ISS Facility Services
Review over ISS Facility Services van een medewerker

26 februari 2016
ISS Facility Services is een groot bedrijf met diverse vestigingen. Veel collega's werken op locaties van onze klanten. ISS streeft er naar om één gezicht te zijn ondanks de verschillende werkplekken. ISS vindt het belangrijk dat alle medewerkers het naar hun zin hebben en de uitdaging in hun werk vinden die zij zoeken.
28 maart 2021
Renholdsoperat√łr (voormalige medewerker) - Ingen
Dei er d√•rlig ledelseVi bevege like som robot /veldig lite tid hver kunde . ISS flinke √• ta i mot klage fra kunde ogs√• sparke dei de med arbeider uten √• tenke om vi blir alt for jevlig d√•rlig tid.. Vi fekk ikke betalt for mellom kj√łring , spesielt bort i F√łrde avdeling fekk en nye leder , det er s√• forferdelig kaos flink √• fotf√łlge det ansatt som han ikke liker , n√•r han fant det ut om noen feil ,som ikke ansatt sin sjeld egentlig s√• da han lager br√•k og kommer over sjefen hans og kastet ut det medarbeider av bedriftūüėĘ
Pluspunten
Ingen gratis der
Minpunten
Ingen pause der i heile tatt
22 maart 2021
Manager facilitair (voormalige medewerker) - Leerdam
Een bedrijf met veel door groei mogelijkheden dus kan je er lang werken. Ik heb er met veel plezier gewerkt.
Pluspunten
Goede begeleiding. Tekefoon en auto en laptop va het bedrijf.
Minpunten
Soms lange dagen maar dat is iets wat je zelf in de hand heb.
28 december 2020
Staff member (voormalige medewerker) - Gemeente Amsterdam
A Company with a poor reputation in the Netherlands.People pointed fingers at me equipment not not available supervisors on phone only at certain times.
Pluspunten
none
Minpunten
Dishonest people, not paid according to terms of contract