ISS Facility Services

Reviews over Bedrijfscultuur bij ISS Facility Services

Sinds ik werk in schoonmaak er was altijd iets nieuw. Dat je bent altijd bezig vond ik prima.
heb er met plezier gewerkt was nooit ziek (nu ook niet) en als ik ziek was(bent) blijf ik door werken
Pluspunten
goed
Minpunten
niets
Veel geleerd over processen, mensen, cultuur en techniek. Samenhang en afhankelijkheden hierin. Pleziere omgeving met de collega's en ontwikkelingsmogelijkheden die het elke dag weer de reis naar De Meern waard maakten.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden
super fijne werk minimaal 40 uur per week goed betaald! Goeie mensen die daar werken en allemaal collegiaal super leuke werksfeer gehad
Dit bedrijf heeft zijn beveiliging tak verkocht. Er zaten ongeschoolde en niet geschikte mensen op leidinggevende posities.
Pluspunten
Leuke collegae
Minpunten
Slechte leiding gevende
Ik heb er al die jaren met veel plezier gewerkt. Daar heb ik ook verschillende diploma's gehaald. Ook met de collega's heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Het moeilijkste vond ik om het iedereen naar de zin te maken. Het omgaan met mensen
Pluspunten
Auto van zaak en telefoon
Minpunten
Soms weinig communicatie
In deze functie is geen dag hetzelfde. Elke dag een andere locatie en een andere klant. Verscheidene werkzaamheden. Hard werken en toch heel gezellig.
Pluspunten
Elke dag een andere omgeving
Minpunten
Het salaris
leukste van de baan was t contact met de mede mensen. t was niet een zware baan dus had geen moeilijkheden. mijn collega's waren ook heel gezellig
heb heel wat tips tijdens mijn werkzaamheden gekregen en die mij enorm hebben geholpen en heb mijn schoonmaakdiploma behaald
Minpunten
geen reiskostenvergoeding
Een typische dag was dat we met alle vrouwen minimaal een kwartier van te voren aanwezig waren zodat we nog even gezellig met zijn allen konden kletsen en koffie drinken voordat we aan het werk gingen. Ik heb best veel geleerd qua schoonmaken. Ik had bijna allemaal oudere vrouwen als collega maar het was altijd erg gezellig. Het moeilijkste aan deze baan vond ik op het einde eigenlijk dat de werkdruk steeds hoger gelegd werd (meer werk in minder tijd) Het leukste van deze baan waren toch echt wel mijn collega's.
Pluspunten
vrij goed betaald
Minpunten
helaas met een gezin moeilijke tijden
Sfeer was goed en werk was ook goed te doen, Collegas waren gezellige en goeie mensen
Ik heb gewerkt bij het UWV op verschillende locaties. Dit was erg leuk met mn collegas en de mensen die ik daar kon helpen. Er was veel emotie te zien en veel verschillende soorten reacties. Hier heb ik veel geleerd om met mensen om te gaan die verschillende soorten emoties uiten. Het moeilijkste hiervan was dat sommige mensen je helemaal de grond in konden trappen en moeilijk gingen doen en het leukste was de waardering naar mij toe, doordat ik ze graag hielp.
Pluspunten
personeelsvoordelen
Minpunten
waardering naar de mens
Heb een goede motivatie. ben heel collegiaal. kan goed met klanten en collega's omgaan. kan alle uren werken van de dag als het maar besproken wordt. en ik weet van aanpakken.
Pluspunten
optijd naar huis. gratis lunch
Minpunten
strenge baas.
Het was een gezellige werksfeer met mijn collega's. Ik had een goede directie ik heb geleerd hoe ik met de schoonmaakmiddelen moet omgaan en de juiste houding en apparatuur. Over het algemeen vond ik niets moeilijk en had ik er plezier in.
Het is een schoonmaakbedrijf met leuke gezellige collega's, met de directie heb je heel weinig te maken. Ik heb gewerkt in een bejaardenhuis/verpleegtehuis, daar heb ik meer te maken met bewoners ven het tehuis. Ik vond het vooral leuk om af en toe te praten met de bewoners en/of pati√ęnten en tegelijkertijd ook hun woning of kamer schoon te maken. Daarnaast heb ik ook contact met de verzorgenden en verpleegkundigen. Ook het contact met de collega's tijdens de pauzes vind ik fijn
Pluspunten
De werktijden komen mij heel goed uit
Minpunten
weinig ontwikkelingmogelijkheden
het was niet heel hard werken,makkelijkste werk wat je je maar kon bedenken. je staat de heledag achter attracties en begeleidt kinderen hierin. je zorgt voor de veiligheid en helpt eventueel collega eraan herinneren welke regels er allemaal zijn. als je niks te doen had(kwam weleens voor als er niet zoveel kinderen ware) dan ging je rondlopen en kijken of er ergens afwas stond,ging je de tafels schoonmaken. eventueel de ballenbak ballen oprapen en terug in de ballebak doen. verder had ik leuke en gezellig collega's kon altijd met ze lachen. dit was niet echt het werk voor mij, ik zag er geen uitdaging in. daarom ben ik dus ook gestopt..
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
weing verdienen
weinig ziekte verzuim goede werk sfeer behalen van punten behalen van betere werksfeer behalen van goede contacten met klant
Pluspunten
sociaal goed leider
Minpunten
aandacht
Gezellige leuke werkzweer, Collega's zeer vriendelijke en gedreven.
zwaar werk met een team dat zich elke dag weer inzet om alles schoon te krijgen
Heb veel geleerd, ook qua mensenkennis, het personeel word geleerd om zelfstandig te werken en zelf met oplossingen te komen,hierdoor word er een teamband gesmeed.
Pluspunten
Het personeel word goed opgeleid.
Minpunten
Vaak personeelstekorten.
Een typische dag achter de receptie bij H. J . Heinz te Zeist begint 's morgens direct met het verwerken van telefoontjes en de binnenkomende post. Ook moeten dan de binnengekomen mailtjes van de medewerkers worden verwerkt. Dit kan gaan om vragen over vergaderzalen/benodigdheden/aankondigen van gasten, koeriersaanvragen en zo meer. 's Middags wordt dan ook de uitgaande post verwerkt. De contacten bij Heinz zijn informeel en als receptie zijnde "hoor je er dan ook echt bij". Het "moeilijkste" van de baan bij Heinz is het overzicht houden tijdens de hectiek. De receptie aldaar is nl/ een dynamische receptie. Het leukste is meteen ook het moeilijkste: het overzicht houden. Het is een uitdaging om zo goed mogelijk te functioneren. Een typische dag op de facilitaire afdeling is er niet echt. De dag begint wel met het doorlezen van de mail, waaronder het rapport van de beveiliging om te zien of er een directe actie nodig is. Daarna zijn de werkzaamheden dagelijks verschillend. Er dient te worden ingesprongen op de zaken zoals ze zich dan voordoen. natuurlijk zijn er de regelmatig terugkomende werkzaamheden, zoals de contacten onderhouden met diverse leveranciers. Het maken van de maandelijkse bestellijst van producten voor de medewerkers en het controleren van diverse BHV werkzaamheden. Ook moeten de werkplekken voor nieuwe medewerkers worden ingesteld zodat dit arbo technisch in orde is.
Pluspunten
Het is een druk ke receptie waardoor het een uitdaging is, bovendien wordt je door de diverse medewerkers altijd bij het bedrijf betrokken.
Minpunten
Is ook een pluspunt, het is erg drukke receptie