Intro Personeel

Reviews voor Vestigingsmanager (m/v) bij Intro Personeel

Vestigingsmanager (m/v)8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

Prachtige werkgever

Mooi werk in een prachtige branche. Bij Intro werk je als recruiter toe naar vaste plaatsingen voor jouw kandidaten. Win-win voor klant, kandidaat en Intro. Veel lol, goede gesprekken en mooie uitjes. Zakelijk zijn er goede processen en worden besluiten weloverwogen genomen. Alles loopt zoals het moet en mogen we trots en dankbaar zijn op onze mooie club.

Een inspirerende werkgever met doorgroeimogelijkheden!

Sinds 2011 werk ik met veel plezier bij Intro Personeel. Ik ben binnengekomen als stagiair en sinds 2012 officieel in dienst. Intro Personeel is mijn eerste werkgever. Twee aspecten die ons bedrijf kenmerkt; een goede sfeer en omzien naar elkaar. Dagelijks werken we met een gedreven en leuk team om 'de ander' tot bloei te laten komen. Het is mooi en dankbaar werk om mensen naar een nieuwe vaste baan te bemiddelen. De goede sfeer in onze organisatie wordt onder andere gekenmerkt door leuke bedrijfsuitjes, sportieve activiteiten en bedrijfsborrels. Kortom, een leuk bedrijf met veel diversiteit en gezelligheid!

Pluspunten

Een goede sfeer en hard werken kunnen samengaan.

Officiële reactie van Intro Personeel

2 september 2019
Voor dit soort reacties komen wij ons bed uit! Wat gaaf om te lezen dat jij het enorm goed naar je zin hebt. Dat je zoveel voldoening haalt uit je werk bij Intro Personeel! Recruiters bij Intro doen er alles aan om een goede match te maken en mensen naar een mooie vaste baan te bemiddelen. Bedankt voor je enthousiasme!

Fluitend naar m'n werk

Alweer zes jaar aan de slag bij een geweldige werkgever! Mensen bij elkaar brengen en verbinden voor de lange termijn vinden we bij Intro het mooiste dat er is. Elkaar beter maken in wat we doen hoort daarbij. We zijn dan ook nooit uitgeleerd. Hard werken daar houden we van. Maar de boog kan niet altijd gespannen staan; we hebben regelmatig een sportavond, borrel en hele leuke bedrijfsuitjes. Nuchter en professioneel aan de slag binnen een dynamische omgeving? Ik heb het bij Intro gevonden!

Een fantastische werkgever met zeer gedreven mensen.

Intro is een top bedrijf wat al vele jaren hard groeit. Hoe wij dit realiseren? Door de werkgever en de werknemer écht centraal te stellen. Bij Intro worden beloftes echt waar gemaakt. Je kunt jezelf blijven ontwikkelen door gericht opleidingen en / of cursussen te volgen. Bovendien wordt het zeer gewaardeerd om ook vanuit je werknemers rol mee te denken met strategische vraagstukken. Kortom: een fantastisch bedrijf om voor te werken!

Pluspunten

Open sfeer en cultuur.

Minpunten

Geen.

Samen kom je verder!

Bij Intro werken we in teams om kandidaten aan bedrijven te verbinden. Alle medewerkers zijn allrounders, van starters tot senioren voeren we alle taken uit. Verbindend is het sleutelwoord. We zijn een commerciële club, maar persoonlijke doelstellingen worden nauw verweven met vestigingsdoelstellingen. Hierdoor is er een lerende cultuur, waarbij je je collega's altijd een stap verder wil helpen. Elkaar de loef afsteken is bij onze organisatie niet aan de orde, samenwerking en een positieve bedrijfscultuur staan hoog in het vaandel. Dat is voor ons als collega's onder elkaar net zo belangrijk als voor de klanten en kandidaten die we mogen bedienen. Intro is een platte organisatie. Natuurlijk zijn er managers/directeuren en junior recruiters, maar de directeuren zijn net zo goed betrokken in het dagelijkse werk. Hele gave club om voor te mogen werken! Interesse? Bel ons gerust eens op.

Pluspunten

Veel aandacht voor een leuke sfeer op het werk, positieve omgeving om iets voor elkaar te krijgen!

Elke dag met plezier naar mijn werk!

De tijd vliegt als je doet wat je leuk vindt in een super omgeving! Acht jaar werkzaam bij Intro Personeel. Elke dag werken wij met een fantastische club mensen aan de missie ‘’de ander tot bloei brengen’’. Stuk voor stuk professionals met een nuchtere kijk op het leven. Dagelijks willen wij mensen verbinden aan een mooie werkgever, waar de persoon een mooie toekomst kan opbouwen. Tijdens het werk maken we veel plezier en is er ruimte voor ontspanning. Als ik dit schrijf hebben we gisteren de sportavond gehad. Volleyballen, voetballen, squashen en bowlen stonden op het programma. Uiteraard sluiten we de avond af met een hapje en een drankje. Kortom een bedrijf met een warme sfeer met oog voor de in- en externe mens.

Pluspunten

Sfeer

Oprechte aandacht voor jou als persoon

Ben ruim een jaar geleden begonnen als Assistent Vestigingsmanager, en ga nog steeds met veel plezier naar mijn werk. Het geeft gewoon ontzettend veel voldoening als je voor kandidaten het middel bent om op de juiste plek bij het juiste bedrijf terecht te komen - waardoor zij en ook het bedrijf tot bloei komt! Binnen Intro Personeel is er veel aandacht voor persoonlijke groei en ontwikkeling, zowel voor eigen personeel alsook voor geplaatste kandidaten! Er zijn open communicatielijnen met directie en iedereen staat altijd klaar om elkaar te helpen. Het mooiste van dit vak is als je hoort dat een bedrijf lovend is over een kandidaat, die in die functie ook doorontwikkelt - zo ben je concreet een bouwsteen in iemands carriere en levensgeluk!

Pluspunten

Ontspannen werksfeer en luisterend oor van collega's en voor kandidaten

Werken met plezier; elke dag fluitend naar je werk!

Meer dan 3 jaar werk ik bij Intro Personeel. Iedere dag ga ik met plezier naar m'n werk en werk ik met enthousiaste collega's samen. Het leuke is dat we met elkaar elke dag weer een beetje beter willen worden; wij in ons werk, kandidaten in hun zoektocht naar nieuw werk, werkgevers in hun zoektocht naar nieuw talent! We werken in kleine teams met enthousiaste professionals. Met 3 of 4 collega's kan je snel schakelen en ben je goed op elkaar ingewerkt. Omdat we zelf ook oog hebben voor elkaars kwaliteiten, komt het voor dat een collega wisselt met een andere vestiging. Gezonde doorgroei of verbreding van je takenpakket zit er zeker in bij Intro Personeel. Je werkt bij ons, omdat het bij je past; Je gaat zelf elke dag fluitend naar je werk! Het leven bestaat niet alleen uit werken. Persoonlijke ontwikkeling en teamvorming vinden we ook erg belangrijk. Daar maken we dus tijd voor. Een potje tafeltennis, een goed gesprek of een sportavond met elkaar. Daar knap je van op. Persoonlijk vind ik het ook mooi dat we regelmatig de handen uit de mouwen steken voor een goed (maatschappelijk) doel en daarmee anderen heel concreet helpen. Kortom; een hele diverse baan binnen een professionele club mensen die anderen tot bloei willen laten komen op een mooie werkplek in de regio.

Pluspunten

Inspanning en ontspanning horen bij elkaar

Minpunten

Files in de Randstad / Regio zijn niet meer te vermijden!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

Reviews over Intro Personeel per locatie