ik vind het fijn om te werken met leeftijdsgenoten. De sfeer is ontspannen en gezellig tijdens het werk. Ze werken veel met doelen waardoor het een uitdaging blijft het beste uit jezelf te halen. Het is een ideale baan om als starter op de arbeidsmarkt werkervaring en kennis op te doen!

Pluspunten

Klein bedrijf, leuke collega's

Perfecte werkplek voor starters

JAM is een ambitieuze organisatie met een bijpassend ambitieus, uitdagend en professioneel team. De combinatie van een professionele werkomgeving en een informele, laagdrempelige onderlinge sfeer maakt het een perfecte werkomgeving voor een starter. Het feit dat het team relatief jong is, maakt dat ze precies in kunnen spelen op de wensen van de doelgroep.

Jong, ambitieus en gezellig team!

Binnen JAM heerst er een zeer open en gezellige sfeer. Het team is jong waardoor communicatie erg soepel verloopt en afspraken makkelijk te maken zijn.

Jonge gezellige groep gemotiveerde collega's met leuke werkomgeving op een voetbalveld!

Een leuk, jong, ambitieus en groeiend bedrijf die hun werknemers de vrijheid geeft. Zelfontwikkeling en groei staan voorop en kenmerkt de organisatie. Ideale baan om als starter op de arbeidsmarkt werkervaring en kennis op te doen! De tafeltennisskills van de collega's mogen wel wat beter, maar er moet ruimte zijn voor ontwikkeling!

Pluspunten

Innovatief, vrijheid voor medewerkers, ontwikkeling staat voorop

Jong en informeel bedrijf met ambitie

JAM is een jong en ambitieus team met een informele werksfeer. We zijn een challenger op de markt, waarbij we ons richten op het lokale aspect, de jeugd en het online verkeer. Het werk geeft je tevens de mogelijkheid om met een divers publiek in aanraking te komen en een netwerk op te bouwen. Verder zit je niet alleen maar op kantoor achter een laptop, maar ben je ook veel onderweg naar bedrijven en heb je veel kennismakingsgesprekken met jongeren om hun beter te leren kennen.

Pluspunten

Tafeltennis in de pauze, leuke sfeer op de werkvloer

Minpunten

Locatie van het bedrijf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JAM. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JAM met

Meer informatie over JAM in populaire locaties

• JAM
  • Regiomanager (m/v)