iSense

iSense: 7 reviews van werknemers

Hoog-tempo en doelgericht werken

Er wordt veel nadruk gelegd op het behalen van KPI's. Er wordt ook verwacht dat je alles en meer geeft (soms ten koste van privé tijd) om dit te behalen. Daarnaast zijn er wel leuke collega's en doorgroeimogelijkheden.

Hoge druk waar iets tegenover staat

iSense is het hoogste niveau recruitment in de ICT branche.Wat mij opviel was dat iedereen voor je klaar staat, als je zelf ook serieus er voor wilt gaan. Het is qua sfeer 1 van de beste bedrijven waar ik heb mogen werken. Leuke uitjes, spontane lunches, tof personeel & werksfeer. Je wordt iedere week wel verrast door iets spontaans. De ene week naar een klimmuur, de volgende week KFC voor heel de afdeling en een week hierna een BBQ. Zolang je goed je best doet, het bedrijf goed gaat, is het bedrijf ook geweldig goed voor jou. Werkdruk is hoog, moet je tegen kunnen. Maar als je zelf harder werkt, krijg je meer resultaat, dus hoger salaris.

Pluspunten

Werksfeer, bij overwerk gratis diner, goed bonussysteem

Minpunten

Lange werkdagen

Hoge werkdruk voor weinig waardering

Het wordt mooi gepresenteerd: "Goed salaris, doorgroeimogelijkheden en een auto (Audi) van de zaak". Echter is het kei en keihard knokken om je hoofd boven water te houden. Lat ligt erg hoog en er is weinig waardering voor je vooruitgang en/of prestaties.

Gezellig bedrijf, wel weinig flexibel voor personeel

Leuk bedrijf om te werken, en dan voornamelijk qua collega's, uitjes en bonussen. Hier tegenover staat wel keihard werken en weinig flexibiliteit. Zo was er weinig tot geen mogelijkheid tot thuiswerken, eigen initiatief of ideeën worden wel gestimuleerd, maar wordt uiteindelijk niet veel mee gedaan.. Ook kan je alleen doorgroeien of stappen maken binnen gebaande paden. Daarbuiten wordt het heeeeel lastig.. Jammer, want daardoor verlies je veel talent en continuiteit in het bedrijf. (al is dat wel de manier van bedrijfsvoering) Conclusie: Voor de collega's en het geld zeker doen! Voor het werk.. Dat wordt voor de meesten op langere termijn al snel minder leuk.

Great Day at work !!

It's a nice company , take care of employees and appreciate the people who work and reward them appropriately.

Ontzettend gezellige en professionele club!

Alleen maar positieve ervaringen bij iSense. Een zeer professionele en leuke werkgever! Naast het belonen met een salaris, worden er super leuke uitstapjes geregeld en teamactiviteiten georganiseerd om de goede werksfeer hoog te houden.

Pluspunten

uitstapjes, gezelligheid

professionele dynamische organisatie

leuke uitjes work hard play hard professioneel informeel dynamisch bedrijf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij iSense. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

Reviews over iSense gesorteerd op locatie

• iSense