ISS Facility Services

Reviews voor ISS Facility Services in Groningen

Mijn werkzaanheden zijn vooral in de avonduren en bestaat ui het sluiten van panden en het begeleiden bij sluitingen. Heb over het algemeen leuke collega¬īs Mijn baan kent geen moeilijkheden En het leuke van mijn baan is dat je relatief veel vrijheid en zelfstandigheid hebt.
Waardeloos r o t bedrijf. gelukkig hebben ze de tak beveiliging verkocht.
Pluspunten
Minpunten
alles
goste de trabalhar em equipa, aprender e insinar outras pessoas. Sou trabalhador, fiel, honesto e motivado.
Begonnen bij Iss met het schoonmaken van een bank later aangevuld bij een bedrijf dit was niet altijd even leuk eerder smerig
Je kunt je bij ISS wel ontplooien en doorgroeien. Er zijn leuke collegas Soms is het vervelend dat je een pand kwijtraakt Ik heb veel geleerd bij ISS
Als Rayon manager cleaning ben je naast het aansturen van de diverse medewerkers, voorlieden en objectleiding ook het aanspreekpunt voor de klanten. Je zorgt ervoor dat de medewerkers kunnen beschikken over de juiste materialen en middelen en ziet er op toe dat dit op de juiste manier wordt toegepast. Naast het leveren van kwaliteit, tevreden klanten en medewerkers, is het ook je verantwoording om ervoor te zorgen dat de totale dienstverlening binnen budget wordt gerealiseerd. Tijdens de maandelijkse review met je leidinggevende worden de financi√ęn, voortgang werkzaamheden, uitvoering specialistische werkzaamheden, nieuw personeel en het ziekteverzuim besproken. Binnen het bedrijf heb ik de mogelijkheden gekregen en genomen om meerdere opleidingen te volgen. De laatste jaren zijn er veel wisselingen op directie niveau geweest, waardoor de bedrijfsdoelstellingen niet altijd even helder waren. Door de vele aanbestedingen krijg je regelmatig te maken met het verlies van een locatie, wat betekent dat je afscheid moet nemen van een groep vaste gewaardeerde medewerkers en klanten waar je in de loop der jaren een goede samenwerking mee hebt gehad. Het verlies van een locatie heeft niets met mij te maken, maar is meestal een financieel verhaal. De schoonmaak moet steeds sneller (goedkoper) worden uitgevoerd. Dit zorgt ervoor dat je als Rayon manager creatief, innovatief en proactief moet handelen. Daarnaast is het erg belangrijk om je medewerkers goed bij de organisatie te betrekken, duidelijk de doelstellingen kenbaar moet maken en hen weten te motiveren en te stimuleren om als team¬†-¬†meer...
Pluspunten
diverse medewerkers met allemaal een verschillende achtergrond, te vormen tot een team
Minpunten
ondanks goede samenwerking, kwaliteit steeds weer afscheid moeten nemen
Van dag tot dag de werkomgeving van het kantoor schoon en netjes houden zodat de werknemers er prettig kunnen werken
Mijn werkdag bestaat uit het aanmelden van bezoekers, registreren van bezoekers.Leuke collega's om mee te werken.Het leukste van dit werk is dat in contact komt met verschillende soorten mensen.Deze baan heeft geen moeilijkheidsgraad.
Pluspunten
leuke werkomgeving
Minpunten
geen variatie in het werk.
Heb altijd fijn voor dit bedrijf gewerkt .jammer was het dat ik door omstandigheden toendertijdmijn werk daar niet meer kon hervatten