ISS Facility Services

Reviews voor Beveiliger (m/v) bij ISS Facility Services

Ik heb gewerkt bij het UWV op verschillende locaties. Dit was erg leuk met mn collegas en de mensen die ik daar kon helpen. Er was veel emotie te zien en veel verschillende soorten reacties. Hier heb ik veel geleerd om met mensen om te gaan die verschillende soorten emoties uiten. Het moeilijkste hiervan was dat sommige mensen je helemaal de grond in konden trappen en moeilijk gingen doen en het leukste was de waardering naar mij toe, doordat ik ze graag hielp.
Pluspunten
personeelsvoordelen
Minpunten
waardering naar de mens
Heb er naar mijn zin gewerkt. Ik had goed contact met de directie en planning. Fijn bedrijf
Ik ben een hard werkende persoon die ook goed alleen kan werken maar zeker ook in team verband
Waardeloos r o t bedrijf. gelukkig hebben ze de tak beveiliging verkocht.
Pluspunten
Minpunten
alles
Dit bedrijf heeft zijn beveiliging tak verkocht. Er zaten ongeschoolde en niet geschikte mensen op leidinggevende posities.
Pluspunten
Leuke collegae
Minpunten
Slechte leiding gevende
Gezellige leuke werkzweer, Collega's zeer vriendelijke en gedreven.
Aanvang dienst receptioniste/telefoniste Bezoekers registeren en bezoek aanmelden Veel telefoongesprekken, veel bezoekers, Als laatste voor einde dienst, brand en sluitronde lopen
Pluspunten
Gezellig met collega's, overig personeel en bezoekers
Minpunten
Ondanks de fysieke en lichaamelijke belasting in dit werk heb ik een zeer goede en prettige werksfeer gehad en het deed mij ook pijn in het hart dat ik na drie tijdelijke contracten dit werk niet meer uitoefenen kon.
Mijn werkzaanheden zijn vooral in de avonduren en bestaat ui het sluiten van panden en het begeleiden bij sluitingen. Heb over het algemeen leuke collega´s Mijn baan kent geen moeilijkheden En het leuke van mijn baan is dat je relatief veel vrijheid en zelfstandigheid hebt.
Veel en hard gewerkt. Controles op beveiliging en veiligheid tijdens surveillances. Alarmopvolging (meestal loos): op inbraakalarmen en brandalarmen af. Zelf checken of toegang verlenen voor politie en/of brandweer. Aantal heterdaadjes en hulp bij ongevallen op de weg. Leuk werk, niet altijd goed gewaardeerd. Meestal 's avonds laat of 's nachts, wat een speciale sfeer heeft. Helaas niet goed voor je bioritme als je het te lang doet.