JP van den Bent stichting
Bekijk alle reviews over JP van den Bent stichting

JP van den Bent stichting

Review over JP van den Bent stichting van een medewerker

Voor 1 een paradijs met mogelijkheden voor de andere dwaasheid.

Ervaring is helaas veranderd dan aantal jaar geleden. Medewerkers tonen nog steeds veel betrokkenheid en interesse voor hun cliënten. Ze proberen het beste voor hen te doen.Voor medewerkers is het, in mijn situatie, wel veranderd. De relatie die men tegenwoordig met de leidinggevende heeft is belangrijker dan hoe men werkt. Als zij/ hij je mag, en je past in hun praatjes, kan je veel bereiken in korte tijd, zelfs zonder gepaste diploma. Als ze je niet mag, of is men kritisch, kom je moeizaam of niet vooruit.Groeimogelijkheden zijn erg beperkt.

Pluspunten

Bewoners / cliënten

Minpunten

Communicatie, niet flexibel, niet eerlijke omgang, niet rechtvaardig.

Weinig transparante werkomgeving

Onbekwame coördinatorenGeen functioneringsgesprekken Onbekwame leidinggevendenWeinig transparant Wel goed inzicht in ‘vakkundig’ uitwerken zowel van cliënten en begeleiders

Prettige positieve werkomgeving

Een valkuil is al snel om te denken vanuit zoals het altijd gaat / de omgeving verwacht dat het moet gaan / veilige keuzes maken. Ik werk bij de JP omdat ik trots ben op het stukje lef wat we kunnen laten zien. Het vertrouwen dat je krijgt om vanuit een professionele denkwijze dat te doen wat de cliënt nodig is.Korte lijnen, verantwoordelijkheid mag in ieders rol genomen worden.

Fijne werkplek met ruimte voor eigen ontwikkeling

Mijn baan als coördinator is uitdagend en afwisselend. Geen dag is hetzelfde. Denken in mogelijkheden is vanzelfsprekend, met als doel de client te laten groeien! Weinig regels en protocollen geven mij ruimte om mijzelf te ontwikkelen en het team goed te kunnen ondersteunen.

Pluspunten

goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JP van den Bent stichting. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JP van den Bent stichting met

Meer informatie over JP van den Bent stichting in populaire locaties

• JP van den Bent stichting
  • Voor 1 een paradijs met mogelijkheden voor de andere dwaasheid.