ISS Facility Services

ISS Facility Services Reviews

vind jammer als er wat in je persoonlijke situatie veranderd er geen medewerking is om te zoeken naar een oplossing
Mijn werkzaanheden zijn vooral in de avonduren en bestaat ui het sluiten van panden en het begeleiden bij sluitingen. Heb over het algemeen leuke collega¬īs Mijn baan kent geen moeilijkheden En het leuke van mijn baan is dat je relatief veel vrijheid en zelfstandigheid hebt.
Van dag tot dag de werkomgeving van het kantoor schoon en netjes houden zodat de werknemers er prettig kunnen werken
Veel en hard gewerkt. Controles op beveiliging en veiligheid tijdens surveillances. Alarmopvolging (meestal loos): op inbraakalarmen en brandalarmen af. Zelf checken of toegang verlenen voor politie en/of brandweer. Aantal heterdaadjes en hulp bij ongevallen op de weg. Leuk werk, niet altijd goed gewaardeerd. Meestal 's avonds laat of 's nachts, wat een speciale sfeer heeft. Helaas niet goed voor je bioritme als je het te lang doet.
Prettige werkomgeving, leuke collega's. Groot bedrijf, alles volgens de regels.
als bijbaantje in de weekenden vond ik het erg fijn om zelfstandig te werken.
Zwaar werk, wel erg leerzaam, goede periode gehad, kreeg een mogelijkheid om bij deonet te werken, heb er geen spijt van, deonet was een stap omhoog.
Pluspunten
gunstige tijden, geen lawaai op het werk
Minpunten
zwaar werk
Het was gewoon schoonmaak was niet zoveel intressants. Maar had wel leuke collega's en de directie liet je meer je eigen gang gaan.
leuke omgeving sommige dagen zijn drukke dan de anderen goede hulp van collega¬īs op de mindere dagen
Pluspunten
leuke collega¬īs
Minpunten
te veel werk in te weining tijd
vroeg beginnen en door dat je steeds naar andere panden ging lekker afwisselend leren werken onder druk leuke collega"s en de mensen die werkten op de betreffende panden zelf dus bv UT twente of tui nederland erg sociaal naar ons toe en hoord er gewoon bij.en echt waardering voor het geen wat je deed
Pluspunten
afwisselend, goed salaris
Minpunten
nvt
was een gezellige tijd ,tot ik moest stoppen voor mijn rug :(
Pluspunten
vaste tijden
Minpunten
was altijd onder etenstijd
Ik heb altijd met Liefde en plezier gewerktMaar de reistijden breken mij opIk heb leuke Collegas die mij begrijpen het is toch dagelijks 150 kilometer reizenIk vind in mijnwerk dagelijks een uitdaging
Minpunten
een erg leuk bedrijf om voor te werkenalles is netjes geregeld en de bestelde spullen worden optijd geleverd
7uur beginnen heb sociale vaardigheden en heb me VCA leidinggevende gehaald,ik ben leidinggevende voor de grasmaaiers en bosmaaiers wat ik zelf ook doe is er wat met de grasmaaiers bellen ze mij en moet dat dan oplossen,met collega,s heb ik weinig problemen en is zelfs meestal goeie sfeer. de reden dat ik wat anders wil is dat koeriers werk een goeie opstap is om chauffeur te woorden en daar ook een opleiding voor ga doen.
Pluspunten
vrijdag frituren na het werk geen bier.
Minpunten
contact met hogerhand is een groot bedrijf maar comunicatie laat wel eens de wensen over.
kar vullen met je spullen die je nodig heb je schotje voor doen en op naar het sanitair waar we als eerste mee moesten beginnen .ik heb heel veel geleerd directie op het werk was heel leuk .mijn collegaas waren niet zo vriendelijk onder elkaar zat er een bij die altijd, over andere moest stoken en schelden achter ons rug om .ik had geen probleem met mijn baan ging er met een goed gevoel naar toe .dat de mensen altijd een compliment gaven over het werk wat wij deden hadden ze respeckt voor
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
onder elkaar niet erg gezellig
Goed georganiseerd bedrijf.Redelijk goed beloning.Loonbetaling op tijd en correct.Zware werkdruk.Leuk contact met de mensen op de werkplek.Leuke collega,s maar meestal taalproblemen.
Pluspunten
kerstpaket
Minpunten
geen reiskosten vergoeding
veel informatie elke dag is een uitdagingvan nieuwe kansen en gebeurtenissen kortom t kan beter in de branche.Mijn collegas zijn niet allemaal even aardig .
Pluspunten
veel lekker eten
Minpunten
te veel nachtsdiensten
Mijn werkdag bestaat uit het aanmelden van bezoekers, registreren van bezoekers.Leuke collega's om mee te werken.Het leukste van dit werk is dat in contact komt met verschillende soorten mensen.Deze baan heeft geen moeilijkheidsgraad.
Pluspunten
leuke werkomgeving
Minpunten
geen variatie in het werk.
Dramatisch laag algemeen niveau in alle ISS bedrijven. Zeer slechte hygi√ęne. Schoonmakers komen iedere dag tijdens het werk met een stinkende doekje bureau en stoel schoonmaken en met een stinkende stofzuiger die veel lawaai maakt terwijl werknemers continue aan het bellen zijn. Er wordt met 2 maten gemeten. Ziek meldingen worden afgewezen door ISS arbo. De communicatieve en sociale vaardigheden van de meeste werknemers zijn van een laag niveau, top-down. Mensen zitten te dicht op elkaar. Oude computers. Vele rotte appels.
Heb altijd fijn voor dit bedrijf gewerkt .jammer was het dat ik door omstandigheden toendertijdmijn werk daar niet meer kon hervatten
Bekijk meer reviews over ISS Facility Services