ISS Facility Services

ISS Facility Services Reviews

vind jammer als er wat in je persoonlijke situatie veranderd er geen medewerking is om te zoeken naar een oplossing
Heb heel goed en prettig met mijn mensen gewerkt in de eerste jaren was het leuk om voor iss te werken toen was je nog een persoon. Tegenwoordig ben je jammer genoeg een nummer.
Mijn feedback is het beste over dit bedrijf. Uitstekende communicatie met werkgevers en werknemers. Altijd vriendelijk uitleggen als je het niet begrijpt.
Gezellige leuke werkzweer, Collega's zeer vriendelijke en gedreven.
zwaar werk met een team dat zich elke dag weer inzet om alles schoon te krijgen
Heb veel geleerd, ook qua mensenkennis, het personeel word geleerd om zelfstandig te werken en zelf met oplossingen te komen,hierdoor word er een teamband gesmeed.
Pluspunten
Het personeel word goed opgeleid.
Minpunten
Vaak personeelstekorten.
Een typische dag achter de receptie bij H. J . Heinz te Zeist begint 's morgens direct met het verwerken van telefoontjes en de binnenkomende post. Ook moeten dan de binnengekomen mailtjes van de medewerkers worden verwerkt. Dit kan gaan om vragen over vergaderzalen/benodigdheden/aankondigen van gasten, koeriersaanvragen en zo meer. 's Middags wordt dan ook de uitgaande post verwerkt. De contacten bij Heinz zijn informeel en als receptie zijnde "hoor je er dan ook echt bij". Het "moeilijkste" van de baan bij Heinz is het overzicht houden tijdens de hectiek. De receptie aldaar is nl/ een dynamische receptie. Het leukste is meteen ook het moeilijkste: het overzicht houden. Het is een uitdaging om zo goed mogelijk te functioneren. Een typische dag op de facilitaire afdeling is er niet echt. De dag begint wel met het doorlezen van de mail, waaronder het rapport van de beveiliging om te zien of er een directe actie nodig is. Daarna zijn de werkzaamheden dagelijks verschillend. Er dient te worden ingesprongen op de zaken zoals ze zich dan voordoen. natuurlijk zijn er de regelmatig terugkomende werkzaamheden, zoals de contacten onderhouden met diverse leveranciers. Het maken van de maandelijkse bestellijst van producten voor de medewerkers en het controleren van diverse BHV werkzaamheden. Ook moeten de werkplekken voor nieuwe medewerkers worden ingesteld zodat dit arbo technisch in orde is.
Pluspunten
Het is een druk ke receptie waardoor het een uitdaging is, bovendien wordt je door de diverse medewerkers altijd bij het bedrijf betrokken.
Minpunten
Is ook een pluspunt, het is erg drukke receptie
Ik deed van alles zowel als bar als kassa, keuken,bediening soms werkte ik ook in een ander horeca pand op de locatie. Leuke collega's leuke werkzaamheden. Goede baas Kortom veel geleerd en was erg leuk
Pluspunten
Gratis lunch
Je kunt je bij ISS wel ontplooien en doorgroeien. Er zijn leuke collegas Soms is het vervelend dat je een pand kwijtraakt Ik heb veel geleerd bij ISS
Als Rayon manager cleaning ben je naast het aansturen van de diverse medewerkers, voorlieden en objectleiding ook het aanspreekpunt voor de klanten. Je zorgt ervoor dat de medewerkers kunnen beschikken over de juiste materialen en middelen en ziet er op toe dat dit op de juiste manier wordt toegepast. Naast het leveren van kwaliteit, tevreden klanten en medewerkers, is het ook je verantwoording om ervoor te zorgen dat de totale dienstverlening binnen budget wordt gerealiseerd. Tijdens de maandelijkse review met je leidinggevende worden de financi√ęn, voortgang werkzaamheden, uitvoering specialistische werkzaamheden, nieuw personeel en het ziekteverzuim besproken. Binnen het bedrijf heb ik de mogelijkheden gekregen en genomen om meerdere opleidingen te volgen. De laatste jaren zijn er veel wisselingen op directie niveau geweest, waardoor de bedrijfsdoelstellingen niet altijd even helder waren. Door de vele aanbestedingen krijg je regelmatig te maken met het verlies van een locatie, wat betekent dat je afscheid moet nemen van een groep vaste gewaardeerde medewerkers en klanten waar je in de loop der jaren een goede samenwerking mee hebt gehad. Het verlies van een locatie heeft niets met mij te maken, maar is meestal een financieel verhaal. De schoonmaak moet steeds sneller (goedkoper) worden uitgevoerd. Dit zorgt ervoor dat je als Rayon manager creatief, innovatief en proactief moet handelen. Daarnaast is het erg belangrijk om je medewerkers goed bij de organisatie te betrekken, duidelijk de doelstellingen kenbaar moet maken en hen weten te motiveren en te stimuleren om als team¬†-¬†meer...
