JP van den Bent stichting
Bekijk alle reviews over JP van den Bent stichting

JP van den Bent stichting

Review over JP van den Bent stichting van een medewerker

Respect

Hele fijne collegialiteit! Toen bleek dat de zorg niet voor mij is weggelegd waren de collega's er ook voor mij. Respect voor iedereen die dit werk wel kan doen! En dit ook weet vol te houden voor een m.i. te laag salaris.

Weinig transparante werkomgeving

Onbekwame coördinatorenGeen functioneringsgesprekken Onbekwame leidinggevendenWeinig transparant Wel goed inzicht in ‘vakkundig’ uitwerken zowel van cliënten en begeleiders

veel verloop in personeel, geen transparantie, vriendjes politiek, vanuit hogerop geen waardering

Jammer, dat er vanuit hogerop in de organisatie beslissingen worden genomen maar men daar niet transparant in kan/wil zijn naar de mensen op de werkvloer. Terwijl de organisatie pretendeert zo transparant te zijn. Dat er heel veel collega's na tien jaar er op een nare manier 'uitgewerkt' worden zonder bedankje voor alle stress, overuren, alle zorg en liefde die gegeven is. Zonder afscheid vanuit JP. Verandering/vooruitgang kan nodig zijn maar dat doe je toch samen met je mensen die op de werkvloer staan? Nee, de JP kiest ervoor mensen met het hart op de juiste plaats, met enorme inzet, buiten spel te zetten/ weg te werken en te vervangen. Ten koste van de cliënt! Chapeau voor alle (ex) zorg collega's!

Pluspunten

collega's met het hart op de juiste plaats, lieve ciënten

Minpunten

weinig waardering

fijne stageplek waar de begeleiding top is

Fijne stageplaats waar veel aandacht is voor de leerling en het leerproces

Pluspunten

goede leerplek

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JP van den Bent stichting. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JP van den Bent stichting met

Meer informatie over JP van den Bent stichting in populaire locaties