IrisZorg

IrisZorg Reviews

Fijne, gezellige en leerzame werkplek met veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.

Het leukste aan mijn werk vind ik dat een werkdag nooit hetzelfde is en dat ondanks de zwarte van de doelgroep er binnen het team altijd een fijne sfeer is. Wat ik heb geleerd is om stevig in je schoenen te staan en om je aan te kunnen passen binnen de structuur van de dag. Je krijgt de ruimte om jezelf persoonlijk en op het gebied van werk te ontwikkelen. Er word gekeken naar de kwaliteiten waar je over beschikt en er is ruimte voor feedback. Er is ruimte om door te groeien binnen de organisatie en er zijn trainingen, cursussen en opleidingsmogelijkheden. De doelgroep kan soms zwaar zijn en daarom is het belangrijk dat je dit kan delen en bespreken met je collega's. De communicatie tussen de werkvloer en leidinggevende is prettig. Er word gekeken naar wie jij bent als persoon en er wordt regelmatig gevraagd hoe het met jou gaat.

Pluspunten

Veel mogelijkheden om door te groeien d.m.v. trainingen of een opleiding, samenwerken, uitdagende doelgroep

Minpunten

Soms lange en hectische werkdagen.

Vriendjespolitiek. Walgelijke organisatie. Niks meer en niks minder..

Walgelijke organisatie. Niks meer en niks minder..

Pluspunten

Minpunten

Te veel om op te noemen

Fijne werkplek met doorgroeimogelijkheden/opleidingsmogelijkheden.

Geen dag is hetzelfde, dit maakt het werken bij Iriszorg zo uitdagend. Een fijne samenwerking met verschillende disciplines en de grote dosis gezelligheid draagt bij aan de prettige werkdagen die ik hier ervaar. Er zijn genoeg kansen om door te groeien en ook is er een groot opleidingsaanbod. Zowel interne trainingen maar ook kun je weer terug de schoolbanken in.

Pluspunten

Vrijheid om je te ontwikkelen.

Mooie organisatie waar mensen tot hun recht komen

Ik werk al 20 jaar bij deze organisatie, zie dat we nu in het tijdperk zitten van groeien en medewerkers kansen bieden. Het is een fijne plek om te werken in een team, voor een boeiende doelgroep!

Pluspunten

Extra regelingen zoals het fietsplan, de bedrijfsfitness

Minpunten

Geen dag is hetzelfde, maar dat kan ook juist leuk zijn.

Leerzaam, gezellig, veel samenwerking, interessant.

Een typische werkdag is druk maar leuk en gezellig met collega's en bewoners. De groepssfeer is belangrijk tijdens het werken en erg prettig op de afdeling waar ik werk. Ik heb geleerd om sterker in mijn schoenen te staan, gegroeid in mijn kwaliteiten en nieuwe kwaliteiten ontwikkeld. Er zijn doorgroeimogelijkheden op het gebied van opleidingen en kwaliteiten. Communicatie tussen leidinggevende ervaar ik erg prettig en wilt ook weten hoe het met je gaat. Het moeilijkste aan mijn baan is dat je af en toe bewoners hebt, die ergens niet mee eens zijn en je hiervoor sterk in je schoenen moet staan. Je leert elke dag nieuwe dingen en elke dag is ook weer anders, dit houd mijn werk dan ook leuk.

Pluspunten

Samenwerken met verschillende disciplines

Minpunten

Mentaal soms zwaar

Productieve werkomgeving met fijne collega's.

Ik ben al langer dan 12 jaar werkzaam bij IZ en heb de mogelijkheid gekregen in verschillende functies te leren en ook om cursussen en een opleiding te doen. Ik werk in een erg leuk team met veel expertise. Van elkaar valt ook veel te leren. Elke dag als behandelaar is anders, net als elke cliënt, wat het werken erg afwisselend en uitdagend maakt. Maar soms ook hectisch en zwaar wat betreft de problematiek van clienten. Des te belangrijker zijn fijne collega's waar ik dan terecht kan.

Pluspunten

Je kunt je agenda zelf redelijk beheren dus ook flexibel zijn als je privé iets hebt bijvoorbeeld.

Minpunten

Productie druk vanuit zorgverzekeraars.

Volop meegaande met de tijd

Fijn bedrijf wat dankzij een nieuw managment volop aan het ontwikkelen is.Gaat mee met de tijd.Mogelijkheden tot scholing aanwexig, goede secundaire arbeidsvoorwaarden.Aanspreekcultuur met zoveel mogelijke korte lijnen.Doorgroeimogelijkheden, aandacht voor relaxt en stressvrij in je werk zijn.

Een warm bad

Bij IZ voelde ik mij meteen welkom, een warm bad. Fijne collega’s die waardering hebben voor je werk. Elke functie doet er toe, de één is niet meer dan de ander. We werken op gelijkwaardig niveau.

Pluspunten

Innovatief, mogelijkheid tot deels thuiswerken in bepaalde functies.

Minpunten

Kan soms heel hectisch zijn.

Organisatie in opbouw, veel ruimte voor initiatief en groei

IrisZorg is een fijne organisatie om voor te werken. Er wordt uitgegaan van jouw deskundigheid en je krijgt veel vrijheid en ruimte om je werk zelf in te richten, eigenaarschap te nemen en een bijdrage te leveren aan de doelen van de organisatie. Er wordt veel ingestoken op verbinden en elkaar ontmoeten en het realiseren van groei. Het zorgdomein heeft wel financiële uitdagingen, die effect hebben op wat je soms kunt doen qua vernieuwingen of richting medewerkers. Er wordt hard gewerkt aan verbetering van structuren, processen, faciliteiten en randvoorwaarden en dat wordt steeds meer zichtbaar.Je kunt iigv het verschil maken in je werk en een zichtbare bijdrage leveren.

