ISS Facility Services
Review over ISS Facility Services van een medewerker

basketbal dammen atletiek

24 augustus 2012
veel informatie elke dag is een uitdagingvan nieuwe kansen en gebeurtenissen kortom t kan beter in de branche.Mijn collegas zijn niet allemaal even aardig .
Pluspunten
veel lekker eten
Minpunten
te veel nachtsdiensten
5 oktober 2018
Receptioniste (voormalige medewerker) - Amsterdam
Klanten te woord staan Telefoonbeheer Dagpasjes afgeven
9 maart 2018
Frontdesk receptionist/ Hostess (huidige medewerker) - Amsterdam zuidas
Mijn laatste baan was bij ISS Facility services, ik was frontdesk receptioniste en hostess. Ik nam de telefoon aan, checkte de agenda's van mijn managing directors, ik belde de md's op als de gasten arriveerde en vergezelde hun naar de juiste vergaderzaal, ik boekte vergaderzalen en deed administratief werk (verwerken van post beantwoorden van de mail). Bij binnenkomst registreerde ik de gasten, kregen hen van mij een dagpas en bood ik een smoothie en hot towel aan een vijf sterren service verlenen is waar ik voor ging. Ik contacteerde de persoon waar mee ze een afspraak mee hadden en zo nodig begeleide ik de gast naar de juiste verdieping. Als hostes bij ISS liep ik regelmatig een ronde door de afdelingen van het gebouw, ik zorgde er voor dat de printers goed functioneerde, de koffiemachines op tijd geleegd en bij gevuld werden en de voorraad per verdieping goed aangevuld was. Ook zorgde ik er voor dat de toiletten op tijd werden gecontroleerd en anders stuurde ik de schoonmaak er op af . De werkzaamheden bevielen mij zeer goed ik deed mijn werk daarom ook met veel plezier. I
16 juli 2015
Business Unit Manager (voormalige medewerker) - Utrecht / Amsterdam
Organisatie met een landelijke dekking en grootste i.z. dienstverlening schoonmaakonderhoud. Deze organisatie is in omvang toegenomen door autonome groei maar ook door overname. E'n van deze overnames betrof Van Heusden Schoonmaakspecialisten en bracht het niveau binnen deze organisatie op een ander level. Professioneler. Door overname Hodon door Abilis, internationaal karakter en level van organisatie wederom hoger.