ISS Facility Services
Review over ISS Facility Services van een medewerker

9 mei 2017
ISS is een facilitair dienstverlener die zich richt op specifieke doelgroepen/segmenten. ISS stelt zichzelf ten doel om de beste dienstverlener te zijn in de geselecteerde segmenten.
Pluspunten
Duidelijke visie/strategie/werkwijze.
Minpunten
Weinig ruimte voor eigen visie/ondernemerschap
16 juli 2015
Business Unit Manager (voormalige medewerker) - Utrecht / Amsterdam
Organisatie met een landelijke dekking en grootste i.z. dienstverlening schoonmaakonderhoud. Deze organisatie is in omvang toegenomen door autonome groei maar ook door overname. E'n van deze overnames betrof Van Heusden Schoonmaakspecialisten en bracht het niveau binnen deze organisatie op een ander level. Professioneler. Door overname Hodon door Abilis, internationaal karakter en level van organisatie wederom hoger.
19 november 2013
Business Unit Manager (voormalige medewerker) - Amsterdam
Als business unit manager bij ISS heb ik voornamelijk geleerd dat het loont om een people manager te zijn. Zeker in een branche als de facilitaire dienstverlening is het zaak om de mens centraal te stellen. De medewerkers op de werkvloer zijn de belangrijkste mensen binnen het bedrijf. Dit gevoel moet ook worden uitgedragen naar deze mensen zodat ze zich gewaardeerd voelen. Het gehele management moet in dienst staan van deze mensen. Voorts is een hecht teamverband noodzakelijk om succelvol te zijn in de schoonmaakbranche. We moeten het met zijn allen doen, er is geen plaats voor eigen gewin. Als business unit manager dan ook de taak om het team bij elkaar te houden en daadwerkelijk als team te laten functioneren. Een business unit manager bij ISS moet een voorbeeldrol aannemen voor zijn rayon managers en operationeel medewerkers. Hij moet in staat zijn om mensen te motiveren en te coachen. Hij is de schakel tussen de klant, de organisatie en de medewerkers en moet zorgen dat alles rondom deze drie eenheid naar behoren functioneert. Competenties die ik door mijn werk bij ISS heb opgedaan zijn: • Zelfstandig, gedreven en zelfverzekerd persoon • Collegiale teamspeler • Loyale, sturende en doelgerichte werkaanpak • Initiatief: neemt regie, draagt voorstellen aan, gaat opdrachtgericht te werk • Vasthoudend • Leiderschap: spreekt anderen aan, verdeelt taken, geeft anderen ruimte • Commerciële drive • Communicatief vaardig (op verschillende niveaus en met verschillende type mensen) • In staat relationele contacten op te bouwen en te onderhouden • In staat - meer...
Pluspunten
Functie die ruimte biedt voor veel vrijheid en ondernemersschap
Minpunten
De crisis die de schoonmaakbranche hard treft
28 maart 2021
Renholdsoperatør (voormalige medewerker) - Ingen
Dei er dårlig ledelseVi bevege like som robot /veldig lite tid hver kunde . ISS flinke å ta i mot klage fra kunde også sparke dei de med arbeider uten å tenke om vi blir alt for jevlig dårlig tid.. Vi fekk ikke betalt for mellom kjøring , spesielt bort i Førde avdeling fekk en nye leder , det er så forferdelig kaos flink å fotfølge det ansatt som han ikke liker , når han fant det ut om noen feil ,som ikke ansatt sin sjeld egentlig så da han lager bråk og kommer over sjefen hans og kastet ut det medarbeider av bedrift😢
Pluspunten
Ingen gratis der
Minpunten
Ingen pause der i heile tatt
  1. ISS is een professionele facilitair dienstverlener met een duidelijkbeleid en doelstellingen