Pluspunten

Veel ruimte en vrijheid om werk zelf in te delen, veel eigen verantwoordelijkheid tav taken en projecten, organisatie van aanpakken en doen, betekenisvol werk en maatschappelijke bijdrage, thuiswerken is mogelijk

Minpunten

Financiële slagkracht is beperkt, soms eilanden cultuur

Mooi bedrijf met veel medewerkers met hart voor de zaak.

Iriszorg is een mooi bedrijf, er werken veel medewerkers met hart voor de zaak. Het werk in het primair proces is super afwisselt en bied voldoende uitdaging. je staat bij het werken in het primair proces dicht bij de mensen met wie je werkt. Dit maakt het werk voor mij super waarde vol. Samen met je collega's ga je voor het beste resultaat. De bedrijfscultuur is prettig, je wordt gehoord en krijgt ook zelf ruimte om eigen invulling te geven aan het werk. Er zijn daarnaast tal van werkgroepen/werksessies binnen de organisatie waaraan je kan deelnemen om ook vanuit hier invloed uit te oefenen.

Pluspunten

+ fijne collega's, nette arbeidsvoorwaarde, goede werk sfeer.

Vacatures van IrisZorg

Meer vacatures

Fijne collega's en geen werkdag is hetzelfde!

IrisZorg is een prettige organisatie om voor te werken. Geen dag is hetzelfde, er zijn veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, je krijgt veel vrijheid binnen de organisatie en het werk is uitdagend. Ook werken er veel fijne collega's bij IrisZorg.

Pluspunten

Afwisseling, uitdaging in het werk

Minpunten

Je moet het prettig vinden om in een grote organisatie te werken

Uitdagend en afwisseld

Ik vind het een organisatie waar veel uitdaging ligt. Veel dingen die ik zelf mag beslissen. Geen dag is hetzelfde. Weinig strakke regels waar je aan moet houden. Leuke collega's en sfeer op mijn locatie. De staf is niet groot, waardoor sommige dingen wel langer duren.

Pluspunten

Uitdaging

warme coöperatieve sfeer, waarin men ontwikkeling stimuleert en meedenken waardeert

IrisZorg is een redelijk platte organisatie, met een warme en coöperatieve sfeer, waarin men ontwikkeling stimuleert en meedenken waardeert. Alle teams hebben hun eigen dynamiek, maar sfeervol is het overal. Het is een no-nonsense open cultuur, waarin men net als de cliënten direct en humoristisch zijn.

Pluspunten

warme, open en directe sfeer

Minpunten

salaris is niet zo hoog

Waardeloos bedrijf

*Waardeloos bedrijf*vriendjespolitiek *geen aanspreekcultuur, mensen houden elkaar tot schandalige hoogtes de hand boven het hoofd, ook al lijden cliënten hieronder.*Oneerlijk en geen transparant bedrijf* je word genaaid waar je bij staat.

Pluspunten

Niet

Minpunten

Geen tranparantie. Gericht op geld vedienen, niet op clënten. Heerst vriendjespolitiek. Hoop ego's.

Met paardenkleppen

Wat een leuk team, voelde mij welkom. Binnengerold in een functie waarvoor ik over-gekwalificeerd ben. Vanaf het begin af aan doorgroeiwensen kenbaar gemaakt, en ook aangemoedigd door te solliciteren. Tijdens sollicitatieproces op het moment dat ik hoorde om aangenomen te worden telefoontje manager dat de vacature werd teruggetrokken. Laatste keer door een aantal eigen collega's in de sollicitatiecommissie worden afgewezen met feedback waar ik niets mee kan. Na gesprek met leidinggevende coachingstraject aangeboden om te werken aan feedbackpunten "subtiele factoren". Ik weet niet hoe ik hieraan moet werken? Voel mij in de steek gelaten en genegeerd. Heb het gevoel te worden kleingehouden. En dat organisatie niet durft te vertellen wat er werkelijk aan de hand is. Heb alle kwaliteiten en papieren in huis om het werk te kunnen doen en wil hiervoor gaan! Maar ik krijg de kans niet geboden. Blijf er werken voor collega's en cliënten met wie ik het goed kan vinden maar met paardenkleppen op. Pluspunt was binnen een jaar een vast contract, waarvoor ik de organisatie wel dankbaar voor ben! Leerzame plek, maar ik raad het ten strengste af om intern door te solliciteren.

Pluspunten

Goed ingeschaald, interessante doelgroep waarvoor je geduld moet hebben, op een plek werken met het hard voor de mensen waarvoor je het werk doet.

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheden, stresserende werkdagen, angstcultuur in organisatie met uitwerking op collega's.

goede werksfeer. teamgeest

goede werksfeer,. teamgeest, klein team, adequatwe manager

Nier te vreden

Heel lastig om hier profesionel te werken Heerst vriendjespolitiek

Goede werkgever. Fijne collega’s. Werksfeer destijds gespannen tot stressvol.

Ik heb er altijd prettig gewerkt. Informeel. De bewoners vond ik destijds open. Ze praatten graag met je. Ze namen jou ook in vertrouwen.

Samenvatting van het werk

Het leukste van de baan is het werken met de cliënten en dat geen enkele dag hetzelfde is.

leukste werk ooit

grote saamhorigheid onder leuke collega's, dynamisch werk

Pluspunten

heel leuk werk

Minpunten

wisseldiensten

Vrijwilligerswerk wordt gewaardeerd

Doelen zijn helder, ruimte voor eigen creativiteit.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij IrisZorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.5

• IrisZorg