Intro Personeel

Reviews voor Recruitment Consultant (m/v) bij Intro Personeel

Recruitment Consultant (m/v)9 reviews

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

Goede sfeer en werkomgeving

De werkomgeving bij Intro Personeel is erg motiverend. Het personeel behandeld klanten, kandidaten en collega's met respect. Bovendien hangt er een geweldige sfeer!

Officiële reactie van Intro Personeel

2 september 2019
Bedankt voor je positieve reactie, dat doet ons goed! De sfeer in ons bedrijf vinden wij heel belangrijk. Een goede sfeer is belangrijk om goed te kunnen werken en uiteindelijk te bloeien!

Prachtige werkgever met oog voor de werknemers

Sinds kort ben ik werkzaam voor Intro personeel in de functie van recruiter consultant. Mijn eerste werkdag hoefde ik niet tegen op te zien, omdat intro mij al op unieke manier een welkom gevoel had gegeven. Leuke collega's met een prima sfeer op de werkvloer en oog voor elkaar. Een prachtige omgeving, waarin ik veel hoop te gaan leren en waar de mogelijkheden ook worden aangeboden om dit te realiseren. Met een glimlach kom ik thuis na een dag werken.

Pluspunten

Prima lunch tussen de middag

Officiële reactie van Intro Personeel

2 september 2019
Leuk dat je zo'n positieve review hebt opgesteld. En natuurlijk extra leuk dat je de lunch zo waardeert! Merci!

Fanatiek en hard werken, maar altijd met een glimlach!

Ik werk nu een aantal maanden bij Intro Personeel. Het is een fijne club, waar oog is voor de ander. Naast het harde werken, is er ruimte voor ontspanning of een goed gesprek. Het tot bloei laten komen van de ander, dat is waar iedereen binnen Intro voor staat en voor gaat. Het mooiste van het werk blijft de blijdschap van de werknemers die, mede door jouw hulp en van je collega's, eindelijk weer aan de slag kunnen.

Iedereen heeft oog voor elkaar.

Via een aantal stageperiodes ben ik in dienst gegaan bij Intro. Ze geven mij het juiste gevoel doordat ze mijn ontwikkeling en persoonlijkheid centraal stellen. Bij Intro werken we in teams om kandidaten aan bedrijven te verbinden. Alle medewerkers zijn allrounders, van starters tot senioren voeren we alle taken uit. Intro is een platte organisatie. Natuurlijk zijn er managers/directeuren en junior recruiters, maar de directeuren zijn net zo goed betrokken in het dagelijkse werk. Een mooi bedrijf om voor te mogen werken en opgeleid te worden!

Pluspunten

Veel aandacht voor een leuke sfeer op het werk, positieve omgeving om iets voor elkaar te krijgen!

Een stabiele werkgever waar de mens centraal staat!

Nu bijna 2 jaar werkzaam bij Intro Personeel. Elke dag ga ik met veel plezier naar mijn werk. Het werk is afwisselend, er is tijd voor een grapje maar ook tijd om serieus te zijn. Je komt dagelijks met nieuwe mensen in contact en kan voor deze mensen veelal ook iets betekenen. Kortom een mooie functie met veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen!

Pluspunten

Bedrijfsborrels, bedrijfsreizen etc.

Minpunten

Persoonlijke werkgever met goede werksfeer

Inmiddels ben ik ruim twee jaar werkzaam bij Intro Personeel. Wat een mooie en leuke club om bij te werken! Een persoonlijke organisatie waar de lijnen heel kort zijn. In het werk wat ik doe kom ik vaak dicht bij het hart van werkzoekenden. Werk geeft betekenis aan het leven. Ik vind het mooi om daar een onderdeel van te zijn. Daarnaast is het mooi om bedrijven te helpen met het invullen van een vacature. Door bedrijven te helpen aan werknemers kunnen we kunnen zij ook weer een stap verder zetten. De werksfeer binnen Intro Personeel is positief en humoristisch. Er is ruimte voor ontwikkeling, persoonlijke inbreng en ontspanning. Ook staat het teambelang centraal, waardoor vertrouwen in het werk belangrijk is. Kortom: werkgever en werknemer tot bloei brengen is iets moois!

Pluspunten

Positieve werksfeer

Tot bloei komen en tot bloei brengen!

Sinds dit jaar werk ik bij Intro Personeel IJsselstein en het bevalt me heel goed! Elke dag ga ik fluitend naar mijn werk. Allereerst was het inwerktraject al zeer grondig; twee weken en een mix van theorie en praktijk. Met deze basis kon ik prima uit de voeten. Ook op de vestiging waar ik nu werk word ik altijd enorm goed geholpen door mijn collega's. Maar niet alleen in IJsselstein, ook vanuit de andere vestigingen en Florys is er collegiale betrokkenheid. Ook buiten de werksfeer worden er veel ontspannende activiteiten georganiseerd met collega's. Daarnaast motiveert Intro Personeel een persoonlijke ontwikkeling van haar werknemers; vrijwel iedereen binnen de organisatie volgt een opleiding. Zo worden niet alleen medewerkers die VIA Intro, maar ook medewerkers die BIJ Intro werken tot bloei gebracht! Kortom, een hele fijne organisatie waar ik nog lang hoop te blijven.

Pluspunten

Persoonlijke betrokkenheid

Intro Personeel is een top werkgever.

bijna 2 jaar geleden begonnen bij Intro Personeel. Een mooi bedrijf met visie. Binnen deze visie is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Omzien naar elkaar is echt iets wat belangrijk is. dit doen we door veel dingen te ondernemen, denk bijvoorbeeld aan een BBQ, Borrels of andere actieve buitenactiviteiten. de bedrijfscultuur is open en er is een platte structuur. dat maakte dat ik mij bij dit bedrijf heel snel op mijn gemak voelde en nu nog steeds voel. Intro is echt een werkgever die meer bied dan alleen werk, en waar ik nog geen dag gehad heb dat ik geen zin had om naar het werk te gaan.

Prachtig bedrijf waar de ander centraal staat

Met veel plezier heb ik vijf jaar bij Intro Personeel gewerkt. Bij dit bedrijf heb ik het vak van recruiter kunnen leren. Het is mooi te merken dat binnen Intro Personeel 'werkplezier' en 'mensen' centraal staan. Er wordt hard gewerkt om zowel klanten (bedrijven) als werkzoekenden bij elkaar te brengen met een goede match. In de praktijk zag ik dat we echt anders te werk gingen dan andere bureaus. Bij Intro draait het om het tot bloei brengen van mensen en bedrijven! Bij Intro is werkplezier en collegialiteit enorm belangrijk. De sportavonden, barbecues, borrels en bedrijfsuitjes zijn altijd heel gezellig!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

Reviews over Intro Personeel per locatie

• Intro Personeel
  • Recruitment Consultant (m/v)