ISS Facility Services

Reviews over Management bij ISS Facility Services

Ik wil graag werken vandaar dat ik deze baan heb aangenomen Min punt totaal geen communicatie van bedrijf zelf
Pluspunten
Minpunten
Geen communicatie
Dei er d√•rlig ledelseVi bevege like som robot /veldig lite tid hver kunde . ISS flinke √• ta i mot klage fra kunde ogs√• sparke dei de med arbeider uten √• tenke om vi blir alt for jevlig d√•rlig tid.. Vi fekk ikke betalt for mellom kj√łring , spesielt bort i F√łrde avdeling fekk en nye leder , det er s√• forferdelig kaos flink √• fotf√łlge det ansatt som han ikke liker , n√•r han fant det ut om noen feil ,som ikke ansatt sin sjeld egentlig s√• da han lager br√•k og kommer over sjefen hans og kastet ut det medarbeider av bedriftūüėĘ
Pluspunten
Ingen gratis der
Minpunten
Ingen pause der i heile tatt
A Company with a poor reputation in the Netherlands.People pointed fingers at me equipment not not available supervisors on phone only at certain times.
Pluspunten
none
Minpunten
Dishonest people, not paid according to terms of contract
Ze hadden zoveel mooie panden en goed personeel maar door het verkeerde management is het verkeerd afgelopen heel jammer dat zo'n mooi bedrijf zo ge√ęindigd is
Pluspunten
Minpunten
Veel stress niet goed voor het personeel
slecht bedrijf voor de werknemer, beter voor de manager door hen veel problemen gehad en in financiele problemen gekomen. Blijkt na één jaar verkeerd in het bedrijf hadden geboekt (kantoor ipv industrieel) 5,5 maand touwtrek geweest om salaris in orde te krijgen. Werkgevers verklaring, 2x verkeerd waardoor te laat om een huis gefinancieerd te krijgen met grote gevolgen. Heb bij deze mijn ontslag in gediend
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
managers
Organisatorisch is het niet 100% maar dat ligt eerder aan de opdrachtgevers per locatie waardoor floormanagers weinig helderheid kunnen bieden aan hun medewerkers. Persoonlijk vind ik dat ik veel te lang moet wachten op passende uniform/werkkleding
Pluspunten
Saamhorigheid onder collegas
Minpunten
Soms ondergewaardeerd
Collega's zijn oké, managers zitten voor hun zelf, reageren niet op jouw telefoon of email en mijn foute contract met alle gevolgen van dien voor me (Wat me veel fin. Problemen gaf) werd pas na bijna 2, 5 maand hersteld Betere communicatie zal fijn zijn en niet het gevoel hebben het zijn maar schoonmakers
Pluspunten
Colega s
Minpunten
Managers
Het gaat bij ISS uiteindelijk alleen om de cijfers (winst) rechtsonder) en zich niet realiserend dat dit wordt bereikt door al het personeel.
Pluspunten
Alleen de meest naaste collega's
Minpunten
Management en leidinggevenden
Management is heel slecht. In 2 jaar stuk of 10 managers veranderd.. Asociale collega's (niet allemaal natuurlijk, maar meeste). Salaris klopte iedere maand niet, dan moet je nog tot half jaar wachten tot dat je alle uren uitbetaald zijn. ISS is Echt heel slecht bedrijf
Pluspunten
Minpunten
Alles
Mijn laatste baan was bij ISS Facility services, ik was frontdesk receptioniste en hostess. Ik nam de telefoon aan, checkte de agenda's van mijn managing directors, ik belde de md's op als de gasten arriveerde en vergezelde hun naar de juiste vergaderzaal, ik boekte vergaderzalen en deed administratief werk (verwerken van post beantwoorden van de mail). Bij binnenkomst registreerde ik de gasten, kregen hen van mij een dagpas en bood ik een smoothie en hot towel aan een vijf sterren service verlenen is waar ik voor ging. Ik contacteerde de persoon waar mee ze een afspraak mee hadden en zo nodig begeleide ik de gast naar de juiste verdieping. Als hostes bij ISS liep ik regelmatig een ronde door de afdelingen van het gebouw, ik zorgde er voor dat de printers goed functioneerde, de koffiemachines op tijd geleegd en bij gevuld werden en de voorraad per verdieping goed aangevuld was. Ook zorgde ik er voor dat de toiletten op tijd werden gecontroleerd en anders stuurde ik de schoonmaak er op af . De werkzaamheden bevielen mij zeer goed ik deed mijn werk daarom ook met veel plezier. I
Ik heb al bij een aantal schoonmaak bedrijven gewerkt. Maar ISS staat met stip bovenaan hoor. Vriendelijke leuke collega's , goed ingewerkt, leidinggevende doet altijd haar best voor de werknemers.
Pluspunten
Altijd vriendelijk en begripvol
Minpunten
Heb ik niet kunnen ont
ISS is een facilitair dienstverlener die zich richt op specifieke doelgroepen/segmenten. ISS stelt zichzelf ten doel om de beste dienstverlener te zijn in de geselecteerde segmenten.
Pluspunten
Duidelijke visie/strategie/werkwijze.
Minpunten
Weinig ruimte voor eigen visie/ondernemerschap
Een organisatie die vaak de grens van het acceptabele opzoekt. Geld is alles.
Pluspunten
Veel vrijheid om je werk en agenda zelf in te delen
Minpunten
Lage lonen, groot gat tussen directie en operatie, ZEER intern gericht.
Sinds nieuwe leidinggevende mij aanstuurt is het veel slechter geworden mede daardoor werd mijn contract niet verlengd
Pluspunten
sommige collega s waren goed
Minpunten
zie revieuw
Werkuren goed over de dag te verspreiden. Werksfeer is prettig. Goed met leidinggevende te overleggen.
Pluspunten
Goede werksfeer
De leidinggevende was streng, verder wel heel rechtvaardig.
Pluspunten
Dichtbij huis, verdiende heel goed
Minpunten
Te strenge leidinggevende.
Ik vind dat iss aan salaris niet veel betaald voor de werkzaamheden die verricht dienen te worden. Het bedrijf is verder voor hun personeel goed.
ISS Facility Services is een groot bedrijf met diverse vestigingen. Veel collega's werken op locaties van onze klanten. ISS streeft er naar om één gezicht te zijn ondanks de verschillende werkplekken. ISS vindt het belangrijk dat alle medewerkers het naar hun zin hebben en de uitdaging in hun werk vinden die zij zoeken.
je komt eerst binnen met een speciale pas , je gaat even zitten bij collega's een kopje koffie of thee drinken , en dan ga je aan de slag , je krijgt je afdeling die je op die dag moet schoonmaken met een collega . je krijgt jouw karretje met schoonmaak middel , speciaal voor bureau en eentje speciaal voor de toilet . stofzuiger in de gang , prullenbak legen en een nieuwe zaak der in . leuke werksfeer .
Het was altijd leuk werken met mijn collega's en contacten met andere medewerkers in het bedrijf.
Je wordt uiteindelijk als nummertje gezien!!!!! ook al doe je werk goed!!!! maakt niet uit 100 anderen voor en na jouw is de mentaliteit!!! en daar moet je het mee doen eerlijk is wel we hebben wel betere tijden gekend toen we nog een een leuke menselijke leidinggevende hadden
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
geen vooruitzichten voor doorgroei mogelijkheden