Intro Personeel
Bekijk alle reviews over Intro Personeel

Intro Personeel

Review over Intro Personeel van een medewerker

Prachtige werkgever

Mooi werk in een prachtige branche. Bij Intro werk je als recruiter toe naar vaste plaatsingen voor jouw kandidaten. Win-win voor klant, kandidaat en Intro. Veel lol, goede gesprekken en mooie uitjes. Zakelijk zijn er goede processen en worden besluiten weloverwogen genomen. Alles loopt zoals het moet en mogen we trots en dankbaar zijn op onze mooie club.

Zelfde functieZelfde locatie

Een inspirerende werkgever met doorgroeimogelijkheden!

Sinds 2011 werk ik met veel plezier bij Intro Personeel. Ik ben binnengekomen als stagiair en sinds 2012 officieel in dienst. Intro Personeel is mijn eerste werkgever. Twee aspecten die ons bedrijf kenmerkt; een goede sfeer en omzien naar elkaar. Dagelijks werken we met een gedreven en leuk team om 'de ander' tot bloei te laten komen. Het is mooi en dankbaar werk om mensen naar een nieuwe vaste baan te bemiddelen. De goede sfeer in onze organisatie wordt onder andere gekenmerkt door leuke bedrijfsuitjes, sportieve activiteiten en bedrijfsborrels. Kortom, een leuk bedrijf met veel diversiteit en gezelligheid!

Pluspunten

Een goede sfeer en hard werken kunnen samengaan.

Officiële reactie van Intro Personeel

2 september 2019
Voor dit soort reacties komen wij ons bed uit! Wat gaaf om te lezen dat jij het enorm goed naar je zin hebt. Dat je zoveel voldoening haalt uit je werk bij Intro Personeel! Recruiters bij Intro doen er alles aan om een goede match te maken en mensen naar een mooie vaste baan te bemiddelen. Bedankt voor je enthousiasme!

Fluitend naar m'n werk

Alweer zes jaar aan de slag bij een geweldige werkgever! Mensen bij elkaar brengen en verbinden voor de lange termijn vinden we bij Intro het mooiste dat er is. Elkaar beter maken in wat we doen hoort daarbij. We zijn dan ook nooit uitgeleerd. Hard werken daar houden we van. Maar de boog kan niet altijd gespannen staan; we hebben regelmatig een sportavond, borrel en hele leuke bedrijfsuitjes. Nuchter en professioneel aan de slag binnen een dynamische omgeving? Ik heb het bij Intro gevonden!

Een stabiele werkgever waar de mens centraal staat!

Nu bijna 2 jaar werkzaam bij Intro Personeel. Elke dag ga ik met veel plezier naar mijn werk. Het werk is afwisselend, er is tijd voor een grapje maar ook tijd om serieus te zijn. Je komt dagelijks met nieuwe mensen in contact en kan voor deze mensen veelal ook iets betekenen. Kortom een mooie functie met veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen!

Pluspunten

Bedrijfsborrels, bedrijfsreizen etc.

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

• Intro Personeel