ISS Facility Services

Reviews over Bedrijfscultuur bij ISS Facility Services

Sinds ik werk in schoonmaak er was altijd iets nieuw. Dat je bent altijd bezig vond ik prima.
Als Rayon manager cleaning ben je naast het aansturen van de diverse medewerkers, voorlieden en objectleiding ook het aanspreekpunt voor de klanten. Je zorgt ervoor dat de medewerkers kunnen beschikken over de juiste materialen en middelen en ziet er op toe dat dit op de juiste manier wordt toegepast. Naast het leveren van kwaliteit, tevreden klanten en medewerkers, is het ook je verantwoording om ervoor te zorgen dat de totale dienstverlening binnen budget wordt gerealiseerd. Tijdens de maandelijkse review met je leidinggevende worden de financi√ęn, voortgang werkzaamheden, uitvoering specialistische werkzaamheden, nieuw personeel en het ziekteverzuim besproken. Binnen het bedrijf heb ik de mogelijkheden gekregen en genomen om meerdere opleidingen te volgen. De laatste jaren zijn er veel wisselingen op directie niveau geweest, waardoor de bedrijfsdoelstellingen niet altijd even helder waren. Door de vele aanbestedingen krijg je regelmatig te maken met het verlies van een locatie, wat betekent dat je afscheid moet nemen van een groep vaste gewaardeerde medewerkers en klanten waar je in de loop der jaren een goede samenwerking mee hebt gehad. Het verlies van een locatie heeft niets met mij te maken, maar is meestal een financieel verhaal. De schoonmaak moet steeds sneller (goedkoper) worden uitgevoerd. Dit zorgt ervoor dat je als Rayon manager creatief, innovatief en proactief moet handelen. Daarnaast is het erg belangrijk om je medewerkers goed bij de organisatie te betrekken, duidelijk de doelstellingen kenbaar moet maken en hen weten te motiveren en te stimuleren om als team¬†-¬†meer...
Pluspunten
diverse medewerkers met allemaal een verschillende achtergrond, te vormen tot een team
Minpunten
ondanks goede samenwerking, kwaliteit steeds weer afscheid moeten nemen
Het schoonmaken van kantoren en openbare ruimtes. Verzorging van koffie en thee. Keuken werkzaamheden
Pluspunten
Goede werksfeer, veel vrijheid.
Minpunten
geen.
pretige werksfeer genoeg bijscholing o de werkvloer en begeleiding leuke colegas altijd gezellig onder mekaar
Pluspunten
zo af en toe een gebakje voor de prestatie
Aanvang dienst receptioniste/telefoniste Bezoekers registeren en bezoek aanmelden Veel telefoongesprekken, veel bezoekers, Als laatste voor einde dienst, brand en sluitronde lopen
Pluspunten
Gezellig met collega's, overig personeel en bezoekers
Minpunten
Als business unit manager bij ISS heb ik voornamelijk geleerd dat het loont om een people manager te zijn. Zeker in een branche als de facilitaire dienstverlening is het zaak om de mens centraal te stellen. De medewerkers op de werkvloer zijn de belangrijkste mensen binnen het bedrijf. Dit gevoel moet ook worden uitgedragen naar deze mensen zodat ze zich gewaardeerd voelen. Het gehele management moet in dienst staan van deze mensen. Voorts is een hecht teamverband noodzakelijk om succelvol te zijn in de schoonmaakbranche. We moeten het met zijn allen doen, er is geen plaats voor eigen gewin. Als business unit manager dan ook de taak om het team bij elkaar te houden en daadwerkelijk als team te laten functioneren. Een business unit manager bij ISS moet een voorbeeldrol aannemen voor zijn rayon managers en operationeel medewerkers. Hij moet in staat zijn om mensen te motiveren en te coachen. Hij is de schakel tussen de klant, de organisatie en de medewerkers en moet zorgen dat alles rondom deze drie eenheid naar behoren functioneert. Competenties die ik door mijn werk bij ISS heb opgedaan zijn: ‚ÄĘ Zelfstandig, gedreven en zelfverzekerd persoon ‚ÄĘ Collegiale teamspeler ‚ÄĘ Loyale, sturende en doelgerichte werkaanpak ‚ÄĘ Initiatief: neemt regie, draagt voorstellen aan, gaat opdrachtgericht te werk ‚ÄĘ Vasthoudend ‚ÄĘ Leiderschap: spreekt anderen aan, verdeelt taken, geeft anderen ruimte ‚ÄĘ Commerci√ęle drive ‚ÄĘ Communicatief vaardig (op verschillende niveaus en met verschillende type mensen) ‚ÄĘ In staat relationele contacten op te bouwen en te onderhouden ‚ÄĘ In staat¬†-¬†meer...
