JD Sports Fashion

34: JD Sports Fashion reviews van werknemers

34 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 3.336 reviews

Gezellig team

Gezellig team, maar met de managers moet je er geluk mee hebben.

Leuke Baan Opzicht maar je word belemmerd door managers in je groei

veel vriendjespolitiek, er word niet geluisterd naar je. het is ja op alles zeggen geen eigen inbreng. en ben je ouder dan 20 ben je praktisch te oud.

Gezellige collega's, werkdruk kan vrij hoog zijn bij uitverkoop. Manager moet je geluk mee hebben,.

Gezellige collega's, werkdruk kan vrij hoog zijn bij uitverkoop. Had een hele fijne manager meegemaakt, die later werd vervangen door een minder leuke manager die alleen op targets gericht was, niet op service.

Competitieve werksfeer. Salaris volgens minimumloon. Weinig waardering

Slecht geregeld bedrijf. Er worden dingen en doorgroei mogelijkheden beloofd die niet worden na gekomen!

Fijn management en leuke collegas

Hogerop had hun zaakjes beter kunnen regelen, zodat er wat minder boze klanten in je winkel zouden staan. Wel altijd met leuke collega’s en leuk management kunnen werken.

Pluspunten

Korting

Minpunten

Lange dagen

Love it

Truly love working for this company. Great people.

Ze geven niks om je ook al zeggen ze van wel

De sfeer is gezellig maar hoe langer je er werkt hoe meer je door hebt dat je word gebruikt. Hoofdkantoor legt druk op hey management team waardoor dit doorstroomt naar het personeel. Je word weinig betaald en krijgt niet eens een kerstpakket. En JD Eindhoven is de oudste filiaal wat betekend dat je wc kan overspoelen. Hoofdkantoor had allang een nieuw filiaal kunnen openen wat veiliger en schoner was.

Pluspunten

Leuke kleding, korting

Minpunten

Slecht betaald, geen waardering

Slavernij

Stressvol, onderbetaald, slavendrijver als baas, er moeilijk gedaan terwijl het makkelijk kan.

Pluspunten

Nada

Minpunten

Teveel

Vriendjespolitiek en Misgunners

Wat je niet weet wanneer je aan JD begint weet: Ze roddelen veel over elkaar.Managers zijn niet direct , en gaan eerst achter je rug praten. EENMAAL ze jou niet (meer)/mogenMet valse streken jou proberen weg te halen van je positie.Ben je bekend met manager S.deHaas die heeft gefraudeerd met collegas zijn uren. Uren plakken voor haarzelf terwijl collegas gedupeerd raakten in hun min uren ,met een HR die veel achterhoudt terwijl je in je recht staat. Net als haar zijn er meer.Organisatie waar vingers toegewezen wordt naar jou maar kijken of management ziijn taak doet zoals het moet is 0. Geen waardeering, geen duidelijkheid, geen eerlijkheid vanuit de HR.Mocht je je contractdagen niet volledig hebben gewerkt krijg je je volledige salaris uitbetaald, maar wees alert je bouw minuren op. Wat ze jou niet meegeven. KIJK GOED NAAR JE LOONSTROKEN,LEES JE CAO.ALS ER EEN CONFLLICT IS BINNEN JOU EN HET BEDRIJF GAAN ZE DE KANT OPNEMEN VAN DE MANAGEMENT. TENZIJ JE MET STERKE ARGUMENTEN KOMT GAAN ZE NIET IN JOU BELANGEN KIJKEN. ALS KLANTENSERVICE SLECHT IS VERWACHT NIET DAT JIJ BETER BEHANDELT WORDT. EEN BEDRIJF WAAR ALLEEN DE CIJFERS TELLEN EN WAAR HET MENSHEID MAAR EEN ASSET IS. Mocht dit je niet overtuigd raken om bij JDsports niet te werken, dan wens ik je succes met je nieuwe baan bij JDSPORTS.

Pluspunten

niks

Minpunten

ongewaardeerd, gierig, niet opkomen voor werknemer, Niet toegeven dat je als bedrijf verkeerd bent geweest.

Leuke baan

De werkzaamheden bij JD Sports zijn leuk. Een goede baan voor iedereen die van sneakers houd. Er heerst een relaxte sfeer (soms iets te), en daarnaast krijg je hier meer dan genoeg betaald.

Ik ben na 2 dagen weer vertrokken

Weinig salaris, waardeloze werksfeer, ongeïnteresseerd management. Ik snap dat ze bijna altijd op zoek zijn naar nieuw personeel, want hier wil je als persoon dan ook niet langer dan een dag werkzaam zijn.

Pluspunten

Over sneakers praten met klanten

Minpunten

Alles beschreven en daar bovenop nog een waardeloos loon

gezellige werkomgeving in het magazijn

Het is soms flink aanpoten maar het kan ook lekker rustig zijn. Het management is op verschillende niveaus actief. Sommige helpen mee wanneer het druk is, andere helemaal niet.

Pluspunten

Gratis lunch, personeelskorting

Minpunten

Lange werkdagen, verwachtingen van hoofdkantoor management

scheinheilige bende

2 maanden gewerkt, haalde hoge sales maar werd aan het einde van mijn proefperiode via de telefoon ontslagen. naar mijn vermoeden omdat het de goedkoopste optie was en de winkel in leeuwarden is een zinkende schip. IK RAAD JD LEEUWARDEN NIET AAN!!

Good for a while

A good place to grow your skill set to take the next step in your career but only for a short period of time max. ~ 2 years.

Productieve en gezellige collegas en een hele mooie sfeer.

Was gezellig en ik heb er veel van geleer. Het was heel leerzaam.

Zeer veel keus in producten wat veel mensen aantrekt

goed en leerzaam bedrijf met veel mogelijkheden mogelijkheden om door te groeien en toekomst gericht

Werk georienteerd

weinig contact tussen collega's en het is daarnaast ook verboden om op je telefoon te zitten. Dus klant contact was het grootste voordeel

Jaren lang prettig mogen samenwerken

Bedrijf waar ik 6 jaar geleden ben begonnen en in die tijd veel heb mogen leren. Momenteel toe aan de volgende stap.

verwacht veel zonder te bieden

bij jd verwachten ze dat je overwerkt, zonder dat ze je vragen of dit mogelijk is, ook is het een probeem als je aangeeft dat dit niet gaat lukken. daarnaast geven ze geen variatie in werkzaamheden en al met al voor een minimumloon is het het niet waard om hier te werken. (de korting was ook weinig)

Pluspunten

avond maaltijd vergoeding, uur pauze

Minpunten

geen communicatie, alleen maar zelf belangen

Waardeloos

Heel erg spijt van deze job, werd gelijk in de diepe gegooid zonder uitleg. Management super slecht, werd boos om de kleinste dingen en uitte dat op een onprofessionele manier in de werkgroepsapp.

Minpunten

Management was slecht.

Παραγωγικό περιβάλλον εργασίας με προοπτικές γρηγορης εξέλιξης

-Άνοιγμα καταστήματος και παραλαβή προιόντων -Team leading και Team management - Εκπαίδευση στο καινούργιο προσωπίκο και συμβουλευτική σε καθημερινή βάση -Shop fitting -Συνεργασία σε άμεσο επίπεδο με διάφορα τμήματα της εταιρείας

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JD Sports Fashion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JD Sports Fashion met

• JD Sports Fashion