ISS Facility Services

Reviews over Bedrijfscultuur bij ISS Facility Services

Sinds ik werk in schoonmaak er was altijd iets nieuw. Dat je bent altijd bezig vond ik prima.
Dei er d√•rlig ledelse Vi bevege like som robot /veldig lite tid hver kunde . ISS flinke √• ta i mot klage fra kunde ogs√• sparke dei de med arbeider uten √• tenke om vi blir alt for jevlig d√•rlig tid.. Vi fekk ikke betalt for mellom kj√łring , spesielt bort i F√łrde avdeling fekk en nye leder , det er s√• forferdelig kaos flink √• fotf√łlge det ansatt som han ikke liker , n√•r han fant det ut om noen feil ,som ikke ansatt sin sjeld egentlig s√• da han lager br√•k og kommer over sjefen hans og kastet ut det medarbeider av bedriftūüėĘ
Pluspunten
Ingen gratis der
Minpunten
Ingen pause der i heile tatt
Heb er naar mijn zin gewerkt. Ik had goed contact met de directie en planning. Fijn bedrijf
Ze hadden zoveel mooie panden en goed personeel maar door het verkeerde management is het verkeerd afgelopen heel jammer dat zo'n mooi bedrijf zo ge√ęindigd is
Pluspunten
Minpunten
Veel stress niet goed voor het personeel
slecht bedrijf voor de werknemer, beter voor de manager door hen veel problemen gehad en in financiele problemen gekomen. Blijkt na één jaar verkeerd in het bedrijf hadden geboekt (kantoor ipv industrieel) 5,5 maand touwtrek geweest om salaris in orde te krijgen. Werkgevers verklaring, 2x verkeerd waardoor te laat om een huis gefinancieerd te krijgen met grote gevolgen. Heb bij deze mijn ontslag in gediend
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
managers
Organisatorisch is het niet 100% maar dat ligt eerder aan de opdrachtgevers per locatie waardoor floormanagers weinig helderheid kunnen bieden aan hun medewerkers. Persoonlijk vind ik dat ik veel te lang moet wachten op passende uniform/werkkleding
Pluspunten
Saamhorigheid onder collegas
Minpunten
Soms ondergewaardeerd
Collega's zijn oké, managers zitten voor hun zelf, reageren niet op jouw telefoon of email en mijn foute contract met alle gevolgen van dien voor me (Wat me veel fin. Problemen gaf) werd pas na bijna 2, 5 maand hersteld Betere communicatie zal fijn zijn en niet het gevoel hebben het zijn maar schoonmakers
Pluspunten
Colega s
Minpunten
Managers
ISS is een wereldwijd bedrijf en werkt zo groen mogelijk wat mij zeer aanspreekt.
Minpunten
Het gaat bij ISS uiteindelijk alleen om de cijfers (winst) rechtsonder) en zich niet realiserend dat dit wordt bereikt door al het personeel.
Pluspunten
Alleen de meest naaste collega's
Minpunten
Management en leidinggevenden
Management is heel slecht. In 2 jaar stuk of 10 managers veranderd.. Asociale collega's (niet allemaal natuurlijk, maar meeste). Salaris klopte iedere maand niet, dan moet je nog tot half jaar wachten tot dat je alle uren uitbetaald zijn. ISS is Echt heel slecht bedrijf
Pluspunten
Minpunten
Alles
Ik ben een hard werkende persoon die ook goed alleen kan werken maar zeker ook in team verband
gezellige werksfeer met leuke collegas, goede comunicatie.
Mijn laatste baan was bij ISS Facility services, ik was frontdesk receptioniste en hostess. Ik nam de telefoon aan, checkte de agenda's van mijn managing directors, ik belde de md's op als de gasten arriveerde en vergezelde hun naar de juiste vergaderzaal, ik boekte vergaderzalen en deed administratief werk (verwerken van post beantwoorden van de mail). Bij binnenkomst registreerde ik de gasten, kregen hen van mij een dagpas en bood ik een smoothie en hot towel aan een vijf sterren service verlenen is waar ik voor ging. Ik contacteerde de persoon waar mee ze een afspraak mee hadden en zo nodig begeleide ik de gast naar de juiste verdieping. Als hostes bij ISS liep ik regelmatig een ronde door de afdelingen van het gebouw, ik zorgde er voor dat de printers goed functioneerde, de koffiemachines op tijd geleegd en bij gevuld werden en de voorraad per verdieping goed aangevuld was. Ook zorgde ik er voor dat de toiletten op tijd werden gecontroleerd en anders stuurde ik de schoonmaak er op af . De werkzaamheden bevielen mij zeer goed ik deed mijn werk daarom ook met veel plezier. I
Losse werksfeer, behulpzaam onderling. Helaas via een groeibaan, dus geen doorgroei mogelijkheden.
Goed bedrijf, gezellig en leerzaam. Veel collega`s wereldwijd leuke bijeenkomsten.
Had een sleutelpand en een pand waar ik van 17:30 tot 19:00 moest werken. Makkelijk in omgang
Pluspunten
Goede werktijden
Minpunten
Miscomminucatie
Bij ISS heb ik veel geleerd, en met veel plezier mijn taken kunnen uitvoeren. Het doel bij ISS is altijd kwaliteit leveren. Ik ben blij dat ik ook nu weer kansen krijg om door te groeien.
Pluspunten
Veel fijne contacten binnen de organisatie en bij de opdrachtgever
Minpunten
Hoge werkdruk
Ik heb al bij een aantal schoonmaak bedrijven gewerkt. Maar ISS staat met stip bovenaan hoor. Vriendelijke leuke collega's , goed ingewerkt, leidinggevende doet altijd haar best voor de werknemers.
Pluspunten
Altijd vriendelijk en begripvol
Minpunten
Heb ik niet kunnen ont
Werkuren goed over de dag te verspreiden. Werksfeer is prettig. Goed met leidinggevende te overleggen.
Pluspunten
Goede werksfeer
Ging er altijd met plezier heen Alleen tijdens me zwangerschap waren er problemen en morst meer rust nemen van de verloskundig daar hadden ze soms weinig begrip voor. Ik had hele leuke collega's en er was altijd gezelligheid.
Pluspunten
Ze waren er altijd en gezellige collega's
Minpunten
Soms werd je niet begrepen door je baas
Mooie internationale organisatie echter in Nederland door vele wisselingen in directie en reorganisaties een verziekte werksfeer
Pluspunten
Minpunten
Door reorganisaties en verloop verziekte sfeer