ISS Facility Services

Reviews voor ISS Facility Services in Amsterdam

Organisatie met een landelijke dekking en grootste i.z. dienstverlening schoonmaakonderhoud. Deze organisatie is in omvang toegenomen door autonome groei maar ook door overname. E'n van deze overnames betrof Van Heusden Schoonmaakspecialisten en bracht het niveau binnen deze organisatie op een ander level. Professioneler. Door overname Hodon door Abilis, internationaal karakter en level van organisatie wederom hoger.
Klanten te woord staan Telefoonbeheer Dagpasjes afgeven
Mijn laatste baan was bij ISS Facility services, ik was frontdesk receptioniste en hostess. Ik nam de telefoon aan, checkte de agenda's van mijn managing directors, ik belde de md's op als de gasten arriveerde en vergezelde hun naar de juiste vergaderzaal, ik boekte vergaderzalen en deed administratief werk (verwerken van post beantwoorden van de mail). Bij binnenkomst registreerde ik de gasten, kregen hen van mij een dagpas en bood ik een smoothie en hot towel aan een vijf sterren service verlenen is waar ik voor ging. Ik contacteerde de persoon waar mee ze een afspraak mee hadden en zo nodig begeleide ik de gast naar de juiste verdieping. Als hostes bij ISS liep ik regelmatig een ronde door de afdelingen van het gebouw, ik zorgde er voor dat de printers goed functioneerde, de koffiemachines op tijd geleegd en bij gevuld werden en de voorraad per verdieping goed aangevuld was. Ook zorgde ik er voor dat de toiletten op tijd werden gecontroleerd en anders stuurde ik de schoonmaak er op af . De werkzaamheden bevielen mij zeer goed ik deed mijn werk daarom ook met veel plezier. I
Dit bedrijf heeft zijn beveiliging tak verkocht. Er zaten ongeschoolde en niet geschikte mensen op leidinggevende posities.
Pluspunten
Leuke collegae
Minpunten
Slechte leiding gevende
hele leuk bedrijf met veel uitgebreide deciplines. ISS IFS is marktleider geworden en gespecialiseerd in integrated facility services.
Het is een schoonmaakbedrijf met leuke gezellige collega's, met de directie heb je heel weinig te maken. Ik heb gewerkt in een bejaardenhuis/verpleegtehuis, daar heb ik meer te maken met bewoners ven het tehuis. Ik vond het vooral leuk om af en toe te praten met de bewoners en/of patiënten en tegelijkertijd ook hun woning of kamer schoon te maken. Daarnaast heb ik ook contact met de verzorgenden en verpleegkundigen. Ook het contact met de collega's tijdens de pauzes vind ik fijn
Pluspunten
De werktijden komen mij heel goed uit
Minpunten
weinig ontwikkelingmogelijkheden
Als business unit manager bij ISS heb ik voornamelijk geleerd dat het loont om een people manager te zijn. Zeker in een branche als de facilitaire dienstverlening is het zaak om de mens centraal te stellen. De medewerkers op de werkvloer zijn de belangrijkste mensen binnen het bedrijf. Dit gevoel moet ook worden uitgedragen naar deze mensen zodat ze zich gewaardeerd voelen. Het gehele management moet in dienst staan van deze mensen. Voorts is een hecht teamverband noodzakelijk om succelvol te zijn in de schoonmaakbranche. We moeten het met zijn allen doen, er is geen plaats voor eigen gewin. Als business unit manager dan ook de taak om het team bij elkaar te houden en daadwerkelijk als team te laten functioneren. Een business unit manager bij ISS moet een voorbeeldrol aannemen voor zijn rayon managers en operationeel medewerkers. Hij moet in staat zijn om mensen te motiveren en te coachen. Hij is de schakel tussen de klant, de organisatie en de medewerkers en moet zorgen dat alles rondom deze drie eenheid naar behoren functioneert. Competenties die ik door mijn werk bij ISS heb opgedaan zijn: • Zelfstandig, gedreven en zelfverzekerd persoon • Collegiale teamspeler • Loyale, sturende en doelgerichte werkaanpak • Initiatief: neemt regie, draagt voorstellen aan, gaat opdrachtgericht te werk • Vasthoudend • Leiderschap: spreekt anderen aan, verdeelt taken, geeft anderen ruimte • Commerciële drive • Communicatief vaardig (op verschillende niveaus en met verschillende type mensen) • In staat relationele contacten op te bouwen en te onderhouden • In staat - meer...
Pluspunten
Functie die ruimte biedt voor veel vrijheid en ondernemersschap
Minpunten
De crisis die de schoonmaakbranche hard treft
veel informatie elke dag is een uitdagingvan nieuwe kansen en gebeurtenissen kortom t kan beter in de branche.Mijn collegas zijn niet allemaal even aardig .
Pluspunten
veel lekker eten
Minpunten
te veel nachtsdiensten