Intro Personeel
Bekijk alle reviews over Intro Personeel

Intro Personeel

Review over Intro Personeel van een medewerker

INTRO is een geweldig bedrijf, waar ik mij vanaf de eerste werkdag 100% thuis voel. Het is een uitzendbureau waar de klant en de werknemer centraal staat. De samenstelling van jonge en oudere collega's is verrijkend. In alles worden de nieuwste IT en marketing mogelijkheden toegepast om het beste resultaat te behalen voor de opdrachtgevers en de werkzoekenden. Kortom een organisatie om trots op te zijn!

Prachtige werkgever

Mooi werk in een prachtige branche. Bij Intro werk je als recruiter toe naar vaste plaatsingen voor jouw kandidaten. Win-win voor klant, kandidaat en Intro. Veel lol, goede gesprekken en mooie uitjes. Zakelijk zijn er goede processen en worden besluiten weloverwogen genomen. Alles loopt zoals het moet en mogen we trots en dankbaar zijn op onze mooie club.

Ambitieuze jongen honden club

* Relaxte sfeer* Veel humor onderling* Leuke bedrijfsactiviteiten* Gezamenlijke lunches* Sterk aanwezige overtuigingen * Sociale collega's* Wordt niet hard gewerkt* Niet professioneel over klanten & kandidaten* Sterke visie & richting

Pluspunten

sociale werkgever

Minpunten

kan harder en serieuzer gewerkt worden

Niets dan lof.

Vriendelijke en behulpzame mensen. Altijd respectvol behandeld. Heb er mijn huidige baan aan te danken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

• Intro Personeel
  • Een uitdagende baan met fijne collega's in de geweldige regio West-Brabant en Zeeland.