J-CLUB

21: J-CLUB reviews van werknemers

21 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 28 reviews

Een goed georganiseerd en heel gezellig bedrijf

Erg gezellig bedrijf. Collega’s zijn veel betrokken en denken altijd met je mee. De sfeer is erg gezellig en er wordt altijd gelachen maar ook hard gewerkt. Dit bedrijf is zeker een aanrader. Als mijn situatie anders was dan had ik zeker nog bij het bedrijf gewerkt

Pluspunten

Snackvrijdag laatste vrijdag van de maand

Minpunten

Uurloon mag hoger.

Super leuk bedrijf

Heel leuk bedrijf!Lekker afwisselend.Fijne leidinggevenden. Is op veel plekken wel anders.

Pluspunten

Start tijd zelf indelen

Minpunten

Super leuk en flexibel bedrijf

Ik heb nog geen seconde spijt dat ik voor J-club ben gaan werken. Het is leuk en afwisselend werk, je bent zelfstandig en het is ideaal te combineren met een gezin of studie. Er hangt een ontzettend positieve sfeer en is een hele open bedrijfs cultuur. Ik zou zeggen: kom bij de club!

Pluspunten

Flexibel en afwisselend

Goede betrouwbare werkgever waar afspraken worden nageleefd!

Ik werk hier nu ruim een jaar. Het is een prettig bedrijf om voor te werken. In deze functie heb je veel vrijheden betreft je werktijden, maar rustig aan doen is er niet bij. Je werkt in verschillende winkels, en moet wel van doorpakken houden. Als je werkt in de buitendienst heb je fysiek niet veel contact met je collega's, maar via de groepsapp voelt het toch heel gezellig aan. Ook hebben we eens in de zoveel tijd een J-cafe waar we goed op de hoogte worden gehouden van het reilen en zeilen binnen het bedrijf en is ruimte voor gezelligheid dmv van een quiz of iets ander leuks! Je hebt korte lijntjes naar je leidinggevende en Regiomanager, en iedereen is altijd goed bereikbaar en bereid je te helpen. Wil je carrière maken en verwacht je een heel hoog salaris, dan is dit misschien niet jouw baan, maar wil je een hele leuke/gezellige baan waarbij je veel flexibiliteit hebt, en je het dus goed kan combineren met gezin of ander werk/opleiding dan zou ik het zeker aanraden. Ik hoop hier zelf nog vele jaren te werken!

Pluspunten

Vrijheid, flexibiliteit, sfeer

Verantwoordlijkheid, vrijheid & flexibiliteit

Inmiddels ben ik al meer dan 4 jaar werkzaam bij J-club en dit doe ik nog steeds met veel plezier. Je werkt zelfstandig maar hebt veel sociale contacten bij de verschillende partners. Je kan het zo leuk maken als je zelf wilt. Jij bent het gezicht van J-club. En je J-club collega's zijn er altijd over de app. Het bedrijf is ontzettend gegroeid maar toch voelt het nog steeds als een kleinschalig bedrijf.Je hebt veel verantwoordelijkheid omdat je veel winkels onder je hoede hebt en bent daarnaast heel flexibel. Vooral met een gezin is deze baan ideaal. Je kan altijd je kinderen naar school brengen en ophalen en bijvoorbeeld een keer mee op schoolreisje is geen probleem, uiteraard dan wel je werk verschuiven naar een andere dag. Ben jij een commerciële denker met liefde voor detailhandel en sieraden dan zou ik zeker bij J-club solliciteren.

