ISS Facility Services

ISS Facility Services Reviews

vind jammer als er wat in je persoonlijke situatie veranderd er geen medewerking is om te zoeken naar een oplossing
Het was altijd leuk werken met mijn collega's en contacten met andere medewerkers in het bedrijf.
Je wordt uiteindelijk als nummertje gezien!!!!! ook al doe je werk goed!!!! maakt niet uit 100 anderen voor en na jouw is de mentaliteit!!! en daar moet je het mee doen eerlijk is wel we hebben wel betere tijden gekend toen we nog een een leuke menselijke leidinggevende hadden
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
geen vooruitzichten voor doorgroei mogelijkheden
Zeer divers als het gaat om werkzaamheden HR. Veel geleerd door gewoon te doen en informatie te delen met collega's. Operationeel ingesteld als het gaat om uitvoering HR, er moet geleverd worden. Credo is niet lullen maar poetsen. Veel energie in de "doe" mentaliteit. Relatief weinig lerend vermogen. Valkuil organisatie is teveel gericht op interne processen en te weinig op cre√ęren samenwerking tbv klantgericht. Veel verantwoordelijkheden midden management en relatief weinig bevoegdheden.
Begonnen bij Iss met het schoonmaken van een bank later aangevuld bij een bedrijf dit was niet altijd even leuk eerder smerig
Goed bedrijf kon het niet echt vinden met de manager. Collega's waren aardig Veel in contact met "publiek"/ Gasten
een bedrijf dat veel mogelijkheden biedt voor zijn medewerkers met een variatie aan nationaliteiten (werknemers)
Pluspunten
goede cao
Minpunten
heb er met plezier gewerkt was nooit ziek (nu ook niet) en als ik ziek was(bent) blijf ik door werken
Pluspunten
goed
Minpunten
niets
Veel geleerd over processen, mensen, cultuur en techniek. Samenhang en afhankelijkheden hierin. Pleziere omgeving met de collega's en ontwikkelingsmogelijkheden die het elke dag weer de reis naar De Meern waard maakten.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden
Organisatie met een landelijke dekking en grootste i.z. dienstverlening schoonmaakonderhoud. Deze organisatie is in omvang toegenomen door autonome groei maar ook door overname. E'n van deze overnames betrof Van Heusden Schoonmaakspecialisten en bracht het niveau binnen deze organisatie op een ander level. Professioneler. Door overname Hodon door Abilis, internationaal karakter en level van organisatie wederom hoger.
super fijne werk minimaal 40 uur per week goed betaald! Goeie mensen die daar werken en allemaal collegiaal super leuke werksfeer gehad
Dit bedrijf heeft zijn beveiliging tak verkocht. Er zaten ongeschoolde en niet geschikte mensen op leidinggevende posities.
Pluspunten
Leuke collegae
Minpunten
Slechte leiding gevende
-en arbeidsdag begynte halv time f√łr start p√• jobb; -s√• p√• arbeidsoppgaver; -arbeider hele tiden og samarbeider med andre men er selvstending like godt; -jeg har stor arbeidskapasitet og er ikke redd for inn i rutiner og arbeidsopgaver
Ik heb er al die jaren met veel plezier gewerkt. Daar heb ik ook verschillende diploma's gehaald. Ook met de collega's heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Het moeilijkste vond ik om het iedereen naar de zin te maken. Het omgaan met mensen
Pluspunten
Auto van zaak en telefoon
Minpunten
Soms weinig communicatie
heb heel veel zelfstandig gewerkt, en mijn eigen planning gemaakt door de jaren heen..
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Weinig nieuw werk
Heb hier maar een jaar gewerkt, kan hier verder niet over oordelen.
Pluspunten
dichtbij huis
Minpunten
slecht contact met rayonmananger
Machtige tijd bij een geweldige werkgever. Via ISS werkte ik op de receptie bij RWS en heb het daar zeer naar mijn zin gehad.
Pluspunten
vaste werktijden
Ik heb relatief kort gewerkt bij ISS als schoonmaakster omdat het bedrijf failliet ging. Later ging ISS onder een andere naam verder, maar toen was ik er al niet meer werkzaam. Het schoonmaken vond ik leuk; het gaf me voldoening alles spik en span achter te laten.
Pluspunten
Je kon cursussen doen m.b.t. schooonmaakwerk
Minpunten
Geen goede begeleiding bij de eerste werkdag
Samen met de daggasten door de tuinen gelopen en onderhouden.
In deze functie is geen dag hetzelfde. Elke dag een andere locatie en een andere klant. Verscheidene werkzaamheden. Hard werken en toch heel gezellig.
Pluspunten
Elke dag een andere omgeving
Minpunten
Het salaris
hele leuk bedrijf met veel uitgebreide deciplines. ISS IFS is marktleider geworden en gespecialiseerd in integrated facility services.