ISS Facility Services

Reviews voor ISS Facility Services in Utrecht

Goed bedrijf, gezellig en leerzaam. Veel collega`s wereldwijd leuke bijeenkomsten.
Het gaat bij ISS uiteindelijk alleen om de cijfers (winst) rechtsonder) en zich niet realiserend dat dit wordt bereikt door al het personeel.
Pluspunten
Alleen de meest naaste collega's
Minpunten
Management en leidinggevenden
Bij ISS heb ik veel geleerd, en met veel plezier mijn taken kunnen uitvoeren. Het doel bij ISS is altijd kwaliteit leveren. Ik ben blij dat ik ook nu weer kansen krijg om door te groeien.
Pluspunten
Veel fijne contacten binnen de organisatie en bij de opdrachtgever
Minpunten
Hoge werkdruk
Werkuren goed over de dag te verspreiden. Werksfeer is prettig. Goed met leidinggevende te overleggen.
Pluspunten
Goede werksfeer
Gezellige werkomgeving, groot bedrijf afwisselend werk,veel doorgroei mogelijkheden.
heb er met plezier gewerkt was nooit ziek (nu ook niet) en als ik ziek was(bent) blijf ik door werken
Pluspunten
goed
Minpunten
niets
Ik heb er al die jaren met veel plezier gewerkt. Daar heb ik ook verschillende diploma's gehaald. Ook met de collega's heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Het moeilijkste vond ik om het iedereen naar de zin te maken. Het omgaan met mensen
Pluspunten
Auto van zaak en telefoon
Minpunten
Soms weinig communicatie
In deze functie is geen dag hetzelfde. Elke dag een andere locatie en een andere klant. Verscheidene werkzaamheden. Hard werken en toch heel gezellig.
Pluspunten
Elke dag een andere omgeving
Minpunten
Het salaris
heb er heel fijn gewerkt heb mijn certificaat mogen halen hccp .
Als frontoffice medewerker is het erg hectisch. Zoals per mail, telefonisch of persoonlijk kunnen mensen vragen stellen, reserveren van auto's, legering of catering, daarnaast komen er meldingen binnen die binnen vijf minuten in het systeem verwerkt moeten zijn. Wat ik geleerd heb is om goed te kunnen omschakelen en toch overzicht te houden.
Pluspunten
Contact met mensen
te kort gewerkt om een goed beeld te krijgen, weinig of geen contact met andere collega;s gehad..
Aanvang dienst receptioniste/telefoniste Bezoekers registeren en bezoek aanmelden Veel telefoongesprekken, veel bezoekers, Als laatste voor einde dienst, brand en sluitronde lopen
Pluspunten
Gezellig met collega's, overig personeel en bezoekers
Minpunten
Veel en hard gewerkt. Controles op beveiliging en veiligheid tijdens surveillances. Alarmopvolging (meestal loos): op inbraakalarmen en brandalarmen af. Zelf checken of toegang verlenen voor politie en/of brandweer. Aantal heterdaadjes en hulp bij ongevallen op de weg. Leuk werk, niet altijd goed gewaardeerd. Meestal 's avonds laat of 's nachts, wat een speciale sfeer heeft. Helaas niet goed voor je bioritme als je het te lang doet.