Pluspunten

Flexibiliteit, verantwoordelijkheid

Mijn droombaan

In mijn werk kan ik compleet mijn ei kwijt! Zelfstandig maar toch een gevoel van samenwerken om alles uit het bedrijf te kunnen halen! Het doel van verkoop en klanten contact, blijft uitdagend, en ontzettend leuk. Ik zou hier het liefst nog jaren willen blijven werken!Ook de combi gezin met werk is dit de perfecte baan.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Gebonden aan winkeltijden

Leuk afwisselend werk met veel vrijheid

J-club is een leuk en gezellig bedrijf om te werken. Je werkt als mobile merchandiser heel zelfstandig. Je hebt behoorlijk veel vrijheid over hoe jou dag eruit ziet. Je staat weer op tijd op school om je kids op te halen, of je gaat tussendoor lekker ergens lunchen met een vriend of vriendin, het kan en mag allemaal. Veel verschillende partners waar je de sieraden mag presenteren, dat zorgt voor de leuke afwisseling. En een leuk pluspunt, weekenden en feestdagen wordt er niet gewerkt 😀 kom en join the club

Pluspunten

Veel vrijheid, prima te combineren met een gezin

Minpunten

Eigenlijk niks

Zeer prettige bedrijfscultuur

Fijne bedrijfscultuur! Geen onnodige hiërarchie, korte lijntjes en respect voor elkaar. De betrokkenheid is groot en dat maakt het een mooi bedrijf om voor te mogen werken!

Gevarieerde baan

Ik ben sinds mei dit jaar begonnen bij J-ClUB. De baan van mobiele merchandiser is erg variërend. Je komt op verschillende locaties en kan enigszins je eigen tijd in delen. De vrijheid is fijn en je ontmoet veel mensen . De werkzaamheden zijn oa. de partners bezoeken en bevoorraden, nieuwe collectie inhangen, sale voorbereiding, cijfers analyseren en goed contact met partners behouden. Je hebt geen fysieke collega’s maar wel een super goede sfeer in de app met collega's en leidinggevenden. Het bedrijf doet er alles aan om in deze bijzondere tijd toch aandacht te besteden aan hun personeel dmv online meetings. Je moet wel goed zelfstandig kunnen werken en een groot verantwoordelijksgevoel hebben. Ik vind de sfeer prettig en voel me erg welkom.

Pluspunten

Vrijheid, sfeer, variërend, zelfstandigheid

Minpunten

Nog niet gevonden

Top job!

Ik ben nu zo'n 7 jaar werkzaam bij J-Club en heb het bedrijf enorm zien groeien op alle mogelijke manieren. Het bedrijf is enorm flexibel qua indeling van je rooster waardoor het het goed te combineren valt met bijvoorbeeld je gezin of studie. Er wordt veel van je verwacht, maar je krijgt er ook veel voor terug. Korte lijntjes, eigen verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng van ideeën en lekker veel afwisseling in de buitendienst. Ik zit hier na al die jaren nog steeds goed en lekker op mijn plek. Never a dull moment bij J-club, aanrader!

Pluspunten

Personeelskorting, flexibel, informele sfeer en ruimte voor ontwikkeling.

Positive vibes

Als mobile merchandiser heb je veel vrijheid in het plannen van je werkdag en je werktijden.Je kan je regio helemaal eigen maken en jezelf motiveren door de omzetten te verhogen met je verkoopskills e.d.Verder vind ik het een positief bedrijf en ga ik altijd met veel plezier aan het werk.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Super leuke baan die uitstekend te combineren is met je gezin!

Een hele leuke baan met hele leuke collegiale collega's en hele fijne managers die altijd mee denken.Er is genoeg vrijheid om je commerciële ideeën uit te voeren en er wordt ook naar je geluisterd als je ideeën hebt. Al met al werk ik hier heel graag!

Pluspunten

Vrijheid om uren zelf in te delen

Minpunten

Meer salaris is altijd leuker :)

Goede werkgever, fijne baan en gezellig team!

Erg prettig bedrijf om voor te werken. Fijne combinatie van zelfstandigheid, commercieel denken, creativiteit en communicatie. Gezellig team waarbij niets teveel is, en een mooi product en assortiment om dagelijks mee bezig te zijn. Ik ga elke dag met veel plezier naar m’n werk dus ik raad J-Club zeker aan!

Pluspunten

Zelfstandigheid, team, afwisseling

Minpunten

Rustigere periodes minder uitdaging, weinig face to face momenten met collega’s

Toffe zelfstandige baan!