Pluspunten
diverse medewerkers met allemaal een verschillende achtergrond, te vormen tot een team
Minpunten
ondanks goede samenwerking, kwaliteit steeds weer afscheid moeten nemen
te kort gewerkt om een goed beeld te krijgen, weinig of geen contact met andere collega;s gehad..
Het schoonmaken van kantoren en openbare ruimtes. Verzorging van koffie en thee. Keuken werkzaamheden
Pluspunten
Goede werksfeer, veel vrijheid.
Minpunten
geen.
ik had leiding over schoonmakers die elke dag de kantoren schoon maakte heb dr veel van geleerd directie was goed had leuke collega,s
Pluspunten
heb dr veel van geleerd
Minpunten
ik heb voor iss gewerkt als objectleider heb daar veel van geleerd had leuke collega,s het was geen moeilijke baan had een leuke baan veel klantcontacten
Pluspunten
heb dr goed gewerkt
Minpunten
had ik niet
pretige werksfeer genoeg bijscholing o de werkvloer en begeleiding leuke colegas altijd gezellig onder mekaar
Pluspunten
zo af en toe een gebakje voor de prestatie
Aanvang dienst receptioniste/telefoniste Bezoekers registeren en bezoek aanmelden Veel telefoongesprekken, veel bezoekers, Als laatste voor einde dienst, brand en sluitronde lopen
Pluspunten
Gezellig met collega's, overig personeel en bezoekers
Minpunten
het is niet zo belangrijk of het eten smakelijk is, het is vooral belangrijk dat de juiste procedures gevolgd worden.
Pluspunten
rustig werk
Minpunten
de organisatie haalt elke vorm van zelfdenken en eigen initiatief uit de werknemer
Werk in groote fabriek in Eindhoven. Ik was vegermaschine operator. reinigen van de gehele fabriek
Als business unit manager bij ISS heb ik voornamelijk geleerd dat het loont om een people manager te zijn. Zeker in een branche als de facilitaire dienstverlening is het zaak om de mens centraal te stellen. De medewerkers op de werkvloer zijn de belangrijkste mensen binnen het bedrijf. Dit gevoel moet ook worden uitgedragen naar deze mensen zodat ze zich gewaardeerd voelen. Het gehele management moet in dienst staan van deze mensen. Voorts is een hecht teamverband noodzakelijk om succelvol te zijn in de schoonmaakbranche. We moeten het met zijn allen doen, er is geen plaats voor eigen gewin. Als business unit manager dan ook de taak om het team bij elkaar te houden en daadwerkelijk als team te laten functioneren. Een business unit manager bij ISS moet een voorbeeldrol aannemen voor zijn rayon managers en operationeel medewerkers. Hij moet in staat zijn om mensen te motiveren en te coachen. Hij is de schakel tussen de klant, de organisatie en de medewerkers en moet zorgen dat alles rondom deze drie eenheid naar behoren functioneert. Competenties die ik door mijn werk bij ISS heb opgedaan zijn: ‚ÄĘ Zelfstandig, gedreven en zelfverzekerd persoon ‚ÄĘ Collegiale teamspeler ‚ÄĘ Loyale, sturende en doelgerichte werkaanpak ‚ÄĘ Initiatief: neemt regie, draagt voorstellen aan, gaat opdrachtgericht te werk ‚ÄĘ Vasthoudend ‚ÄĘ Leiderschap: spreekt anderen aan, verdeelt taken, geeft anderen ruimte ‚ÄĘ Commerci√ęle drive ‚ÄĘ Communicatief vaardig (op verschillende niveaus en met verschillende type mensen) ‚ÄĘ In staat relationele contacten op te bouwen en te onderhouden ‚ÄĘ In staat¬†-¬†meer...
Pluspunten
Functie die ruimte biedt voor veel vrijheid en ondernemersschap
Minpunten
De crisis die de schoonmaakbranche hard treft
Ondanks de fysieke en lichaamelijke belasting in dit werk heb ik een zeer goede en prettige werksfeer gehad en het deed mij ook pijn in het hart dat ik na drie tijdelijke contracten dit werk niet meer uitoefenen kon.
Dagelijkse aansturing van een groot ABNAMRO kantoor. Je zorgt er voor dat het personeel van de ABNAMRO goed kan werken in een aangename omgeving en onder goede omstandigheden. Werk aanvoeren dmv interne post. Voorraden die binnenkomen distribueren. Technische staat van het gebouw controleren en zorgen voor evt reparaties. Technische mensen aansturen en begeleiden. Samenwerken met beveiliging en schoonmaak. Zorgen voor goede werksfeer, klachten van bewoners oplossen. Als je je werk goed doet geeft de tevredenheid van het personeel je veel voldoening.
Pluspunten
De mensen kennen je en vertrouwen dat je hun problemen oplost
Minpunten
Zijn er niet