ISS Facility Services
Review over ISS Facility Services van een medewerker

Jonge Secretaresse die op zoek is naar een nieuwe uitdaging

5 oktober 2018
Klanten te woord staan Telefoonbeheer Dagpasjes afgeven
17 maart 2015
Receptioniste Rijkswaterstaat te Leeuwarden (voormalige medewerker) - Leeuwarden, FR
Machtige tijd bij een geweldige werkgever. Via ISS werkte ik op de receptie bij RWS en heb het daar zeer naar mijn zin gehad.
Pluspunten
vaste werktijden
5 december 2014
Ik vond het heerlijk om te werken bij ISS omdat je voor bepaalde periodes op verschillende bedrijven geplaatst kon worden. Mijn werkzaamheden bestonden uit telefoonverkeer beheren, gasten ontvangen en wegwijs maken, het uitwerken van vergaderingverslagen en de postverwerking.
Pluspunten
geen dag was hetzelfde
Minpunten
het reizen was soms lastig
9 maart 2018
Frontdesk receptionist/ Hostess (huidige medewerker) - Amsterdam zuidas
Mijn laatste baan was bij ISS Facility services, ik was frontdesk receptioniste en hostess. Ik nam de telefoon aan, checkte de agenda's van mijn managing directors, ik belde de md's op als de gasten arriveerde en vergezelde hun naar de juiste vergaderzaal, ik boekte vergaderzalen en deed administratief werk (verwerken van post beantwoorden van de mail). Bij binnenkomst registreerde ik de gasten, kregen hen van mij een dagpas en bood ik een smoothie en hot towel aan een vijf sterren service verlenen is waar ik voor ging. Ik contacteerde de persoon waar mee ze een afspraak mee hadden en zo nodig begeleide ik de gast naar de juiste verdieping. Als hostes bij ISS liep ik regelmatig een ronde door de afdelingen van het gebouw, ik zorgde er voor dat de printers goed functioneerde, de koffiemachines op tijd geleegd en bij gevuld werden en de voorraad per verdieping goed aangevuld was. Ook zorgde ik er voor dat de toiletten op tijd werden gecontroleerd en anders stuurde ik de schoonmaak er op af . De werkzaamheden bevielen mij zeer goed ik deed mijn werk daarom ook met veel plezier. I
  1. Jonge Secretaresse die op zoek is naar een nieuwe uitdaging