IQ Select

14: IQ Select reviews van werknemers

Fijne werksfeer in een mooi en groeiend bedrijf

IQ Select is een fijn bedrijf met een goede werksfeer, leuke uitdagingen, persoonlijke aandacht en mogelijkheden tot doorgroeien.

Betrokken werkgever, altijd leuk contact

Informeel bedrijf waar ik me bij binnenkomst meteen op me gemak voelde. gezellig praatje en ze helpen je snel. werk nu al een jaar voor ze, zeer tevrede!

Pluspunten

persoonlijk contact

IQ Select: voor iedere chauffeur wel een passende baan beschikbaar

Ze hebben bij IQ Select alle soorten werk voor vrachtwagenchauffeurs. Tevens zorgen ze voor een keurige en correcte betaling van het salaris!

Pluspunten

Groot kerstpakket

zssss

zsaerrrrrrrrrrrrrcrfvbhytbgvfecdvfgbhnjhbgvfcdxscvfbg

Pluspunten

zakwaterowanie

Minpunten

slaba polska kadra z ofisu

Top bedrijf

Hele goede en betrouwbare werkgever! Ik wil iedereen adviseren om bij IQ te solliciteren

Veel woorden geen daden

Een van de velen uitzendbureaus wat probeert chauffeurs te scoren en daarna niets tot weinig kunnen bieden. Lokken je met mooie vacatures en verhalen maar weinig tot geen kennis van de transportsector. Werd buitenlandwerk voorgeschoteld en heb uiteindelijk 1 rit voor ze gedaan. Een vrachtwagen met bloemen naar Duitsland gebracht en met de personenauto terug. Op zich niets mis mee maar de schrik komt pas als je de loonstrook krijgt. 16 uur gewerkt maar niet alles betalen omdat de rit met de personen auto als pauze wordt gezien. Na veel geharrewar wat erbij gekregen.Eens maar nooit meer voor deze club aan het werk.Beter om te kiezen voor een uitzendbureau die wel kennis van zaken heeft en een fatsoenlijk en passend loon betaald

Pluspunten

Minpunten

- hebben niet de banen die ze zeggen te hebben, weinig kennis van de transportsector, salaris nietvolgens afspraak

Tot nu de beste uitzenbureau Dat ik kent

Beste te bedrijven , beste medewerkers Op tijd betaald ,alles loop netjes bij hun

Leuke uitzendorganisatie met informele sfeer

IQ Select geeft je het gevoel dat er naar je geluisterd wordt. Ze denken met je mee, en komen met duidelijke oplossingen. Salaris altijd op tijd, en uren kloppen ook altijd.

Top!

Super lieve mensen die altijd voor je klaar staan en alles voor je willen betekenen

Een persoonlijk uitzendbureau die het verschil wilt maken voor je

IQ Select is een betrokken bemiddelingsbureau waar ik mij alles behalve een nummertje voelde. Op basis van mijn wensen hebben ze een passende baan voor mij gevonden. Daarnaast staan ze altijd klaar voor me als ik vragen heb of tegen een probleem aanloop. Kortom een betrokken werkgever die alles op alles zet om jou wensen na te streven. Een aanrader voor een ieder die werk zoekt in de Transport!

werkprocedure was:

zelf laden en lossen van de bulkwagen. direct contact met het bedrijf waar ik voor werktte. Het uitzendburo is tevreden over me.

Professionele club met betrokken medewerkers

Word sinds de zomer van 2018 door IQ Select bemiddelt en heb dit als zeer prettig ervaren. Professionele club die met je meedenkt en zijn afspraken netjes nakomt.

Pluspunten

afspraak is afspraak

Super snel een nieuwe baan gekregen bij IQ Select!

Ik kon gelijk op gesprek komen en ze hadden voor ik de deur uit ging al een baan voor me geregeld waar ik het nu super naar mijn zin heb. Ze hebben heel veel keuze en werken met mooie bedrijven. Ze zijn super goed bereikbaar altijd en behulpzaam.

Top bedrijf!

Top bedrijf! De leuke mensen van IQ staan echt klaar voor je, zijn altijd bereikbaar en je wordt altijd keurig geholpen binnen een dag. Ik werk er nu 2 maanden en wil hier nooit meer weg

Pluspunten

Mooi werk, goede betalingen, goede service

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij IQ Select. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over IQ Select in populaire locaties

• IQ Select