IQ Select
Beste te bedrijven , beste medewerkers Op tijd betaald ,alles loop netjes bij hun
Een van de velen uitzendbureaus wat probeert chauffeurs te scoren en daarna niets tot weinig kunnen bieden. Lokken je met mooie vacatures en verhalen maar weinig tot geen kennis van de transportsector. Werd buitenlandwerk voorgeschoteld en heb uiteindelijk 1 rit voor ze gedaan. Een vrachtwagen met bloemen naar Duitsland gebracht en met de personenauto terug. Op zich niets mis mee maar de schrik komt pas als je de loonstrook krijgt. 16 uur gewerkt maar niet alles betalen omdat de rit met de personen auto als pauze wordt gezien. Na veel geharrewar wat erbij gekregen.Eens maar nooit meer voor deze club aan het werk.Beter om te kiezen voor een uitzendbureau die wel kennis van zaken heeft en een fatsoenlijk en passend loon betaald
Pluspunten
Minpunten
- hebben niet de banen die ze zeggen te hebben, weinig kennis van de transportsector, salaris nietvolgens afspraak
IQ Select geeft je het gevoel dat er naar je geluisterd wordt. Ze denken met je mee, en komen met duidelijke oplossingen. Salaris altijd op tijd, en uren kloppen ook altijd.
Super lieve mensen die altijd voor je klaar staan en alles voor je willen betekenen
IQ Select is een betrokken bemiddelingsbureau waar ik mij alles behalve een nummertje voelde. Op basis van mijn wensen hebben ze een passende baan voor mij gevonden. Daarnaast staan ze altijd klaar voor me als ik vragen heb of tegen een probleem aanloop. Kortom een betrokken werkgever die alles op alles zet om jou wensen na te streven. Een aanrader voor een ieder die werk zoekt in de Transport!
zelf laden en lossen van de bulkwagen. direct contact met het bedrijf waar ik voor werktte. Het uitzendburo is tevreden over me.
Word sinds de zomer van 2018 door IQ Select bemiddelt en heb dit als zeer prettig ervaren. Professionele club die met je meedenkt en zijn afspraken netjes nakomt.
Pluspunten
afspraak is afspraak
Ik kon gelijk op gesprek komen en ze hadden voor ik de deur uit ging al een baan voor me geregeld waar ik het nu super naar mijn zin heb. Ze hebben heel veel keuze en werken met mooie bedrijven. Ze zijn super goed bereikbaar altijd en behulpzaam.
Top bedrijf! De leuke mensen van IQ staan echt klaar voor je, zijn altijd bereikbaar en je wordt altijd keurig geholpen binnen een dag. Ik werk er nu 2 maanden en wil hier nooit meer weg
Pluspunten
Mooi werk, goede betalingen, goede service
Minpunten