ISS Facility Services
Review over ISS Facility Services van een medewerker

schandelijk bedrijf!!

24 juni 2020
slecht bedrijf voor de werknemer, beter voor de manager door hen veel problemen gehad en in financiele problemen gekomen. Blijkt na Ă©Ă©n jaar verkeerd in het bedrijf hadden geboekt (kantoor ipv industrieel) 5,5 maand touwtrek geweest om salaris in orde te krijgen. Werkgevers verklaring, 2x verkeerd waardoor te laat om een huis gefinancieerd te krijgen met grote gevolgen. Heb bij deze mijn ontslag in gediend
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
managers
11 maart 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Industrieel reiniger (huidige medewerker) - Den Bosch
Collega's zijn oké, managers zitten voor hun zelf, reageren niet op jouw telefoon of email en mijn foute contract met alle gevolgen van dien voor me (Wat me veel fin. Problemen gaf) werd pas na bijna 2, 5 maand hersteld Betere communicatie zal fijn zijn en niet het gevoel hebben het zijn maar schoonmakers
Pluspunten
Colega s
Minpunten
Managers
30 mei 2016
Industriëel reiniger (voormalige medewerker) - Weert
De leidinggevende was streng, verder wel heel rechtvaardig.
Pluspunten
Dichtbij huis, verdiende heel goed
Minpunten
Te strenge leidinggevende.
18 oktober 2013
Medewerker Facility Operations Zuid (voormalige medewerker) - Eindhoven, Breda, Den Bosch, Nijmegen.
Dagelijkse aansturing van een groot ABNAMRO kantoor. Je zorgt er voor dat het personeel van de ABNAMRO goed kan werken in een aangename omgeving en onder goede omstandigheden. Werk aanvoeren dmv interne post. Voorraden die binnenkomen distribueren. Technische staat van het gebouw controleren en zorgen voor evt reparaties. Technische mensen aansturen en begeleiden. Samenwerken met beveiliging en schoonmaak. Zorgen voor goede werksfeer, klachten van bewoners oplossen. Als je je werk goed doet geeft de tevredenheid van het personeel je veel voldoening.
Pluspunten
De mensen kennen je en vertrouwen dat je hun problemen oplost
Minpunten
Zijn er niet