Super sociaal en productief bedrijf. Ondanks dat het een groot bedrijf is, voelt het heel klein en als familie. Je staat in nauw contact met je collega's en leidinggevenden via app en telefoon. Voor de rest ben je lekker op jezelf en kan je je eigen tijd indelen. Je rijdt lekker je eigen regio, in je eigen tijd. Ideaal! Je zit veel in de auto maar helaas geen auto vd zaak. Het is hollen of stilstaan, soms wel stressen maar je bent alleen maar bezig met super toffe sieraden en mode accessoires! Het is erg afwisselend omdat je niet alleen maar bezig bent met sieraden, maar ook bijvoorbeeld met tassen en leesbrillen. De ideale baan voor een zelfstandige, fashion and jewelry lover!! Ik heb persoonlijk de beste keuze ooit gemaakt om hier aan de slag te gaan! Ik zou niks anders meer willen :)

Pluspunten

Gezellig, mooie sieraden en accessoires, afwisselend.

Minpunten

Eigen auto

Superleuk jong bedrijf

Ik heb het al 5 jaar super naar mijn zin bij de J.Club.In de retail zijn er altijd wisselende periodes van drukte. Maar dat maakt het juist leuk. Je werkt vanuit huis en de pakketten worden in de winkel geleverd. Het contact met de partners is erg leuk.Collega's spreek je voornamelijk in de app. Hier vind je ook alle ondersteuning die je nodig hebt. Werktijden kun je zelf indelen, dus zeker als je kleine kinderen hebt is het ideaal.

Pluspunten

Flexibiliteit in werktijden

Hier wil je echt niet werken!

Walgelijk manipulatief gierig bedrijf! Hier wil je echt echt niet werken voor bijna geen salaris! Super slechte bedrijfscultuur. Onwijs nep en gemaakt. Durfen alles te kunnen zeggen. Likken hun partners van top tot teen om ze niet kwijt te raken!! Als ze niet blij met je zijn doen ze er alles voor om jou te laten ontslaan! Je hebt hier totaal geen vrijheid allemaal leugens! Ze staan op je tenen en bij een fout komen er drie managers op je af!! Walgelijk bedrijf! Hoe oud of jong je ook bent doe dit niet naar jezelf ze steken de mes zo door je rug

Pluspunten

Dat ik van ze af ben

Minpunten

Alles!!

Flexibel werk

Het is mooi dat je je eigen tijd kan indelen op een dag zo leer je ook plannen.

Pluspunten

Vrijheid in je werk

Minpunten

Nog niet gevonden

Ja

Klein familie bedrijf. Veel mensen zonder diploma's. Als je hbo diploma hebt hoor je er niet bij met je niveau.

Pluspunten

International bedrijf

Minpunten

Vriendjes politiek

Pas op

Ze steken een mes in je rug als je niet op past! Sneaky, vals en absoluut geen bedrijf dat zich aan zijn/haar woord houd! In je gezicht, oh man..een wauw effect, maar achter je rug om! Pffff... Je past en bij of niet.. en wat laten ze dit merken zeg! Ineens praat niemand meer tegen je! Walgelijk Walgelijk Walgelijk! Maar goed, blij dat ik van ze af ben en ik wens het bedrijf de afgrond toe!

Eigen werktijden bepalen, leuke winkels langs

Ik moet 4 keer in een week langs de winkels Miss Etam en Hema. Daar kijk ik hoe de displays eruit zien en ze netjes maken. Als er een doos met voorraad binnen is dan vul ik dat op de displays. Soms hebben we Sale, dus moet ik de sale signing en producten stickeren. Eens in de zoveel tijd veranderen de collecties, dus oude collectie gaat eruit en vul ik ze aan met de nieuwe collectie

werkzaamheden

Het is een afwisselde baan in tijd en ik werzaamheden. als er vragen zijn of problemen kan je ze meteen bellen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij J-CLUB. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk J-CLUB met

Meer informatie over J-CLUB in populaire locaties

• J-CLUB