Pluspunten
Functie die ruimte biedt voor veel vrijheid en ondernemersschap
Minpunten
De crisis die de schoonmaakbranche hard treft
Ondanks de fysieke en lichaamelijke belasting in dit werk heb ik een zeer goede en prettige werksfeer gehad en het deed mij ook pijn in het hart dat ik na drie tijdelijke contracten dit werk niet meer uitoefenen kon.
Dagelijkse aansturing van een groot ABNAMRO kantoor. Je zorgt er voor dat het personeel van de ABNAMRO goed kan werken in een aangename omgeving en onder goede omstandigheden. Werk aanvoeren dmv interne post. Voorraden die binnenkomen distribueren. Technische staat van het gebouw controleren en zorgen voor evt reparaties. Technische mensen aansturen en begeleiden. Samenwerken met beveiliging en schoonmaak. Zorgen voor goede werksfeer, klachten van bewoners oplossen. Als je je werk goed doet geeft de tevredenheid van het personeel je veel voldoening.
Pluspunten
De mensen kennen je en vertrouwen dat je hun problemen oplost
Minpunten
Zijn er niet
Van dag tot dag de werkomgeving van het kantoor schoon en netjes houden zodat de werknemers er prettig kunnen werken
Veel en hard gewerkt. Controles op beveiliging en veiligheid tijdens surveillances. Alarmopvolging (meestal loos): op inbraakalarmen en brandalarmen af. Zelf checken of toegang verlenen voor politie en/of brandweer. Aantal heterdaadjes en hulp bij ongevallen op de weg. Leuk werk, niet altijd goed gewaardeerd. Meestal 's avonds laat of 's nachts, wat een speciale sfeer heeft. Helaas niet goed voor je bioritme als je het te lang doet.
Prettige werkomgeving, leuke collega's. Groot bedrijf, alles volgens de regels.
Zwaar werk, wel erg leerzaam, goede periode gehad, kreeg een mogelijkheid om bij deonet te werken, heb er geen spijt van, deonet was een stap omhoog.
Pluspunten
gunstige tijden, geen lawaai op het werk
Minpunten
zwaar werk
Het was gewoon schoonmaak was niet zoveel intressants. Maar had wel leuke collega's en de directie liet je meer je eigen gang gaan.
leuke omgeving sommige dagen zijn drukke dan de anderen goede hulp van collega¬īs op de mindere dagen
Pluspunten
leuke collega¬īs
Minpunten
te veel werk in te weining tijd
was een gezellige tijd ,tot ik moest stoppen voor mijn rug :(
Pluspunten
vaste tijden
Minpunten
was altijd onder etenstijd
7uur beginnen heb sociale vaardigheden en heb me VCA leidinggevende gehaald,ik ben leidinggevende voor de grasmaaiers en bosmaaiers wat ik zelf ook doe is er wat met de grasmaaiers bellen ze mij en moet dat dan oplossen,met collega,s heb ik weinig problemen en is zelfs meestal goeie sfeer. de reden dat ik wat anders wil is dat koeriers werk een goeie opstap is om chauffeur te woorden en daar ook een opleiding voor ga doen.
Pluspunten
vrijdag frituren na het werk geen bier.
Minpunten
contact met hogerhand is een groot bedrijf maar comunicatie laat wel eens de wensen over.
kar vullen met je spullen die je nodig heb je schotje voor doen en op naar het sanitair waar we als eerste mee moesten beginnen .ik heb heel veel geleerd directie op het werk was heel leuk .mijn collegaas waren niet zo vriendelijk onder elkaar zat er een bij die altijd, over andere moest stoken en schelden achter ons rug om .ik had geen probleem met mijn baan ging er met een goed gevoel naar toe .dat de mensen altijd een compliment gaven over het werk wat wij deden hadden ze respeckt voor
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
onder elkaar niet erg gezellig
Mijn werkdag bestaat uit het aanmelden van bezoekers, registreren van bezoekers.Leuke collega's om mee te werken.Het leukste van dit werk is dat in contact komt met verschillende soorten mensen.Deze baan heeft geen moeilijkheidsgraad.
Pluspunten
leuke werkomgeving
Minpunten
geen variatie in het werk.
Bekijk meer reviews over ISS Facility Services